@tisch: ik denk dattie zijn tenen t meest gebruikt, om op te staan.. of zijn handen, om zich mee in te zepen.. of... .. je merkt, ik probeer eens een keer NIET een seksistisch antwoord te geven!! eetlust? net zo bescheiden als altijd. wel grappig dat je dat vraagt, want ik zat me net (tijdens t koken) af te vragen wanneer ik nu eens krijg waar ik ' ze ' altijd over hoor, namelijk zwangere bizarre eet-voorkeur-verslavingen, zoals een tompoes met haring of een hamburger met slagroom! lijkt me zo lachen als je opeens die onnegeerbare craving naar iets geks hebt! wat had jij eigenlijk ook alweer, naast pannenkoeken? missel is weg, duizel is, maar dat went (beter)
Hey meiden, Hier is het altijd maandag, gekkendag ongeveer en dat wil zeggen druk druk druk druk druk. Dus vandaar niet zo veel tijd. Ook niks te melden eigen Tygo arme vent, nog steeds ziek?? Snel beter worden jongen!!! Eva, ook nog ziek en nu Pixman ook nog, Beterschap!!! Klingel heb je al buikband besteld?? Enne ga jij eigenlijk nog yoga-en of gymen ofzo????? Tisch, zijn hand????????? Om zich mee te wassen natuurlijk!!!
lautje welkom terug tisch zijn handen om zich te wassen hmmmm taarten dat doet me eraan denken heb ik de taarten al laten zien hier die ik voor dochtertje heb gemaakt enkele weken terug? en nu ga ik verder bankhangen zoon zijn kleerkast is opgeruimd en alles een beetje verplaatst zodat het plaatstechnisch beter uitkomt en hij zelf kleren kan pakken 5 manden was weggewerkt (plooi) strijk en kast dochter moet nog gebeuren kling van die rare eetgewoontes had ik niet tijdens de zwangerschappen aan alle zieken beterschap
Zo, alles staat klaar voor morgenochtend. Nikita en ik moeten vroeg de deur uit, want ze heeft een grote beurt in het Sophia Kinderziekenhuis. Ze is teruggerekend 1 jaar vandaag (jeeej, teruggerekende-happy-you-should-have-been-born-day Hiep hiep hoera) Ik heb nog geen idee wat ze allemaal gaan doen, maar ik stel me een soort hindernisbaan voor 8). En dan donderdag doen we dat nog een keertje over in het St Fransicus ziekenhuis. APK-tje en grote beurt, dan zijn we voorlopig weer even klaar. Of misschien ontslaan ze haar wel? Weet ik eigenlijk niet.....tot welke leeftijd loop je in het CB? Zou ik daar dan mee moeten beginnen (nooit geweest)..hmmm. Any way, vroeg op bed vandaag Trusten meisjes, beterschap voor alle kindjes! (en mannen)
pffff gaat lekker hier! Zo direct naar huisarts. Natjesman waarschijnlijk blindedarm ontsteking...en tygo gaat ook niet beter...eerder slechter. Dus zo 2 bezoekjes in 1 afleggen...
@ Natjes, Beterschap, tjee zeg, hoop dat ze snel beter worden @ Pix, eva en mannetje ook ziekjes, beterschpsknuffel. hoest met boekje? @ Lautje, nog steeds zo overgeven Finn, zielig, Taarten jammie. Maar vertel een smeer over werk en kdv? super dat vakantie zo fijn was. @ Tisch, onderdouche en hand en ... ja mijn gedachten gaan alle kanten op als je het zo zegt. @ klingeltje, fijn dat misselijkheid minder word. ben benieuwd of jij nog eet tik krijgt ik had 1e keer Kaassoufle en negerzoenen uit de vriezer 2e keer vers fruit, dus stuk gezonder, kilo's aardbeien, erg jammie @ hmmmm ben het weer even kwijt. Ieder geval dikke knuf voor wie ik ben vergeten.
oei oei oei, blindedarm ontsteking doet PIJN Succes natjes, met je zieke mannetjes! Zo, tripje ziekenhuis weer gehad. Nu hoeven we pas over een jaar weer terug naar het Sophia (wel tussendoor dus nog naar het St Fransiscus). Status: 7495 gram, 72,2 cm
Moggel! Natjes en Lau beterschap met jullie mannen @Fem: blij dat alles goed is! Hi Milk! TJOERIEEEEEEEEEEEE ik ben geen grobbelulletje hoor Kling!
WTF ik type een bericht en ineens weg? Hmmmm Wel Jayde is op eht kdv voor een hele wendag. *no comment* Ze komt snachts weer om de 6 a 7 uur. Het bleek dat ze behoefte heeft aan 2 borsten i.p.v 1. Dus ik ben zeer uitgerust moet ik zeggen. Dus...................... En............................. tja................ hmbrbll.... la la la la la.... blablablablaaaaaaaaaaaaaaa
@fem: door de APK, whiihoooo! *smak op nikita en fem!* @natjesman: beterschap, oei oei! @milk: MP? wie heeft er MP? oh je eigen MP! en dan nu VP voor jou!!! @tisch: DOOS! vertel eens van de DOUCHE? @small: negerzoenen uit de vriezer? whoei! @hier: alweerrrrr een meisje in de vriendenkring geboren, zou klingman dan echt gelijk hebben qua KEN?
Ik ben een pond afgevallen. Dus precies zoals het programma aangaf. Ivm borstvoeding mag ik niet meer afvallen. Dus houden zo en dan ben ik in in juli bikiniproof hahahahaha.
@douche: neee mang laat maar.... Ik had het antwoord direct moeten geven WHAHAHAHHAHA. Tis niet leuk meer zo... @kling: jij krijgt een meisje! @doos: eingelijk moet ik naar ha om doos te onderzoeken of nou ja gebied boven doos. Ik heb nog steeds pijn aan snee @kling: jij gaat beeb vroeg voelen bewegen wegens flat tummy!