Meiden ik snap er niets meer van heb net nog ens een ovutest gedaan omdat ik me weer voelde zoals voor ei heb ik toch weer een posi ovutest kan toch niet dat ie weer posi is als ie een week geleden al posi was en daarna nega
Kling is een matcare test die staan toch bekend als betrouwbaar zwanger?????????????? Morgen temp maar bekijken en nog een ovutest doen als testen posi blijven meer dan 2 dagen zal ik misschien overwegen om digitest te doen
@fem wat goed dat de operatie voor oma goed is gegaan.. het is naarvoor oma en familie dat ze nog niet terug naar NL mag, maar hopelijk snel dan wel. @kling dat word een hele gezellige boel bij jou thuis..
ja we zullen door het bos de bomen niet meer zien maar das juist leuk! doen we een braai, pix! @zuurtje: matcare betrouwbaar ja. is ie echt VET posi en was de vorige dat ook? strookt niet met je temp, heel verdacht!
haha je weet mij te verleiden he als jij nu zwanger bent, wanneer is je uitgerekende datum.. of heb je dat nog niet berekend?
Die van vorige week heb ik niet meer zal dadelijk eens mijn fototoestel pakken en hem proberen hem erop te krijgen momentje