Kling je moet andere omtrek EN cup kiezen. De meeste vrouwen hebben de neiging om dan een andere omvang te nemen met dezelfde cup. Kijk 80B=75C Of 80D = 85C Snappie? De cupsize van die 80 D is hetzelfde als die 85C.
grappig ik zag het net ook! meestal was het lim's sport, de nieuwe bus te openen, maar ik denk niet dat dat nu nog zal gebeuren. aan wie de eer? @milk: alles op papier? helemaal klaar voor gynstalk en actiekrijs? SMAK!
aha! ik nu 75B, maar dat zal dus wel een.. 70C worden in die theorie? ga binnenkort de prenatal eens overvallen voor ' een anita ' ahem. nu weg! smak!
Zie het zo. Een slanke en vollere vrouw hebben even grote borsten. Bij die slankere vrouw lijkt het veel groter en bij die volslanke dame lijkt het een normaal. Dat vertaalt zich dan weer in de maten. Diezelfde C cup is bij die slankere vrouw 75C en bij die vollere dame met een groter omvang is het een 80B Hihihi ik hoop dat ik duidelijk ben Ik had een poosje 80C maar het zat gewoon niet goed. Geen support. Ik had dezelfde cupmaat nodig maar dan met een kleinere omtrek. Ik moest 75D hebben dus. Nou en nu kap ik ermee hahahaha
Er van uitgaande dat je omtrek niet groter wordt . Maar bij zwangerschapbh's moet je je normale maat aanhouden.
SO kling! Jouw zus is aardig heen en weer gegaan in bh-size seg! Tisch...ik ben lost...ik heb nu 80C. Cup is goed, maar bandje zit op laatste haakjes vast. Ben er nu aan gewend maar in begin was dat een beetje krap. Nou dacht ik dus dat ik voortaan een 85C moest pakken, maar das dus niet zo? (oja, en kling...daarom vinnik jouw b-eetje zo misleidend, want jij ziet er echt een stuk groter uit dan ik.) Gras: strak man! 3e bus...wow... ehmmm......thee! (met koekje...onee NIET DOEN, maar ja tis zo lekker en ik heb een uur gefietst vandaag, ja..maar dat is dan weer zo zonde van dat uur fietsen...whhaaarrggggg....dillema)
@ Fem, vind wel dat je koekje hebt verdiend na al dat fietsen hoor. Ik had tip van bh-mevrouw: Moet (net) op laatste haakje passen. Aangezien materiaal nog iets rekt en je dan later op 2e haakje kan doen
bus 3 is een feit vanaf nu gaan we hier verder http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/202820-de-augustusbus-rijdt-verder-3-a.html#post7094798 deze mag dus op slot
ik heb deel 3 geopend (had een gecheked wat betreft aantal posts etc.) http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/202821-de-augustusbus-rijdt-verder-deel-3-a.html#post7094801
ik wil niet verhuizen in nieuwe bus!! ik blijf hier, samen met mijn CUP thee! @fem: ik ben ook langer, althans, ik ben 1.82! denk dat ik eens bij de hunkemoller mezelf door zon lingeriedoos in een perfecte maat ga laten hijsen. wat een tietenpraat trouwens!
Welke bus moet ik nou hebben? Staks mis ik de bus! Ik en openbaar vervoer jongens....altijd al een ramp geweest