Milk kruip maar lekker onder een dekentje, een hele dikke knuffel voor jou!! Lau succes met je solli en hoe is het nu met Finn?? Fijn om te lezen dat Nadine goed groeid!! Heb net een beetje bijgelezen maar is teveel om overal op te reageren. Ben net ziek geweest, wist niet dat er zoveel inhoud in mijn maag en darmen zat! Heb nu bij vlagen nog knallende hoofdpijn dus zit nog niet te lang achter de pc, door het lezen zo weer hoofdpijn. Marissa heeft ook al een keertje overgegeven en een dag diarree gehad dus het gaat hier lekker. Las hier iets over pms en wist niet precies wat het was dus ff opgezocht via google en het komt mij ook bekend voor. Een week voordat ik ongesteld moet worden krijg ik veel hoofdpijn en hierdoor een fijn humeurtje. Stond ook bij dat je te weinig magnesium binnen zou krijgen dus ik ga nu maar eens een poosje magnesium slikken kijken of het ook beter gaat worden.
ik heb solli afgezegd want finn heeft een urineweginfectie, nu antibiotica en paracetamol. Hij heeft niet meer geslapen sinds gisteren half 10. Heeft 40,1 graden koorts, morgen moet het beter zijn anders word hij opgenomen in het ziekenhuis.
morge meiden milk grmbl kruip maar lekker warm onder het dekentje, stenen zijn idd so 2009 en ijskoud lautje succes met solli hoe gaat het nu met finn, nog bij ha geweest knuf edit lees het net heel veel beterschap, hopelijk betert het en hoeft hij niet opgenomen
we hebben afgesproken dat ik over een klein weekje test (mannetje heeft dit voorgesteld en ik ben akkoord) indien nega dan test ik nog eens een weekje later als ik nog niet ongi ben
@ milk: logische onder een lekkere deken... kom er maar onder uit als je er zin en tijd enzo voor hebt @ Lautje: owh arme finn... Beterschapjes... Zo vanmiddag weer een drukke dag... Tot snel...
beterschap voor finn lau.. urineweginfectie is ook pijnlijk.. je zou voor minder een hele avond janken.
@ kling: hoe voel je je? Ken & Barbie nog veilig aan boord? @elke&nadine: hoe is het met jullie? @lim: leuk om je regelmatig weer voorbij te zien komen met berichtjes! Atlijd gezelli! @leonie: hoest met keeltje? @miranke: he kut zeg! pabo stopgezet en geen werk... Naja zoiets komt nooit op een goed moment.. Komt wel weer goed! Schimmelinfectie al weg? Wanneer volgende echo? @nai: en hoe ging naiman zijn 2e gesprek? @surv: hoe gaat het daar? Alles weer in wat rustiger vaarwater of..? @pix: leuk breien! Me moeder ook bezig..helaas (haha) dacht ze hem even te wassen..(verkeerde temp) hij kon die trui dus op zijn 18e nog aan..whahaha DUs maar weer opnieuw begonnen. @small: fijn dat oplossing is gevonden net naschoolopvang! Zit hier ook af en toe al te bedenken hoe ik dat in hemelsnaam moet gaan doen.. @milla: en? hoe gaat het? Schouder houdt zich nog koest? @zuurtje: vage temp en nog vager van die ovutesten! Wel een mogelijk ei benut of had zuurtje-man geen puf? @gabbel: waauuuwww 2x een 9,5! Petje af hoor! Ik weet hoe moeilijk die opleiding is! SUcces vandaag bij MDL! @ppver: wel fijn om te weten dat acupuntuur dus goed helpt met PMS! Nu nog zwanger worden daardoor en BLIJVEN! Heeft nu wel lang genoeg geduurd! @bow: en hoe gaat combi werk/niels? FIjn dat rugje beter gaat! @milk:He verd*mme! Hoe oneerlijk! @lau: aahhww arme finn! Hoop dat de meds snel aanslaan zeg! Wat zal ie er een last van hebben! (en wat zal ie intussen MOE zijn!) @yadi: hoe is ut? Gaat het allemaal nog zijn gangetje zwanger zijn? Mooie echo's gehad? @spirit: heb nog magnesium liggen hier, gebruikte ik bij die kuitkrampen tijdens zwangerschap. Is van Bional. Ik wil het zo naar je toe sturen hoor! PB maar! (ben anders bang dat het over de datum gaat) Volgens mij iedereen een beetje gehad? ZO niet, sorry! Hier alles ok! SMAK!
Natjes wat lief dat je ze naar me toe wilt sturen! Maar toen je schreef ik heb ze nog van mijn zwangerschap liggen heb ik ook even in mn kast gekeken en hier staat ook nog bijna een volle pot van mijn zwangerschap dus ik kan nog even vooruit! Maar bedankt voor je aanbod!
@natjes: ik weet niet of ze er nog zijn! ik voel niets dus ik merk dat ik na lange ZEN nu toch wel de UW krijg wegens teleur-bang!.. @lau: wat ontzettend zielig en pijnlijk voor finn goed dat je snel alarm hebt geslagen trouwens! hoe is de koorts nu? ik denk aan kleine finn en aan lange lau! (weet lauman er al van?) @zuurtje: ik zie de logica niet helemaal om pas over 1 en 2 weken te testen als het nu gek is. en nog 1 ding, een echo zou toch niet verkeerd zijn denk ik. tip, doe ermee wat je wilt! @milk: voor jou een dekentje, en mee eens, we doen niet meer aan de term ' stenen ' dekenen is beter. zachter. warmer. nadiniger. KNUFF en niet de nadine opgeven!! View attachment 48531 @gieg: waar en hoe is joe? @ppv: waarom was je er even niet, welke omstandigheden? wegens in memoriam? knuf.. wanneer ga je trouwens weer naar de gyn? @spirit: fijn dat je weer wat beter bent! @bow: nogmaals: als je nog een dove voet hebt dan is het nog niet over hoor! *strengsmak* @cin: hee meeleesdoos! seg eens wat! @remmie: hoe is t met jou meisje? hoe voel je je vandaag over de weinige groei in gewicht van de prinses? knuf! @tisch: kleine MP? @female: is u al bijna terug? al in vliegtuig? en geen last van verbrand dus wegens nietinzonsit? wel blij en fijn geweest? @last: ik heb een raar soort ' over elkaar knoepend (!!) peesjes pijn ' in rechterpols, kan er amper meer wat mee oppakken . wat de FUK is dat? morgen dok, loop er al een week mee te negeren. misschien heeft Ken zich er wel genesteld?? ****** PIES@meself. @rest en all: pingponglebber!! nu naar stad. zoeffffffff
Lau goed dat je snel naar de dokter bent gegaan, ik hoop dat hij snel opknapt! kling succes morgen bij de dokter! Ik dacht vanmiddag ff de stad in maar het is hier zo vreselijk spekglad overal, ik blijf lekker thuis! Het mag van mij warm water gaan regenen ben zooooo klaar met dit klereweer!!!!
@milk NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! #$%&%& *knuf* goed dat je niet de hoop opgeef! Ik heb er vertrouwen in. mag ik dat wel zeggen?? @lau wat vervelend dat Finn niet lekker is. een urineweginfectie en aan de kuur.. arme kindje.. hopelijk morgen beter. Willen natuurlijk niet dat hij opgenomen word. Zou Lauman terugkomen als dat wel het geval zou zijn? nou we gaan vanuit dat het allemaal niet nodig is.. Finn is morgen gewoon beter.. heeft hij een beetje geslapen vanmiddag? wel jammer van je solicitatie. heb je het kunnen verplaatsen? @lim heerlijk he zo'n lucht zo vroeg smorgens. Heb vaak meerdere voor we hebben ontbijten haha.. fijn is dat. @gabbel woohooo gefeli met je hartstikke goede studiebolkop cijfer!! OOK TROTS OP JE! @spirit hier ook mega PMS afgelopen week.. was eigenlijk mooi aankondiging voor weer ongesteld worden na zoveel maanden (17 ! @natjes hahahah grappig van moeder brei poging goed dat alles ok gaat! @zuurtje ik had gewoon een testje gedaan.. alle onzekerheden weg! maar goed .. dat ben ik @kling hmmm klinkt als RSI of gewoon overbelast. succes morgen bij dokter.. schilderen gaat dus ook niet dan ? @rest sorry als ik je vergeten ben. maar dan een dikke knuffel!!! *dikke knuf @me werk en nee zeggen... *zucht* ik word zo op mijn grenzen getest. vind zo moeilijk om mijn grenzen aan te geven maar het moet het moet het moet! anders loop ik weer mezelf tegen verder zijn we (voorbereidende en brainstormende fase) aan het kijken naar onbetaald ouderschaps verlof voor mij (1 dag in de 2 weken), en 1 dag opvang als ik werk (om Bas af te lossen omdat hij het wel erg druk heeft tussen werk en zorg van eva als ik werk. Wou eigenlijk nog niets daarover zeggen, want de vraag is of we het waar kunnen maken.. we beginnen met kijken naar ouderschaps verlof (wb financieel kunnen). Maar dit kan pas gebeuren als er een vaste inkomen is van pixmans kant. dus moet hij op korte duur wel een gesprek aankaarte bij zijn opdrachtgever (die in het begin het over in dienst nemen na een tijd had maar niet op terug gekomen is) ps wat een pokkeweer!! was gelijk chagrijnig toen ik thuis kwam van werk. nat, glad en f#$%ing tegenwind!
hoi kwebbels, @milk wat balen voor je dat je toch weer ongi bent geworden. knuf voor joe. @lautje dat is niet zo fijn bericht voor finn. ik hoop voor jou en finn dat het morge over is. knuf voor joe en finn. @klingel > ik was even niet ivm memoriam. > Me planning is nu zo in maart acu-sessies, werkt dit niet dan weer terug naar gyn. > ik wens je veel succes morgen bij de dokter. @me > vanmorge heel voorzichtig gereden op scootie. het was enorm link hier met de gladheid. daarbij zat de schrik er goed in toen er een fietser vlak voor me neus onder uit ging. > me super energie van vorige week was ik vanmorge even kwijt.. ik heb rustig aan gedaan waarschijnlijk kwam dat door de vermoeiende rit en pms. @de rest knuf..
haai meiden testen: voor de laatste keer neen kan nu nog niet posi zijn ook al was eerste keer ei (wat ik niet denk naar aanleiding van mijn temp en posi ovutest afgelopen 2 dagen) ovutest was nega vandaag dus volgens mij nu gewoon pas ei gehad en ei is benut
pix ik hoop dan voor jou dat het financieel haalbaar is voor ouderschapsverlof en dat je mannetje vlug een vast contract heeft
Meiden heb even een vraag je aan jullie ? Hebben jullie ook altijd ongeveer een week voor ei zo'n verschikkelijke hoofdpijn? Ik heb dat elke cyclus voor me ei, nu dus weer Ga weer even op bed liggen.. Knuff voor iedereen!
@pix ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat je mannetje een vast contract mag krijgen. @gabbel, ik heb geen hoofdpijn omstreeks me ei maar omstreeks me nod. ik hoop voor je dat je snel van je hoofdpijn af bent. knuf voor joe. @me net even een paar boodschapjes gedaan. ik heb toen een paar lekkere dingetjes in huis gehaald. dit als een lief gebaar voor me mannetje.
@gabbel: ik heb dat niet? maar knuff op jou, kan ook niet met ei te maken hebben maar met iets anders? of heb je t altijd?? knuff! @pix: hoop dat het haalbaar is, geeft denk ik meer rust he? er moet iets veranderen maar het is lastig uit te vinden wat, en hoe denk ik? maar eraan werken is deel1 van de oplossing he? smak! @zuurtje: voor de laatste maal als je ei allebei de keren niet is geweest (wat je temp lijkt te benadrukken) is het juist een reden om te testen. ik geloof niet dat je ei geweest is, omdat je temp dat totaal niet laat zien. maareh, wil je geen echootje doen, om bv cyste uit te sluiten? of negeer je heel subiet deze gedachte van mij? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/187141-cyste-ovulatietest-beinvloeden.html @all: lekker geschilderd, niet meer gejankt smak, witlof met ham en kaas uit de oven maken!