Lieve lim, Gefeliciteerd!! Ben echt blij voor je! Beetje jammer dat je nu al ziek bent.. Maar is voor het goede doel!! En nu hoop ik dat dit een nieuwe golf inluid! Liefst van veel nieuwe (oktober)busbeebjes!!
dat hoop ik ook millaatje! ben 2 keer hiervoor zwanger geweest.. 1 keer buiten bus en 1 keer in bus.. en beide keren volgden er een hoop dus wie weet!!
Nai, ik zie jouw cyclusjes ook in je onderschrift staan, is dat ook met bepaalde reden?? Gut ik word er achterdochtig
gefeliciteerd Lim en je loopt al dagen Maria te gillen, en dan pas nu vertellen hoe en wat, shame on you
Ik wil de NNNZ'ers effe een extra dikke knuff geven, kan me voorstellen dat dit wel heel dubbel moet voelen.
hahaha niet achterdochtig worden hoor!! is gewoon om te kijken hoe mijn cyclussen nu zijn. voor de zwangerschap hele rare cyclussen
Thanks lieve bow... Weet je ik verbaas mezelf deze keer best wel over dat ik oprecht blij ben voor lim. En als ik er langer over na ga denken wil ik natuurlijk ook heel graag. Maar dat geld voor veel meisjes hier helaas.. ga gewoon heel hard duimen voor ons allemaal!! het moet een keer gebeuren.. toch....?
dank je lieverd. dat limmeke zwanger is vind ik super voor haar, zeker gezien de leeftijd enzo. maar de manier waarop dit met hintjes en testjes in albums wordt kenbaar gemaakt vind ik persoonlijk zeer onhandig. sorry als ik voor t eerst in de bus nu onaardig overkom- so be it.
Lim, You bitch !!!! Hahaha gek vrouwtje ga vrolijk een heel verhaal tegen me lullen en niks zeggen over de testen tot dat ik het het hier net lees Hier nogmaals: GEFELICITEERD !!!!!