En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hey natjes, de kleine tandjes vallen wel mee.....kiezen...das lachen :D Fijn hé, die geruststellende woorden :D

Foto's online van nikita....en die eet-foto's, dat was dus omdat ze zelf onwijs in d'r gezicht zat te wrijven. "normaal" ziet ze er niet zo uit! En die andere lieffie is Maya :)

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Natjes: Dus tóch een tandje, arme Tygo en arme mama!

@Milk: Daar valt mijn mond toch wel even van open moet ik zeggen. Helemaal niks getest behalve prog? Bij Milkman ook niet? :(
    Maar dat is toch juist het allermakkelijkste (en vaak ook allereerste) onderzoek dat ze kunnen doen? Lijkt me een mooi actiepuntje voor gyn komende week.
    En als ik me er dan toch mee aan 't bemoeien ben: ik zou ook nog eens vragen naar morfologie...

@Fem: Geweldige foto's weer, eigenlijk moeten alle buskindjes zo'n website!!! En zelf lijkt ze het nog wel naar d'r zin te hebben bij oma. Of was dat aan het begin van 't bezoek?

Iedereen fijne zondag!

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Klingel: denk niet dat het aan bloedwaardes van het een of ander ligt, omdat ik altijd regelmatig ben geweest, niet te dik, niet te dun, leef (redelijk) gezond etc. Weet ook niet of ik wel durf te vragen om meer onderzoeken op dat gebied, omdat dat blijkbaar niet standaard is bij ze. Misschien wel als je voor IVF opgaat?

Leonie: lijkt me nog best een heftige operatie bij je moeder, hopelijk is snel hersteld met beter resultaat!

Natjes: haha, dus toch dat tandje! Toch weer fijn dat je weet waardoor hij zo ziek is ;)

Female: wauw, wat een mooie foto's weer! briljant dat speldje ;)

Cin: denk niet dat ik ga vragen om bloedtesten, misschien als ik op een gegeven moment even een ingangetje zie. De morfologie ga ik ook niets meer over vragen, dat heb ik nu al zo vaak gedaan. En als je het dan omrekent, zijn er nog miljoenen die wel goed zijn. En bij mogelijk IVF of ICSI laten ze toch alleen de besten toe ;)
    Ik ga toch maar even een lijstje maken, zet de bloedwaardes erbij, zie wel of ik ernaar vraag.

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Milk, dat je niet te dik, te dun of te ongezond bent en wel regelmatig zegt helaas niks over je hormoonwaardes :( Ja, misschien dat de kans groter is dat alles ok is.
    En nu hou ik er over op, begin mezelf vervelend te vinden ;)

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen, het zonnetje schijnt weer! heerlijk!

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fem, wat een geweldige foto's van Nikita! Echt een heel mooi meisje! En dat speldje is echt te cute voor woorden!

Net mama aan de telefoon gehad, wond is vannacht open gegaan dus nu weer terug in ziekenhuis :(

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heee lieverd!

Fijn dat het cadeau in de smaak valt! Begrijp je nu mijn eerdere hints? Enne, hoog IQ? Dan moet ik bij Femke maar even stoppen nu, anders moet ze met 10 jaar al naar Nijmegen verhuizen voor studie geneeskunde...:D

Nee, maar echt, Femke vindt het heerlijk en wordt er echt rustig van. Met name tijdens en na bad, dus net voor het slapen gaan. Ik masseer haar dan van top tot teen. Geen kind meer aan!;)

Meende dat jij deze muziek ook wel kon waarderen, vandaar dat ik aan je dacht! Wij draaien hier voor Siem overdag ook wel eens de 'gewone' versie en hij vindt het echt leuk. Bij mijn paps staat een piano en hij kan echt al wat!

Veel plezier ermee!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Och Pix en Eva (en Pixman natuurlijk),

Houd Eva maar goed in de gaten, maar ik denk persoonlijk niet dat dit door tandjes komt hoor. Koorts kan wel, maar zó ziek worden ze daar bij mijn weten toch echt niet van. Als Siem of Femke uit hun mondje stinken, dan hebben ze een fikse verkoudheid/infectie te pakken. En dan zul je soms antibiotica moeten gebruiken. Siem heeft dat in zijn eerste jaar wel 4x gehad.

Neem het dus serieus en let met name op het drinkgedrag (alle soorten vocht en nee, melk is meestal niet zo favoriet, denk maar aan jezelf, als je je niet lekker voelt).

Veel succes meid!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorg! :)

@juud: ja kan ik zeker waarderen! we houden erg van klassieke muziek enzo, en ik geloof zeker in de (meer)waarde voor een beeb!
    ga vanavond draaien, zou beeb al kunnen horen? :D
    volgens mij vanaf week 22 ofso?
    echt lief nogmaals: smak!

@tygo: een tandje! ach daar is de ellende van. smak op tandje!

@leo: leomama onder t mes geweest, brr! best wel een zware operatie lijkt me? bij haar ook hele baarmoeder enzo weg gehaald? :(
    dan kunnen dingen gaan verschuiven en ' verzakken ' he.
    mijn moeder weet daaraan ook het moeilijkere plassen en de dikkere buik, maarja dat was dus iets anders, ahem.

EDIT wat lees ik nu, wond open, weer in zh?
    :( huil! wat klote! wat nu? daar rust en dichtgaan/dichtmaken?
    knuffel voor leo en leomama!

@milk: wat leuk is dat he, een spontaan uitje met vrienden. eigenlijk leuker dan gepland!

over je idee dat slank&regelmaat inhoudt dat (bloed)waardes niet afwijken.. helaas is dat niet zo..
    zie bv de slanke trees, maar ook velen die met b12, hypofyse, T4 T1 en weet ik wat worstelen.

ook voor mannen is bloedprikken op alles belangrijk, er zijn mannen die ook een of ander tegen'gif' maken ofzo (naam vergeten!).

hoop/verwacht uiteraard dat alles 10000% OK is, maar er is maar 1 manier om dat te weten.. meten! ;)

je moet lekker zelf weten wat je wilt weten uiteraard, wij kunnen alleen maar goedbedoeld meedenken.

zoals een wijze filosoof ooit zei: ieder zijn tempo. ;)

so, en nu houk net als cin op ;)

so, en nu theetje en naar la mama. :)

smak op allemaal!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Fem: leuke nieuwe Nikita-foto's! Wat gaat jouw meisje hard zeg! Al zitten op die fiets? Femke kan net een beetje op de grond zitten en kruipt nog altijd niet (maar zit steeds vaker op de knietjes). Je merkt aan niets meer dat ze ooit veel te vroeg ter wereld kwam.

Enne, jaloers op speldje! Femke heeft veel meer haartjes, maar laat een speldje echt niet zitten hoor. Ze pakt het er steeds weer uit. En het staat inderdaad zo leuk!

Geniet van je mooie meid!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben er weer vandoor! Straks verjaardag in België.

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, en nog knuff voor Leomama! Hopelijk snel herstel!

Doeidoei!

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Knuf voor leomama, knuf voor klingmama

Juud: ja fietsje is favoriet hier! Als je onderweg te lang stil staat (te praten) naar haar smaak, gaat ze ook heen en weer zitten wiebelen zodat je weet dat je verder moet fietsen :p
    Ach, ieder kind heeft z'n eigen tempo. Nikita is behoorlijk vlot met haar lichaam (zitten/kruipen/staan/lopen) maar is bijvoorbeeld weer iets minder snel met woordjes. Ze zegt nog niet heel veel...'bah' en 'boem' en 'die' en 'bob' (alles heet bob ?!?!) en 'papa' en 'mama'. Maar een kindje wat 2 maanden jonger is dan haar, die wijst bijvoorbeeld al de koe aan als je vraagt waar de koe is.

Wat is dat muziekding waar jullie het over hebben? Linkje?

Zo, mijn mans zit weer in de trein op weg naar drenthe...ze heeft haar dosis nikita weer gehad :D

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zo vandaag weer in ziekenhuis mama opgezocht, rot hoor om haar daar weer te zien. Maar gelukkig is het voor een goed doel!
    Er was een hechting los gegaan, dus weer opnieuw gehecht en nu hopen dat het blijft zitten. Morgen mag ze hopelijk weer naar huis!

15. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Zeg wat is dit voor dooie boel hier?!

Goedemorgen bus, MP voor iedereen!!!

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    morgen liefjes

@ leo, knuf voor mama

probeer straks meer te reageren hoor

hier: zaterdag lekker op pad geweest met mijn vader en kindjes, Smallmann was werken en mijn moeder weekendje weg met vriendinnen.
    Lekker wat gegeten bij de Hema en wat kleertjes gekocht.
    Smallman wou 's avonds bbq uitproberen. dus papa en een goede vriend uit genodigd., was gezellig.
    Helaas wilt Lonneke der tandje maar niet doorzetten, dus nog hartstikke zike/koorst/diaree etc, 's nacht vaak wakker en soms zetpil voor de pijn, naast chamodent en dentinox.
    En nu is ze heerlijk vrolijk, lekker schatje, kaqn nu eindelijk beetje rechtop zitten :) en vind aandacht van der zus geweldig.
    Gister wezen wandelen in het duin daar lekker wat warme choco gedronken en verse taart gegeten.
    Nieuwe lammetjes en geitjes gekeken.
    Marije vond lammetje beetje eng als ie gingblaten.
    Maar wel later gewoon stoer paarden aaien en een paardesnoepje geven.
    mijn stoermeid.
    Daarna weer terug richting auto en huis.
    Lonneke lekker in der bedje voor tukje, Smallman en Marije op grote bed Sponge Bob kijken.
    Ik lekker rommelen en eten gemaakt.
    Kom ik boven, iedereen in coma :)
    Marije was niet meer wakker te krijgen dus in der eigen bedje gelegd en die sliep tot vanochtend....(vanaf 16.00-7.00)
    Lonneke later wel wakker, en vrolijk.
    Later nog meer fijne Q tijd met Smallman gehad, was erg fijn.
    Was en heerlijk gezellig dagje.
    Ik zal snel foto's op internet zetten.

hi hi, Marije komt naar me toe rennen, heb nieuwe vlekjes :) (mini moedervelkjes)( trots dat ze is, vlekjes net als papa en mama.
    Lonneke heeft er ook al 2.

snel meer reactie op jullie bericjhtjes *smak*

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    en hopelijk dan zonder spel fouten....

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Small, wat een heerlijke dag hebben jullie gehad! Vol liefde! Heerlijk om te lezen en ben benieuwd naar de foto's!

Cin, inderdaad dooie boel hier! Heeeeeeeeel rustig!

Wat trubbels hier op werk, zo meteen maar weer bellen hoe en wat! Grrrr!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    dooieboel!

ik wou gaan gillen wie zich allemaal moeten melden, maar dat zijn er zoveel :$ :x ;) dat ik dan maar beter gewoon reageren op wie er nog wel zijn geweest:

@cin, leo, small, fem, juud: dikke smak, ik ga even lunchen met lieve vrienden en gil straks meer.

@wie ik niet genoemd heb: MP!!!!!!!!!!!!!
    en snel een beetje!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bekijk bijlage 64823

so.

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, ga mij ook even volgen op twitt, Ik ben allemaal tegen je aan het kletsen (valt wel mee hoor) maar krijg geen reactie :(

Fijne lunch!

Deel Deze Pagina