Milk, wat een verschrikkelijke teleurstelling. Ik had echt verwacht en gehoopt dat het raak zou zijn. Ik heb net wanhopig mijn moeder gebeld die is onderweg hierheen. Finn is al sinds half 10 aan het brullen. Constant zo denk maar even ha-post bellen.
goedevroegewittemorgen! @milk: klote klote KUTzooi!! getverdemme! ik weet niet hoe je zat met je vibes, maar het is elke x weer een klap. zeker met verrekte hulp he. dikke knuffel voor jou @lautje: ik denk ik ga je snel succes wensen met je solli, maar wat is dit nu!? laumama on the way voor hulp? arme jij en arme finn, brult ie al zo lang, wat zou er zijn HA lijkt me een goed idee.. sjit en dan zit lauman ook nog zo far away. knuffel voor jullie theemurmel.
ik doe gewoon solidair met je mee verder valt er weinig te vloeken... behalve dan dat dochterlief al vanaf 5 uur beneden zit, ik niet naar bed kan dadelijk omdat woningbouw hun gammele pas vervangen vlisotrap komen controleren nadat daar spontaan bouten vanaf braken zodat trap openklapte en de veer in het rond vloog ( fijn zo boven trapgat), dat ik giga steken in buik en liezen heb dus WOD komt eraan. dus nee hoor.. vloek gewoon solidair met je mee
aha, ik zie dat jij inderdaad geen enkele reden hebt voor een ego-vloekje limbeeb zit benee? wat is dat? volle maan ofzo? woningbouw: kill! steekjes in liezen? wie zegt dat dat een WOD is? @hier: net weer een halflevende vogel mogen ontvangen als offer en betuiging van diepe trouw van rover, nice.
hier worden alleen nog maar lijken naar binnen gebracht en na hysterisch gekrijs van mijn kant gaat hij die buiten altijd opeten... zucht. limbeeb had krampjes.. liet harde windjes.. na volle luier is het gelukkig weer minder maar heerlijk hoor.. om half 6 smorgens zon bruine lucht in de kamer. ja, steekjes in liezen.. ik zeg dat het een WOD is... anders zou het bijna een onbevlekte ontvangenis zijn gezien tijdstip sex en ei... maar alles wijst erop.. behalve het ontbreken van mijn ongipukkel.
eet limkat ze buiten op? das dan wel weer netjes! hm, als jij echt geen limmesex rond ei (wel gevonden?) dan zal het wel een W worden ja. maar ik kan me haast niet voorstellen dat jij, die er wel pap van zegt te lusten , op dat gebied je ei hebt kunnen missen! (of is het toch een klein verschil, met beeb in huis heheheh) @bruine lucht: getverrrrrrr!
lautje vandaag solli? Succes dan!! Hopelijk toch een beetje representatief na nachtje niet slapen. Knuf voor jou en finn!
ik heb niet "gericht geklust" alleen als er zin was en die was er weinig deze maand.. echt te moe allebei. En ik weet dat ik vruchtbaar ben maar zooo vruchtbaar.. ja, limkat eet alles buiten op.. staartjes van muizen worden als spaghetti naar binnen geslurpt, vogels worden uitgespreid zodat hij de lijfjes volledig met veren en al naar binnen kan werken.. wanneer mag jij testen?
@lim: vogel uitgespreid?? HUIL!! spaghetti: JANK!!! testen? donderdag bloedprikken, zaterdag bibberbellen, zondag/maandag NOD.
moggel @ gabbel: goezo! ik = ook trots... niet altijd makkelijk een studie! Go studiebol @ Milk: *stilte* *terwijl er geen woorden zijn lopen de tranen over mijn wangen*
@ Milky, super dikke knuf, had zo veel hoop @ Lau, hoest met Finn, succe smet solli, welke functie? @ Klingel, neeeeee is NOD geen WOD, wanneer bloed prikken?
Goedemorgen!! Wil even Lau succes wensen voor vanmiddag maar lees nu dat Finn zo huilt Wat zielig, idd naar ha, wat zou er zijn?? Ik hoop dat solli wel goed gaat vanmiddag met dit nog aan je hoofd erbij. Milk :x:x Knuffff, weet niet goed wat ik moet zeggen. Hoe gaat het?
Gabbeltje: wat doe je het goed zeg, 9,5, wow! lautje: succes met solli vandaag! hopelijk kan HA helpen voor Finn All: thanks voor alle :x enzo... weet niet hoe ik me voel. had er al niet echt vertrouwen in de laatste dagen, dus het kwam niet als verrassing, maar toch. Je HOOPT zo! Begin nu al wel mijn geloof in de hulp te verliezen, gelukkig heb ik nog wel hoop... En sorry, maar denk aan een lekker paars busdekentje waar ik even onderkruip... (ik ga niet stenen, want dat is zo 2009). Denk dat ik op mmm wel af en toe updateje geef. Thanks girlz!