@Female: muziekding is gewoon CD: Rattle Records.nl - Lovely Baby - Kidz-dj - Bedtime with the Beatles - De platenmaatschappij voor al uw baby-, peuter- en kindermuziek! Rattle Records biedt u het perfecte kraamcadeau! @Juudfiets: Montego Fietsen + fietszitje: Fietskinderzitje - home Heb de warte, want al kleurige fiets en wil later geen moeilijkheden "ik wil niet in een roze/blauwe stoel"..... Nu alleen nog via MP op zoek naar fietsendrager voor QuinnyZapp. Dan kunnen we pas echt op pad!
@natjes: fijn dat blindedarm toch iets milder uitviel... Maar inderdaad: mannen en pijn.... Naar van kleine man. Hoop echt voor je dat ORS helpt. Siem dronk nooit iets anders dan melk, en met ORS dus niet, dus had altijd probleem... Kom op ventje! Beterschap. Succes op CB!
@juud: hebben m zondag in de auto gedraaid! keek wel even op dat er babys meededen met bach heheh! fijne fiets!!!
Krijg fiets ook niet meer geopend... Daarom had ik ook op het kaartje gezet dat het misschien beetje flauw/suf is, als je het voor het eerst hoort, maar na verloop van tijd (vooral als jullie schat er is) ga je er echt graag samen naar luisteren. En Siem nu dus al helemaal gewend aan klassiek. Kan gewoon classic FM opzetten zonder protest. Het went dus, die brabbelende baby's. Femke reageert er echt op. Ga nog zoeken voor fietslink op andere manier
Fietslink doet het nu weer wel. Heb dus zelfde voorzitje (want had ik al), maar ander achterzitje (zie link).
Sorry, nu echt weg... Tot een volgende keer. Ben druk, dus heb even geen idee wanneer dat is. Vanaaf oudergesprek op KDV. Morgen heen en weer naar Ardennen (9 kakelkippen op een kamp afleveren), donderdag weer naar kamp, maar dan om toetsen af te nemen, daar blijven slapen, vrijdag terug en kids ophalen, en dan een aantal dagen waarop grote man weinig thuis is ivm bezoek Chinezen... Jeuhhhh! Dus tot...?! En geniet van het mooie weer. Doe ik ook. Krijg echt B&J-zin...
buuhhhh...heel de dag ors netjes binnengebleven...dacht ik met mijn stomme eigenwijze kop...beetje melk te geven want hij had zo'n honger...flotst ie net alles er weer uit..over mij heen...FIJN! Nu dus met zielig leeg maagje slapen! Arm ding. En nu ik ff tv kijken, adios! CB: 69 cm en 7180 gram!
Zo...alles is weer gedaan. Zelfs de kattenbak heb ik uitgebleekt...bah, goor spul (die bleek...nou ja, de kattenbak ook wel eigenlijk) mijn handen heb ik al 6 keer gewassen maar ze ruiken nog naar bleek...en mijn ogen prikken ook wel een beetje. Oh well.... zoefsmak terug voor leo! Awh, arme natjes...naar is dat hé om je kindje zo te zien Je voelt je zo hulpeloos. Kon je het maar van 'm afnemen hé. Hopelijk gaat de nacht redelijk goed!
Heey meiden! Hoe is het hier met iedereen?? Kom maar meteen met de deur in huis vallen. Ben tijdje hier weinig / niet geweest, maar was met reden: IK BEN ZWANGER! Ben ondertussen bijna 10 weken overweg! Rem vond 't met Nikki toch wel erg vervelend (achteraf gezien) dat anderen het eerder wisten dan ouders en vrienden. En snap hem daarin en respecteer dat, dus vandaar nu pas dit nieuws... (aangezien andere mensen uit t dorp en van mijn werk weten dat ik hier schrijf en wie ik ben......) Hoop dat t niet verkeerd overkomt bij mensen, want dit is iig niet mijn bedoeling! Vond t super moeilijk om het voor me te houden, voelde wel beetje lullig ofzo, maar tis iig niet zo bedoeld....... Liefs! edit: bedoel dat ik tijdje niet zoveel van me heb laten horen omdat ik me er lullig onder voelde om 'leuk' mee te kletsen, terwijl ik ondertussen dit voor me zat te houden....
Je weet het al lieverd, maar ook hier: van harte gefeliciteerd! Een dikke knuffel voor jou, een kwijlkus voor je buik en ook een hele dikke knuffel voor de NNNZ-ers. Het zal vast en zeker wederom even slikken zijn...
Ja ook hier nogmaals een van harte gefeliciteerd!!!! Hoop dat de je dit keer niet zo misselijk wordt als bij Nikki!! Dikke smak voor jullie!!!