En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ow kling, moet ik wel even zeggen, lim zei tegen mij dat het in haar album stond, en ik vroeg of ik het de bus in mocht gillen. Ik ben dus degene geweest die het lekker vaag bracht, sorry als dat zo is over gekomen..

2. natjes

natjes Niet meer actief

@limsie: feli meis! en jeeeemig wat snel raak!

@nnz: dikkkee knuf voor jullie! Zal best frustrerend zijn om dit te zien! Jullie volgen SNEL!!

3. natjes

natjes Niet meer actief

@kling: mooie temp heb je tot nu toe zeg! Hopen dat ie mooi zo hoog blijft de komende 9 maanden!!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dit jaar word iedereen gewoon zwanger, al dan niet met hulp
    en ja, ik begrijp heel goed dat het voor een aantal heel dubbel zal voelen.. nog steeds bezig om er 1 te krijgen en ik nu zwanger van nr 2.. ik had het graag anders gezien.

ik wist dat ik super gemakkelijk zwanger raak.. mijn probleem is het zwanger blijven.. na een aantal miskramen ben ik stuk afwachtender geworden.
    dus ja, ik ben blij maar ook onzeker omdat ik niet weet of het een blijvertje is.
    Daarbij speelt mijn leeftijd ook een rol.. ik loop veel meer risico en het duurt nog lang voor ik kan testen op alle dingen.. mocht dat niet goed uitpakken, dan is het einde oefening voor mij.
    Ik had het liefst wat meer tijd gelaten tussen dochterlief en een volgende.. maar ook hier zit leeftijd weer in de weg.. dus voor ons was het nu.. of droom laten varen.

ik heb ook getwijfelt of ik het uberhaupt kenbaar zou maken, maar beetje stiekem zwanger zijn, dat is ook zoiets he.

ik kan nu alleen maar hopen dat beebje blijft zitten.. en dat beebje gezond is.. over 8 weken heb ik daar hopelijk antwoord op en dan kan ik gaan genieten hoop ik.
    die verrotte misselijkheid is er alweer aan het aankomen, helaas.. heb de illusie ook laten varen dat het dit keer anders zou zijn.

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ondanks dat ik niet meer in de race ben om roze te worden, snap ik het zeker wel.
    De hints maken het een beetje raar.
    Waarschijnlijk had het beter over gekomen als ze gewoon had gezegd, ik heb vermoeden, of ik ga dan testen, en heb test gedaan.
    Net alsof Lim toch beetje bang was om het te vertellen.
    En dus ons niet geheel vetrouwd......

@ Lim, klopt dat? was je bang hoe we zouden reageren?
    Ben bang dat je op de manier dat je het hebt gedaan toch mischien reacties heb onderschat

*note* ben super blij voor je hoor, dat niet vergeten.
    Maar was allemaal zo geheimzinnig terwijl we juist zo open hier zijn over alles

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Sorry, maar nogmals, voel me hier wel heel rg verantwoordelijk voor... ik was degene die vroeg aan lim of ik het de bus in mocht gillen toen ze vertelde over de foto in haar album. En ik vond het grappig om er een soort spel van te maken. Nu ik merk hoe dat over is gekomen voel ik me daar wel rot bij, dat was helemaal niet mijn bedoeling van alles. Echt sorry daarvoor!

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    weet je ik had zo'n vaag idee achter je schouder..
    het is voor jou elke keer een teken dat je ongi ga worden... maar je bent nooit zwanger geweest en weet ook niet of je dan OOK je shouder zou voelen vooraf??!!
    snap je waar ik heen ga hiermee???

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ja kling kan me voorstellen dat het toch koud op je dak komt vallen. Misschien was het idd handiger geweest om het gewoon te vertellen. Juist omdat het voor sommigen toch best moeilijk zal zijn.

Snap de keuze van jullie om nu zwanger te worden wel maar tussen het helemaal niet willen vertellen en deze manier zit nog wel een tussenweg denk ik.

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @pix: ja zoiets heft bow ook al een keer gezegd, is natuurlijk wel waar..
    ach ja, blijf gewoon lekker stoicijns doorhopen, haha!!
    hoest met jou??

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milla, misschien heeft pijn wel te maken met groei/rek bm, met ongi veel activiteit daar, en met zw nog veeeeeeeel meer

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jeetje.. als we dan toch zo eerlijk moeten zijn.. vind reactie van klingel en smallie beetje overdone.
    milla deed het gewoon grappig en waarom het dan meteen zo word opgevat.
    dat er hier gesproken word over vertrouwen vind ik helemaal ver gaan.

De bus is de bus niet meer.. een jaar geleden was de aankondiging zoals milla hem deed goed ontvangen.. en nu ineens is er sprake van vertrouwen.
    En daar baal ik van.

Ik vind het kut voor diegene die nog steeds aan het proberen zijn.. maar ik hou van luchtigheid en vrolijkheid en de manier hoe millaatje het aankondigde vind ik geweldig.

Ben er weer even klaar mee..
    Ik had nog veel meer willen opschrijven maar dat doe ik maar even niet.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    :$ @ limmeke

uhm uhm uhm..
    .........................................

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Ik vind dit is Lim en blijft Lim, denk dat het ook nooit echt een goede manier is om zoiets te vertellen.
    Ik ben echt super blij voor hun...

Milla me duimen draaien over uren voor jou hoor !!!

Meiden ben er weer vandoor ben vandaag de heledag bij me zwangere kippie vriendin (is over 1,5 week uitgerekent van mijn peetkind :) )

Fijne dag iedereen knuff

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @iedereen die voor mij duimt: super super lief!

Maar... zullen we eerst voor kling duimen?
    Dan doen we het daarna voor mij!
    Misschien helpt dat namelijk beter!!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella

het gaat mij totaal niet om dat er iemand, wie dan ook, voor de 1e of 2e of 3e of 4e keer zwanger is.

ik heb daar geen dubbel gevoel bij; anderen misschien wel trouwens.

jullie kennen mij allemaal, ik sta altijd vooraan met juichen en heb mijzelf, eerlijk waar, nog nooit betrapt op een negatief gevoel bij iemands zwangerschap.
    limmeke weet ook dat ik gezegd heb ' als jij zwanger dan moet jij blij zijn en gewoon vertellen '
    en daarom wens ik joe, limmeke, ook een fijne zwangerschap, zonder gedonder.

het gaat me inderdaad om de manier waarop, maar die manier begon al voordat milla begon te gillen.

(niet alleen) ik voelde het week geleden al aan.
    waarom?
    waarschijnlijk omdat limme juist deed alsof het niet kon wegens niet gesext.
    net of er spanning werd opgebouwd en dat vind ik niet gepast hier meer, helaas!

ikzelf had het heel subtiel gebracht, inderdaad met het oog op de NNNZers, en daarbij denk ik dan in de laatste plaats aan mezelf.
    ik had zeker niet met hintjes gestrooid.
    ik voelde me al schuldig toen ik zwanger was na 2 jaar naar de rest toe.

maar ik ben ik en de rest is de rest, dus ieder mag het op zijn manier doen. dat meen ik dan ook weer.
    ik overdrijf uiteraard, dat is ook een bekend klingelgegeven. ;)
    maar toch denk ik dat ik niet geheel rare dingen zeg en voel.

en ik verbaas mezelf trouwens dat ik dit vertel, want ik slik mokgevoelens altijd in of deel ze 1 op 1, of 4 op 4 :D

nou ja, mijn NOD komt er ook aan, misschien maakt dat me wat directer :p

denk dat het heel goed en belangrijk is hierover te kunnen spreken en daarna door te gaan over welke kleur curver limme nu moet nemen,

want echt, zo makkelijk kan ik schakelen als dingen zijn besproken en geland.

en nu gaak echt rijden. ben uiteraard te laat.

16. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik snap dat dit een kut manier van aankondigen is voor de NNZ en dat oa klingel aangeeft dat het wat haar betrefd zeker tactischer had gekund is logisch. Een klein beetje respect en begrip voor de NNZ-ers had op zijn plaats geweest maar door deze laatste reactie van jou, limmeke, vraag ik me serieus af wat je hier dan nog doet, als jij de bus de bus niet meer vind en als iemand aangeeft dat je haar kwetst om er dan zo'n respectloze reactie achteraan te gooien. Misschien dat je er na een nachtje slapen nog maar eens op terug moet komen bij diegenen die je raakt.

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Lim, wij geven duidelijk een andere betekenis aan het woord vetrouwen dan.

En ja, we zijn gegroeid in die jaar tijd. We hebben in de tussen tijd lief en leed gedeeld, de bus is veranderd.

@ Milla, ligt niet aan jou hoor

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    dit vind ik flauw.
    ik lees het nu pas want ik was mijn eigen stukje aan het schrijven.

ik hou ook NOGAL van luchtigheid en vrolijkheid maar dit is nu net even een onderwerp waarbij ik zou denken dat iedereen hier weet dat je er voorzichtig mee omgaat.

en mij gaat het niet om de manier van milla.
    ik heb al geschreven hierboven wat ik voel en vind.

nogmaals nietssss met misgunnen te maken maar met de manier waarop.

ik denk dat het handig is dit wel proberen te begrijpen en je in te leven.
    voor velen is de bus nog wel dezelfde bus van vertrouwen en voorzichtig zijn met elkaar op sommige vlakken.

wat mij betreft heb ik mijn hart gelucht.
    wederzijds begrip zou fijn zijn- ik zeg ook gewoon dat ik blij ben dat het weer raak mag zijn en ik ben ook blij met dat ik daar juist niets van ' balen ' bij voel.

so.

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    heb even snel gelezen van onder dekentje en moet eerlijk zeggen: vind de manier waarop limmeke het heeft gebracht juist wel grappig! In ieder geval typisch Limmeke-stijl!
    Gefeliciteerd limm!

Milla: ik blijf duimen voor je
    Klingel: voor jou ook, al heb ik de neiging met jouw gevoel mee te gaan...

startecho: was weer goed, we gaan weer junken. en links gevonden zonder problemen, en dat door de nieuweling!

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

Deel Deze Pagina