haai! remmie! jarige zonnestraal!! Bekijk bijlage 45091 @limme: wat de butt is een buttface? @jd: goeso van strakke kast! @milk: hoest met IUIzenuw'verheug'? @jayde: ik zat het ook al uit te spreken vanmorgen onder de douche. is t zoals jayden, dus dan djeejde? met een abrupt einde zegmaar? denk ik eigenlijk, maar das puur vanuit de uitspraak van jayden geredeneerd? @tisch: MP! @.. ohnee toch niet @cin: voeljealwatvoeljealwat? (domme vraag, i know, maar komt door de roze vibegolf!) @gabbel: noggetestnoggetestnoggetest? (zie voor de rest: cin! ) @pix: succes op werk! you go girl! @bow: hoe gaat t met rugje vandaag? eerlijk? *kijkt streng* @leo: hoe gaat t met de koorts? @hier: ben gammel, spierpijnig, krakerig. merk dat ik ook weer meer richting avond/nachtritme ga, niet goed. mok. verder sin in TP, dus dat maakt veel goed (ja waar je al niet blij mee kan zijn he )
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik zwanger ben. Ik ruik alles drie keer zo goed en blijf buikpijn houden. Wat een rotgeintje van mijn lichaam!
giegel ben je zo zeker dat je het niet bent want die bloeding kan ook innestel zijn hier op forum is nog een meid die dacht dat ze ongi was en nam dus clomid, later bleek dat ze al langer zwanger was dan ze dacht (omwille van zogezegde ongi)
@ gieg: he!?! wat?!?! idd, testje wagen!? @ kling: klopt, je spreekt t uit als Djeejd, zeg maar. Tenminste, kindje van de zwangerschapsgym heet ook zo en dat spreek je wel zo uit...
Lek je nog na? Ik ga fysio-en. Enne rugje gaat aardig goed vandaag. Maar eerste even doneren op 555. Heb net op werk voor werk 555,00 gestort. Vanavond dus geen WIDM!!!!
ben er ook weer zoontje kwam weer met huiswerk naar huis hij heeft heel de week nog niet veel gedaan is de klas en de juf vond het zo erg dat hij nog niet had kunnen spelen ik zit nu aan tafel met hem hij met huiswerk (moet een kruis uitprikken, ze leren deze week over de dokter en ziek zijn) morgen wordt daar het kroontje van gemaakt
@kling: nee ik voel nog niets , morgenvroeg denk ik wel even een pregnyltestje doen. @Bow: Wat zei fysio? @zuur: huiswerk mee naar huis? is het echt zo dat hij helemáál niet mag spelen als z'n werkjes niet af zijn?