En de augustusbus rijdt verder 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ach lieve tygo.....hopelijk mag hij over 2 uur weer mee en voelt ie zich een stuk beter!

Nu eerst een huiler op gaan lossen, daarna weer meer...

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    middag schatjes!
    :)

niet bijgelezen wegens lenzen nog uit wegens dutje wegens moemoemoe, maareh:

@remmie: ook nog even hier een dikke gefeliciSMAK!
    enne, mooie doos ben jij inderdaad, met 10 weken zwangerschap ' uit de bus komen ' !
    snap t wel hoor, dat als remman wil dat de rest van de fam het eerder weet dan de busfam, je wilde wachten, maar wat moet dat moeilijk en dubbel zijn geweest.
    wat is de uitgerekende datum? je sneakt eigenlijk maar 3 weken achter mij aan, grobbebol, ik dacht al wat hoor ik toch steeds achter mij scharrelen maar telkens als ik omkeek zag ik niemand :p

we hebben het er al uitgebreid over gehad, maar ook hier wens ik joe een fijne en gezonde 2e zwangerschap, hopelijk zonder de curverellende van de vorige.
    en zonder dat je even verzwijgt dat je 20 kilo afvalt, oftewel: share it with us!

brings me directly tot:

@lieve NNNZers: laten we niet schijnheilig doen (ik doe daar niet aan mee althans), dit moet even heel erg slikken zijn voor jullie, naast de oprechte blijschapgunfactor die jullie voelen voor onze remmie.
    die steen waar tisch t over had, die voel ik ook.
    :(

niet dat andersmans geluk je eigen ongeluk groter maakt (denk ik? zo ervaarde ik dat althans) maar het drukt je wel weer met neus en hart op de feiten en de leegte van je eigen 1e! kinderwens.
    het gemis van dat het ein-de-lijk ook bij jullie lukt.
    en dat is KLOTE. dat was het al en dat zal het blijven totdat het zo ver is dat je een posi test hebt, maar op dit soort momenten ist wel even *auw*

daarom wil ik jullie dan ook allemaal een dikke knuffelsmak geven voor zover ik dat nog niet heb gedaan.
    houd moed en vertrouwen en nadine! met of zonder (meer) hulp moeten jullie er komen, pas dan rusten we!

SO!

ik sta nog maar net ' aan de andere kant ' hoewel ik gevoelsmatig nog altijd voor een deel aan de MMMkant sta, weet ook niet hoe dat kan.
    laten we er, indien gewenst, over praten (kan ook prive!) en vooral NIET over zwijgen of nog erger: erdoor verdwijnen okee?

hoewel ik beide laatste 2 opties ook zou begrijpen :(

so, dat was een emo en ook nog eens zwanger stukje van jullie liefhebbende klingel!:)

neem t met een korrel zout, zoet of zuur ;) maar weet dat ik het meen en dat ik dat nu eenmaal wel even duidelijk gezegd moet hebben.

so.

en dan nu leren in mijn wijnboeken, pfoei een onwijs leuke maar zware opleiding seg.
    vanaaf niet meer goochelen om not-donne hapjes (die je moet proeven en combineren met wijn) verstoppen in mijn tas, jas of de map van de buurman- ' het nieuws ' is door klingman verteld (hele management van zijn werk zit in dezelfde les ;))

kletssmak en zoefsmak,

en beterschapjes voor alle zieke kindjes, gammele mammaatjes, evenzo-en vaders, enzovoort.

PS er komt een buikfoto aan in album, zie zelf amper verschil.

SMAK!

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

lieve kling, ik heb even zitten bestuderen....in "zoek de verschillen" kan ik opmerken:
    - andere BH
    - geen kleding op strijkplank
    - geen kleding op bed
    en jawel,
    - een kleine welving! :D

en dan ook nog: b-eetje?? B-eetje my ass!!

Zo, net terug van heerlijk uurtje fietsen. Kleine vond het prachtig, vooral de schaapjes die hier het gras staan te maaien :D En ze béééé'-den nogal. Gevolg: een meisje voorop de fiets die samen met moeders als beéééé-end door 2 dorpen heen fietste. :) Nikita nu doodop in bed - mama even rust :)

4. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    #4964 klingel, Apr 14, 2010
    Last edited: Apr 14, 2010
    PROEST!
    je hebt de veranderingen in 1 week van de logeerkamer goed gezien! :D

welving ja???? :) ik

en B? ja echt B hoor! geen B-tje meer, dat is inderdaad al SO februari 2010.
    maar ook niet meer; had nog een C gekocht per ongeluk, die was te groot. misschien dat titten in nieuwe BH en in combi met dunnigheid groter aandoen?

wat lekker, fietsen met kleine nikita! :)
    zie t helemaal voor me, beeeeeeeeeeeeeh beeeeeeeeeeeeeeeh!

ook nog feli met 'vandaagzoujejarighebbenmoetenzijngeweestgewordendag' , wask vergeten!

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja echt een beetje een welving :) 13 weken al :D Wauw....zie! Het staat zelfs in je banner: ...your tummy schould start pouching al little bit now :D
    haha...en hoe gaat het met je constipation?

Ach, de 'vandaaghadjebladiebla' vieren we niet hoor :p Ik heb alleen wel vorig jaar bij de uitgerekende datum een *slikje* gehad. En met pasen denk ik wel: sja...éigenlijk was je een paaskindje geweest (1e paasdag uitgerekend). Maar we eten er geen ei meer of minder om :p
    Morgen weer naar het (andere) ziekenhuis. Hordelopen denk ik :D
    en ruisje controleren...ben wel benieuwd!

Oja, en you've got mail.
    Trouwen leuk dat de collega's het nu allemaal weten :D Zijn het ook van die grapjassen die dan heel de avond voor je gaan rennen "omdat je zwanger bent". Stoelen aanschuiven, je ondersteunen, kotsbakjes naast je houden :p

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oja: nog een 'oja' :D
    Beugels moet je wel een b/c-eetje mee oppassen. Kan nu nog wel, maar wat later in de zwangerschap moet je toch echt gaan voor zo'n vormeloos ding. Anders gaat het je melkkliertjes afklemmen. Bovendien moet je gaan slapen met BH aan (vond ik vreselijk!) omdat je ECHT ondersteuning moet geven aan die uiers :p

goed: ik hou op! Grasmaaien :)
    (of zal ik ff zo'n schaap gaan lenen? Kan ze bij mij grasmaaien :) wel gezellig)

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    PIES ik zie het nu pas in mijn banner!
    constipation, das toch het omgekeerde van obstipation?
    *kijkt dom*

anyway ik voel niets op dat gebied! nog!

@vandaagdiebladatum: hij zal je altijd bijblijven, maar steeds minder slikken geven denk ik... *smak*

@zh: ruisje check! spannend en beetje bibber? hordelopen, heb je alles al voorbereid voor het traject? :D

@collega's: heb ze niet gezien nog, klingman heeft t maandag verteld. ben benieuwd hoe ze doen, denk niet dat het kotsbakjeshumor wordt; daarvoor sta ik als ' vrouw van ' toch iets verder weg ;)

maar wel leuk en trots momentje even straks.
    :)

@meel: aha, ik ga kijken! :)

maar eerst de kilometers gereden in/voor de MMM verder uitrekenen en naar de belastingen.. :(
    mijn god hadden wel een wereldreis kunnen maken van dat aantal KMs (niet van wat we ervoor terugkrijgen denk ik :p)

8. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella

is dat so?
    :$ en ik ben nog wel zon beugeltype!
    iets met de melkklieren he?
    mok.

heb al wel zon LOEIlelijke meegroeier gekocht van de HEMA ;) maar dacht juist dat beugels meer zouden ondersteunen!

BH in BET? wel een goed idee, ze doen nu al zon pijn!

dank juist voor meedenktips! :)

9. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    HAHAHAHA Kling met uiers straks.

Wel rechtop blijven lopen heh :D

10. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    *proest en pies*

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    says WHO!?

pannenkoekentjoerie!

:D

12. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Fem ik was nog vergeten te vragen over ruisje jah maar dat is dus dit bezoek heh? Sint Fransiscus toch? Ben ik ook geweest toen ik in rotjeknor woonde gheghe.

Succes Nikita en duim duim hier!

13. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    goed van je dieet trouwens tisch!
    stoer.

grapig trouwens, er zijn 11 meelezers en alleen fem ken ik!

14. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0

Ja 't heeft z'n voordelen. Kun je nu echt heeerlijk ontspannen in je bedroompoolbad. Je blijft vanzelf drijven....loop je binnen zie je twee balonnen! Nee ff serieus heh..schoonzus is van B naar DD gegaan hoor ;)

*proooooooooooooooooest*

15. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Ja ik probeer nu echt! Anders ben ik de hele zomer ongelukkig. En ik wil gewoon weer lekker een keer gaan shoppen :(

16. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Over BH's kopen heh. Jullie weten wel dat je je niet moet vastpinnen aan de cupsize heh?
    Dus pas je bijvoorbeeld een 75C, de cup zit goed maar het is te strak dan moet je niet een 80C passen maar een 80 B!

17. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    3,281
    0
    0
    Mijn gunst zeg. Jayde ligt nog steeds te pitten. Ze is half 12 gaan slapen. Tis toch wat heh. We hebben nog uitgeslapen tot half 10 vanochtend...

luilakje

18. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    #4978 Smallville, Apr 14, 2010
    Last edited: Apr 14, 2010
    heerlijk om weer een Klingeltje relaas te horen
    En JA, ik zie toch ook echt een Barbie/Ken welving :)

Bh's ik had die van Anita, erg fijn, ondanks geen beugel.
    ik sliep pas na bevalling met bh.
    Mijn zusje heef twel borstvoedingsbh met beugel, maar meegroei bh is echt zonder beugel, sorry.

@ Fem, leukkkkkkkkk Nikita en jij bleeeeten :) mehhhh meeehhhhh leuk schaapjes

hmmm, hebben jullie nog mijn schatjes gekeken?

19. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Ik ben tijdens zw wel naar F gegaan, nu terug naar D/DD
    voor 1e zw was dat C

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @small: ik heb nog niet gekeken omdat ik al maanden niet op mmmmm ben geweest :) wegens steeds eraf gegooid (heb jij daar geen last meer van bow???) en daarom er klaar mee.
    en nu drempelvrees! :D

ga er binnenkort een keer voor zitten en dan heel mmmm bombarderen! :D

@tisch: dat wist ik ook niet, dat je dan een andere cup moest kiezen ipv een andere omtrek!

heb mijn zus ook even gevraagd, dus weet wat me te wachten staat:

die ging van Bescheiden Beetje naar c naar d naar dd naar e (borstvoeding :$) naar uiteindelijk a en weer b.

wow!

nou ja, we zullen zien&merken. ben geen groteuiersfan (voor mezelf) maar het zal wel wennen ;)

bh klets kus nu weg smak!

Share This Page