maria, wie is toch die mariaaaaaaaaaa?? @leo: geefk door! nadine is van de monitor af sinds vandaag, superspannend en super-eng!!! maar ook supergoed natuurlijk. @milk: smak terug op je dekentje! denk niet dat we veel spannend nieuws gaan horen hoor zaterdag. ik voel echt geen ene fuk, echt helemaal niets. nu weet ik wel dat dat ook kan in combi met zwanger, maar ja, hm, ik zou toch verbaasd zijn. en das beter dan wanneer ik teveel zou voelen en nadinen. voor nu. so, douchen..
@nai: gefeliciteerd! wat geweldig van baan!! @kling: succes met prikken, en veel plezier met elke! toen je zw was riep je toch ook van te voren dat het niet zo was? of is het nu wel echt anders? @lim: wanneer is jouw nod nou? Vandaag? Voel je iets? @rest: dikke knuffel @hier: steekjes in buik... en soort ongi gevoel. geeft veel teveel hoop.. maar ergens ook wel fijn!
mijn NOD/WOD is vandaag denk ik millaatje steekjes in buik normaal nooit? en echt in buik of meer richting liezen?
nee echt helemaal onder in buik zeg maar. en ga je een testje doen lim? want nog geen bloed? of verwacht je dat wel?
echt helemaal onder in buik klinkt goed! maakt dat week nog spannender word dus voor jou. nee, nog geen bloed..
geen maria te vinden daar hoor! @lim: nod ja hehehe, maar je weet ei niet zeker dus ook nod niet? gek lijkt me dat, en ook lekker trouwens, dat je dat niet precies weet.. @mil: haha u is er vroeg bij met veelhoop en veelvoelen. nadinen is lekker, maar kijk uit voor teveel @al: tutten, glitterren en karren. doeiii!! smak
zie je.. klingel weet niet wie mariaaaa is! zal je op weg helpen klingel jaaaaaaaaaren geleden... was er een vrouw die op een ezel rondreedt... en ze was maagd.. een of ander mannetje trok de ezel voort en ze kwamen in een stal terecht..
*schrik* lijkt wel of ik af en toe mijn schouder voel... dat kan toch helemaal niet.... @kling: glitterse! en hoop vind ik niet erg, huilen doe ik toch wel als het niet zo is.. @lim: EN.... waar wacht je op dan? waar is de tijd dat er voor nod getest werd?
waarom gebrul over vrouw die bekend is om onbevlekte ontvangenis? gene kerst hier hoor... misschien wel in limboland?
TROMGEROFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLE BUSMEISJES MELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groot nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*springt op en neer* ben dol op trommelgeroffel!!!! *gaat onderuit zitten met selderijstengel om op te knabbelen en wacht op het grote nieuws en de rest van die slaapkoppen in de bus*
TROMGEROFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLE BUSMEISJES MELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groot nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaat millaatje zitten wachten tot busje vol zit? neemt er maar ff een koffie bij en zet ook vast bekers voor de rest neer