Oe kling spannend!!!! Heb je foto van lieve siamees? Inderdaad we missen nog veel meer meiden, jammerrrrrr!!!
@zuurtje: het lijkt mij nog steeds erg laat/onregelmatig zeker voor de minimeid, maar misschien ben ik gewoon ouderwets hierin nog voor ik zelf een baby heb heheh @fem: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! hoest meis? hoe was uitstrooien? *knuf*
kling kleine meid slaapt overdag ook nog en we hebben geen problemen met ze als we weg gaan en door omstandigheden eens later zijn
Vanavond naar voorstelling Jurk! van Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven. (die 2 van draadstaal) Zo'n zin in!
Hoi meisjes! Bon dia! Kling; siamees GAAF! Mijn vader heeft altijd siameesjes gehad. Nu heeft ie er drie. 2 katers (broers, bruin/zwart) en een klein meisje (wit/bruin). En die kleine meis is precies op dezelfde dag en tijd geboren als Nikita Hoop dat wenweek werkt! Leuk filpje trouwens. Niet veel gevoel met buikje? Is dat juist goed of slecht? Vorige keren had je wel meer gevoelens erover toch? Cin sneeuwwitje Wat ongelooflijk kut zeg! Dikke knuf! Beterschap voor alle zieke dichte neuzen hoofdpijn snotmeisjes. Sneeuw, bah....ik wil pas terug als het zomer is! Milla: hoe voel jij je? lau en wen en rem een date gehad? IK WIL OOK! Hoe is het verder met iedereen? Ik weet helemaal niks meer van wat jullie allemaal bezig houdt heb ik het gevoel...ben jullie beetje kwijt. Komt wel weer als ik terug ben. Oma: operatie goed gegaan. Ze heeft nu een plaat en pennen in d'r been/heup. Ze heeft nog een epidural waardoor ze meds krijgt en pijnstilling. Ze ligt op de 2e class afdeling want de eerste class was vol. Je wil hier eigenlijk gewoon helemaal niet in het ziekenhuis liggen wat het is er helemaal ruk. Maar goed, de botten konden dus wel de pennen hebben (niet nog meer gebroken) dus dat is een goed begin. Nu dan herstellen (week ziekenhuis ofzo) en daana revalideren. Hopelijk zo snel mogelijk naar NL, maar dan heb je het nog over een paar maanden. As verstrooien: zee was heel ruig. We stonden allemaal te wankelen op die boot en konden nauwelijks normaal staan. Iedereen had echt 1 hand voor de boot nodig, dus het uitstrooien van de as en de bloemen ging niet helemaal zoals verwacht. Maar het is gelukt. John en Jimmy zijn weer thuis. Iedereen en dan ook echt iedereen zat ONDER de as. Er stond heel veel wind en het ging alle kanten op. Het eerste wat we hebben gedaan (12 man) is DOUCHEN! Ik haal nog steeds stukjes papi uit mijn ogen geloof ik Verder: lekker weer, wel veel wolken maar das niet erg. Ik heb nog geen minuut in de zon gezeten. Hoeft ook niet, veel te warm en ik zit toch met nikita... Gister wel regen gehad. Met liters tegelijk! Is een stevige bui in NL niks bij Nou, het is hier nu kwart over 11. Nikita is klaar met d'r ochtend tukkie en we gaan even inpakken en op weg. SMAK voor jullie allemaal!
oh zuurtje! Wat schrikken zeg van kleine meid! Hopelijk genezen de brandwonden snel (en mooi) en heeft ze er niet zo veel pijn aan Brandwonden zijn zó gemeen....
@fem: whii! het is gegaan zoals je voorspelde/fantaseerde en waarvan je zei dat papi in een deuk zou liggen! stukjes papi all over the place, nou ja seg! goeso dat met oma goed gaat naar omstandigheden. ik voel minder inderdaad, omdat ik niet zo stijf sta van alle hormonen als na een ICSI, relaxt wel (hoewel, dan denk ik ook weer aan hoe ik in oktober nu al helemaal (fop)zwangerkwaaltjes voelde, tis ook nooit goed ) @lautje: volgens mij is het een prachtige animatie, alleen hij loopt niet! hebbu een ander linkje? hoewel, IK ben niet van de pingpong, dat zijn die gekke rem en jij! SO! heeft finn nog soort van een heel klein beetje kunnen slapen trouwens? t wolfje in schaapskleren? @milk: ik heb besloten dat wanneer ik (al veilig een paar maanden) zwanger ben, ik een 'open huis' doe hier in de openbare school. voor al mijn ZPdinnen, dus de bus, de schommel, het babyrinth en de dusselpussel. SO! wie wil, kan komen, dus mega of minimiting, het kan allemaal! (zal klingman vast waarschuwen ) @milk: wat ik nog wou vragen (heel wat anders): wat vind jij van de afschaffing van de inloting voor geneeskunde en evt andere studies ook? so, en nu heb ik sin in een mooie bel wijn. AME dan maar... (dom spul)
jeetje lag er vanmorgen dik pak sneeuw, na het zonnetje was al flink gedooid maar nu sneeuwt het nog harder dan gisteren en er ligt alweer paar cm extra. blijf dan liggen en verander niet steeds in die dooiprut
helemaal met je eens lim! sneeuw is mooi, maar niet als het steeds komt en gaat, wordt het nu beetje zat hoor. zeker omdat het ook zo snel weer weg is zodra de zon schijnt... klingel: dan hoop ik dat je snel zwanger bent, want ben er benieuwd naar school en jouw schoolwerkjes nou ja, hopen doe ik toch al voor je, maar je begrijpt me wel. loting: tja, selectie aan de poort, ben bang dat studenten zoals ik (6-jes) de kans niet meer krijgen... verder wel fijn dat elke uni het op z'n eigen manier kan gaan doen.
Fem, fijn dat oma operatie goed heeft doorstaan! Nu hopen dat ze weer snel naar huis kan! Hihi, heeft papi echt nog in een deuk gelegen bij uitstrooien! Dat is ook wel weer erg mooi! (al krijg ik wel een beetje de kriebels van onze as zitten ) Kling, oe leuk Klingel-expo! Leuk, leuk,leuk! Geen loting meer med.studie = ik schrik! Ik niet wist, niet altijd even goed vind ik (al werd er niet naar mijn mening gevraagd )
Lim, idd stomme sneeuw dan weer wel en dan weer niet! komt ook met grote stukken van dak afgevallen, gelukkig liep ik net niet buiten
@leo : mening een eind weg zou ik zeggen! ik weet nog niet wat ik ervan vind. ben t er lichtelijk niet mee eens. want iemand die 9'ens scoort maar geen motivatie wil je niet, en iemand die 6'jes scoort die er wel voor gaat juist wel. so, en nu kokkerellen. @leo: expo? van mijn dikke buik zeker! nee hoor alles is te besnuffelen. zelfs klingman als ie niet vlucht (echt wel dat ie dat doet) zoefff