gabbel kan je niet helpen kling heel subiet of beter subtiel negeren doe ik niet had nog geen tijd om te googlen (met zoon bij ha geweest wegens temp tot 40.4°c en gekokereld en gesmikkeld) ga dadelijk speuren en bij linkje eens lezen
kling lees net dat pco ook invloed kan hebben op ovutesten en laat dat nu net iets zijn wat ik heb hmmmmmmm morgen maar even gyn of fa bellen voor info
Gabbel ik kan je niet helpen, ik heb het juist een week na mijn ei dat ik zon knallende hoofdpijn heb. pix ik hoop dat er snel een oplossing komt voor jullie want dat zal een stuk rust geven. kling kun je hier ook eens komen koken want het klinkt altijd erg lekker wat je op tafel weet te toveren!! zuurtje zou idd morgen even met de gyn bellen, hoe is het nu met je zoontje??
daarom zei ik het ook.. tis denk ik OF dat OF cyst OF.. datgene waarop je niet wil testen. maar ik trek mijn handen van je af nu hoor, genoeg gebemoeid! @OVENSCHOTEL (elke!) ja lekker! @stress: nee vies. @dom: tempen overdag. en dan mokken als je 36.60 ziet het is officieel: men neme de ZEN er zette er UW achter...
zoontje heeft nu nog een ander koortswerend middel gekregen die ik afwisselend met de andere moet geven om de 3 ipv om de 4 u geven hij heeft een virale infectie van de luchtwegen, het zat nog net niet op zijn longen indie tegen donderdag niet beter is moet hij terug onderzocht worden
kling vind wel fijn dat jullie af en toe mee bemoeiallen testen heb ik wel in huis maar dat zijn nog van die onbetrouwbare gevallen dus daarom test ik er niet mee maar ik zal morgen eerst eens telefobellen en horen wat ze te zeggen hebben en bemoeial rustig verder
Milk, stamp mok grrrrrr!!!!!!!!!!!! Fuckzooi! Onwijs dikke knuffel, baal echt gruwelijk voor je! Lautje, ah lieve Finn urinewegontsteking en nu aan de meds. Hoop dat ze snel aanslaan zodat hij niet ziekenhuis in hoeft. Dikke knuffel voor jullie 2tjes! Kling, hoe maak jij witlof met ham en kaas? Hoor er vaker mensen over en wil het ook weleens maken. En morgen afspraak gemaakt bij ha? (Oh en ik was zwang met temp van 36.7, dikke knuffel voor je ZEN en UW!) Zuurtje, goed dat je morgen aan de bel gaat! Natjes, haai!!! fijn dat alles goed gaat! Keeltje gaat stuk beter gelukkig! Spirit, gelukkig weer stuk beter, fijn! Lim, gets alles uitspreiden van vogeltje. Brrr, krijg er de kriebels van! Pix, goed dat jullie uit aan het zoeken zijn van onbetaald verlof. Denk je er wel aan dat dat aaneengesloten moet zijn met betaalde verlof. En denk idd aan je grensen, die zijn er niet voor niks. Al kan het soms zo moeilijk zijn om aan te geven. Ppver, leuk je weer meer te lezen. Gelukkig niet gevallen met scootie vandaag. Rest, knuffel! weet het echt ff niet meer. Vandaag drukke werkdag, veel zieken bleh!
@leo hoe bedoel je met dat het onbetaald verlof aaneengesloten moet zijn met betaald verlof? kan geen volle dagen dus nemen maar alleen een deel van een dag??
nee niet qua uren op een dag maar je mag bijv. niet van juli t/m sept opnemen en dan okt en nov niet en dan weer vanaf dec verder. Zo bedoel ik het, qua maanden moet het aaneengesloten zijn. Zo duidelijk wat ik bedoel? ( en halve dagen heb je weer langer verlof, uren gaan minder snel op dus dat is alleen maar fijn )
oh ja dat snap ik wel het was wel het idee om gestructureerd het verlof op te nemen. ik heb recht op 78 dagen (van 8 uur per dag). Als ik vanuit ga dat ik 1 in de 2 weken opneem dan reken ik uit dat ik dat kan doen voor 3 jaar. wie heeft nog meer (onbetaald) ouderschaps verlof hier?
In onderwijs ( weet niet of ergens anders ook?) 55% doorbetaling, gedeelte kun je ook weer terugvragen bij belasting (ouderschapsverlofkorting of zo iets)
leuk.. kon met rechts al amper meer wat wegens rare knoeoknakpols... maar nu .. tik ik met 3 vingers want.... ik heb daarstraks toen ik zeer ongeemancipeerd broodjes voor klingman stond te smeren mijn linker duimtop eraf gekaasschaafdhakt!! so!!! ik seg; dar leidde even lekker af ! echt zo van KLAP de helft plus nagel klapte er so af!!!! IEWWWWWW111 getverdemme wat goorrrrrrrrrrrrrrr!!! eerste hulp, teringspuiten erin -klingman kneep mij meer dan ik ham, dat belooft nog wat voor bevalling- waarbij ik de gedenkwaardige woorden kwetterde; ' crisis doe mij 100 pregnyl!!! ' dok keek vreemd maar vroeg niks, tks. anyway, topje erop gehecht met de mededeling ' ik weet niet of dat nog goedkomt mevrouw. kan zijn dat hij eraf valt' nice! nu dikke ingebonden duim hih. ik doe nu weer stoer maar ik was wel bijna flauwgevallen hoor maar ik moet xeggen het leidt heerlijk af!! smak van uw liefhebbende klunsel.
iewwww klingelding je moet geen topjes van vingers afschaven! zoals maxima zou zeggen.. dat is een beetje dom!
auw klingeltje, ik ben ook niet zo'n held met kaasschaven (lees: 3 x iets van vingers af geschaafd en nu lidtekens) maar heel topje is me nog niet gelukt. Droppie, hele dikke knuf voor auw duim en ik duim )) dat topje blijft zitten. En overdag tempen, makkerd, is toch niet reeel temp dan, maareh..... hij blijft wel goed stijgen
owwwwwwwww kling! Gatver!! en pijnlijk zou mij ook kunnen gebeuren hoor. hoop dat ie eraan blijft zitten, en nagel ook.. Maar geniale afleiding