@ Remmie gefeliciteerd @ Tisch, achgos, toch ks, hoop dat alles goed gaat, tuuuuuuuurlijk snappen we dat je er de komende tijd even niet bent. *smak* @ Klingeltje, Paradiso, heb geen idee of het word opgenomen eigenlijk, merk ik zondag wel
Remmie; gefeliciteerd met je verjaardag!! Jayde.....wat een prachtige naam! Wat een mooie manier om een nieuwe bus te openen . De komende dagen ben ik even heel druk, dus niet veel aanwezig....iedereen dikke knuf en tot later!! Kan iemand mij het adres van Tisch even pb-en?
Tisch van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Remmar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
@Tischaaaaaaaaaaa gefeliciteerrrrdd!!! Wat een mooie en bijzondere naam! Vroeg me gelijk af hoe je het uitspreekt? Jayde? ALs Djeejdie? @rem: feli met verjaardag!! @hier: ze zeggen dat elke zw-schap je 1 tand kost... die klopt bij mij dus wel.. 11 februari wortelkanaalbehandeling... IEKS! Ben panisch voor de tandarts.. EN hij maar zeggen dat ie niet geloofde dat het nu geen pijn deed.. (negeermodus denk ik)
Natjes, niet bang zijn hoor..! ik ben ook heel bang en heb tijdje terug wortelkanaal gehad maar voelde niks anders dan een gewoon gaatje met verdoving. je merkt er niks van!
Bedankt dat hele geruststelling! Ben bang van tandarts geworden nadat ik tot mijn 20e een beul van een vent als tandarts had. Enorm hardhandig en ruw in je mond. Daar toen ooit 3 gaatjes bij laten vullen en gelijk ' trauma' . Daarna niks meer gehad tot nu dus.. 1 voordeel is wel dat deze vent superrrr rustig is.. Pff..moet er maar even nog niet aan denken!
View attachment 45071 LIEVE TISCH EN TISCHMAN. VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE KOMST VAN JAYDE!!! Voor jou een goed herstel en voor jullie beiden zeer veel geluk en plezier van jullie kleine eigenwijze meisje die graag bij haar mama in de buik wou blijven LIEFS en KNUFFELS Pixie ps. wat een mooi opening van de nieuw bus.
je bedoelt een nog positievere test zeker wel goed, druk, langzaam aan kleine verbeteringen wel erg blij met mijn lieve meisjes soms bang dt Lonneke zelf te hard groeit, zit nu op bovenste lijn kwa lengte. Maar was niets om onrustig van te worden zei cb, gelukkig (neefje en nichtje Smallman hebben groeiremmers gehad) Ik hoop wel dat ze nu snel wat minder hard groeit, durf geen keren t ekopen, bang dat ze der over 2 wk weer uit is gegroeid.\ Groei gaat nu al ietsje minder hard dan hievoor, gelukkig. Ze is al 71,5 cm, das 5,5 cm langer dan dat Marije was, echt een groot verschil
ja dat bedoel ik. een nog positiever testje ja ik las het dat Lonneke een grote meid is. hopelijk heeft ze gewoon een groeispurt gehad en dat het nu wat langzamer weer gaat. fijn dat er ook langzaam kleine verbetering zijn bij jou. Hier ook gelukkig. ik ga nu weer. moet over een uur op mijn werk zijn.vind spannend
gefeliciteerd remsel xxx zo, wat vind ik het toch een buttface waar dochterlief nu inzit pff had er al hekel aan bij oudste 2.. en nu weer. wil van alles kan nix, hele dag brullen als ze weer omkiept maar terugrollen ho maar.. grrr..
Dank jullie wel allemaal!!! Hieperdepieperdepiep! Hoeraaaaaaaaaaaa!!!! Er is er één jarig dat kun je wel zien dat ben IK!!! hahah.. Oke, ook een goedemorgen! Euh.. middag! Wie wil er koffie / thee met gebak?! Ik trakteer!! @ smallie: niet druk om maken hoor!!! Pas wanneer ze 8 jaar is en nog steeds zo lang is.... Je hebt nog tijd genoeg... @ pix: fijn dat t daar ook wat beter gaat... @ lim: hihi.. heerlijk he?! Heel herkenbaar! (alleen was Nikki toen 4 / 5 maand ) Ze heeft t nu met t staan / lopen... heeerlijk! hihi... @ mezelf: zoef!!! druk druk druk.... Dikke smak!!
@ Remmie, ja jammie, taartjes Zei de arts van cb ook, als ze met 8 nog steeds veel langer is dan maken ze met 9 foto vn handne om groei te chekccken
zo goedemiddag... even een fly-by post.. Heb weinig tijd, maar toch! @ Nadine: een liesbreukje... niet leuk.. ben het er mee eens Nadine mag niet breuken. Helaas wel gebeurt! @ klingel: kast gekocht en bijna in elkaar... Het huis is een beetje scheef en de kast moet wel waterpas staan. Lang leve IKEA! @ Poes: dat is een mooitje @ Bowen: knuf voor rug.. @ zwp: nou ja zeg... goed dat je het doorgeeft Milla.. anders raken we van de rel... @ Nieuwe bus: *pakt haar koffers uit*... zo ben ik ook weer! @ nieuwe bus: whahaha geweldig @ Tisch en Tischvent: GEFELICITEERD MET JAYDE... wat een leuke naam! @ debs: wat een leuke foto van Emily! @ REMMIE: GEFELICITEERD EN EEN FIJNE DAG VANDAAG!