En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja, nou ik ga morgen ochtend toch weer proberen geven (kan altijd nog fles achteraf geven).

heb geen foto kunnen maken nee... had camera niet bij de hand in kamer. morgen ochtend proberen dan..

psych was pittig.. kwam toch wel een hoop frustraties weer uit die dus vervolgens gisteren is besproken (ook met pixman). over 10 dagen weer naar psych..
    thanx for asking (ik ga liever niet in detail erover - hier of mmm -is persoonlijk en hebben jullie niks aan)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lim, limman ook helemaal blij ondanks niet nu al verwacht?
    Zo komt baan helemaal super uit!
    Hoe bevalt zijn baan?

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pix, dus toch nog vervolg. Had je ook wle verwacht he?!
    In details hoeft uiteraard niet, aangeven waar jij je fijn bij voelt en dan is het prima!
    Nog dikke knuffel voor heftige sessie!

Werk ze vandaag en denk aan je grenzen op werk he!

*ik vind het erg fijn dat je toch niet de bus uit bent gestapt!*

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    :) ja maar ik ben ook verslaafd aan jullie .. kon het dus toch niet laten ;)

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, je Lonneke natuurlijk KMA, SMallman heeft voedselallergie voor:eek:a
    Appel, meloen, kersen...en en... ben het even kwijt
    Maar verder ook veel astma en andere allegie in fam, dus.....

Tot nu toe nog maar:
    peer
    rijstebloem
    banaan (!)
    wortel

Mag maar 1 ding per week introduceren...

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @smally oh ja natuurlijk, dat had je idd al verteld. (nog beetje (?)dementie overgehouden van zwangerschap ;))

kan voorstellen dat het elke keer ook erg spannend is om iets nieuws te introduceren.

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    en nu ga ik echt naar mijn werk hihi

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *waarschuwing, overdreven reactie*

Tsja Lim, jij mag de reacties overdreven vinden maar:

1. Je schittert eerst door afwezigheid en plotseling ben je weer terug met het nieuws dat jullie weer gaan proberen, prima. Dan gaat het in één week van "niet gesext dus kan niet" naar "och kijk nou, toch zwanger". Ik moet zeggen dat ik de bui al voelde hangen, je was ineens zo aanwezig.
    Dat je niet wilt vertellen over posi test moet je helemaal zelfs weten, maar dat je ondertussen blijft volhouden dat je het allemaal niet weet ... Sorry maar dan zeg ik: zeg dan niks.

2. De bus is de bus niet meer. Klopt als een bus! Voor het grootste deel van de nog-steeds-niet-zwangeren is de luchtigheid en vrolijkheid van het zwanger worden er wel een beetje af.
    Maar blijkbaar is dat te zwaar en niet vrolijk genoeg?

3. Gefeliciteerd.
    Want nee, het is niet dat ik het een ander niet gun zwanger te zijn of worden, of dat ik er niet tegen kan dat er iemand zwanger is van de tweede. Het gaat op de manier waarop je zelf reageert op je zwangerschap en op de reacties van anderen.

*einde van mijn overdreven reactie*

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @small: zo dat zijn veel allergieen al.. pfff... kan ze over de meeste nog heen groeien? want met km kan dat geloof ik wel toch? lijkt me zo heftig, je weet nog niet wat je haar allemaal wel of niet kan geven, en dan toch proberen met de weet dat ze er weer ziek van kan worden.. moeilijk!! marije heeft dit niet toch? wel gehad?

@de bus: waar is ie? wil graag weten hoe het met nod zit, kling is bijna, maar wie nog meer? raak zo draad kwijt. ga hem even zoeken!

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik denk dat zwangerschap van iemand die al zwanger is geweest sowieso even confronterend zijn voor diegene die nog niet zwanger zijn geweest of zwanger gebleven zijn.
    Nu alweer zo'n ruim anderhalf jaar geleden wilden we allemaal zwanger worden en gingen we voor "beeb 1" zeg maar.
    Echt klote dat dat nog niet voor iedereen is gelukt!
    Maar Lim was de eerste die voor "beeb 2" ging zeg maar sinds wij elkaar kennen. Dat is vast toch ook wel slikken geweest wat het mooiste was geweest als we allemaal al keertje zwanger waren geweest of zwanger waren ten tijde dat de "vervolgbeebs" (beetje oneerbiedig woord maar jullie snappen vast wat ik bedoel) werden aangekondigd.
    Het hoort bij het leven dat dit kan gebeuren, hebben we het zelfs over gehad in de bus dat het naar alle waarschijnlijkheid zou gaan gebeuren.
    Het stekende nu is de manier van vertellen, zo luchtig alsof niks is gebeurd in de bus. Maar dat is er helaas wel, er zijn meiden bij die al ruim anderhalf jaar ( en ook veel langer) verdriet hebben over het niet zwanger-raken of blijven.
    Dus idd in deze situatie vind ik dat minder luchtigheid gepast was.
    Edit: dan bedoel ik meer de hints van Lim die niemand blijkbaar echt snapte dan de hints van Milla

Op zich kun je de manier waarop verteld is grappig vinden maar ik denk dat we in het vervolg naar de hele bus moeten kijken, naar de nnnzers, de mama's die nog kindje willen en de mama's die geen kindje meer zullen krijgen (waarschijnlijk).
    Dat is misschien even slikken voor sommige en moeten sommige manieren van vertellen even aanpassen maar dat is als het goed is wel de kracht van de bus dat we naar elkaar kijken en met elkaar meeleven!

Jammer dat het nu zo is gegaan want het blijft geweldig dat er een nieuw wondertje in Limbuik aan het groeien is!
    Daar zijn we het zeker allemaal over eens!

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Milla, moet jij eigenlijk ook bellen of thuis testen?

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Citaat Yolanthe Cabau van Kasbergen:

"Voor ons staat 2010 in het teken van ons huwelijk. En ik wil niet zwanger mijn jawoord geven. Waarschijnlijk wordt het 2011 dat ik zwanger raak. Maar mocht het eerder gebeuren, dan zijn we daar uiteraard dolgelukkig mee."

Kijk liefje, niet alles is te koop :x
    Daar kan ik me dan weer druk om maken.
    Mensen die nog steeds denken dat je het zelf in de hand hebt.

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh ja Milla, grrrrr!!!!
    Ik heb gister die documentaire zitten kijken generatie 2010, maar wat een opemrkingen daarin ook zeg!
    Ik snap dat niet iedereen zich zo bewust is van stellen die niet zomaar zwanger worden maar pffffffff je kunt wel nadenken over je opmerkingen!

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    #874 Milla Rose, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
    @leo: mooi gesproken. Ik ben nog altijd van gedachte (naief of niet) dat niemand elkaar met opzet kwetst. Ik vind het heel jammer dat nu zulk geweldig nieuws uit de hand lijkt te lopen. Ik begrijp eigenlijk iedereen wel in deze situatie. Er zijn veel meiden hier, en allemaal hebben we een eigen manier van beleven. Als ik iemand heb gekwetst met mijn manier van brengen (wat ik echt leuk en goed bedoelde) dan spijt me dat oprecht. Het is nooit goed om iemand te kwetsen, bewust of onbewust. Ik vind het positief dat degene die ergens mee zitten, of dat nu kling, cin of lim zelf is, dat gewoon vertellen. Hier in bus of via 1 op 1. En ik hoop dat de dingen dan uitgesproken worden. Want ik vind het veel te fijn hier met ons allemaal, zou het jammer vinden als er na deze lange tijd mensen afhaken. Dikke knuf voor iedereen!

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Lau hoe is het eigenlijk met finn?
    of heb je dat al verteld en heb ik dat gemist?

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Milla, helemaal met je eens dat het niemand's bedoeling is geweest om iemand te kwetsen.
    Ik denk dat we juist hier weer van kunnen leren en ons weer meer aan elkaar kunnen aanpassen/ meeleven.

En nu alle posipowerrrrrrrrr naar Limbeeb, want die moet zich echt ff goed vastgrijpen in mama's buik!
    De eerste nieuwe oktoberbeeb van de bus!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik heb nieuwe foto's van Leo-meisje op mmm gezet!

18. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi meisjes;

Limsel: gefeliciteerd met het kleine wondertje in je buik....

Mill; lekker positief blijven hoor! Misschien stom om te zeggen....probeer te genieten van nu....ik bedoel van het gevoel dat je nu gewoon zwanger kunt zijn. Ook al gaat het niet goed....de klap is net zo hard, of je nu wel of niet van het moment geniet. Volg je me nog??? En als en nu een beebje in je buik aan het groeien is, heeft het alle posipower nodig om groot te worden...dus ik seg; posipower naar Mill!!!!

Kling; nog een dosis posipower naar Klingeling!!! Meisje, dat jij niets voelt zegt helemaal niets. Bij Britt was ik zo verbaasd dat ik twee streepjes zag, want ik voelde me echt helemaal niet anders dan anders. Hopelijk is dit gewoon een heel goed teken en zitten Ken en Barbie stevig vast en blijven ze daar voorlopig de komende 8 maanden lekker zitten.

Nai; gefeliciteerd met baan van Naiman!

@ Yolanthe Kabouter-van Kasbergen; half BN denkt toch alles te kunnen plannen en kopen. Ze nemen een kind, net zoals ze een bmw nemen of een andere vent. 't Is triest......

@ Nadine; superwijffie ben je....powipower knuffel voor jou en papa en mama!!

@ Small; wat sneu dat je zo op moet passen met het eten van Lonneke...

@ broodbakken; doe ik (nou ja...eigenlijk mijn broodbakmachine) elke dag. Wij staan altijd op met de geur van vers brood....mmmmm

@ Lau; Finn alweer een beetje beter?

@ Bow; wat grappig dat Niels zo lekker slaapt in de buitenlucht!
    Las ik goed dat Niels al aan het draaien was.....wat een vluggert zeg!

@ Pix; jij verslaafd aan de bus?? :D.....Gelukkig maar :)

De rest ben ik even kwijt....dus dikke knuf voor iedereen!
    Ik ga nog maar eens een poging doen de houtkachel in de winkel aan te steken.
    Niet dat het stormloopt :(...het is dat er vanmorgen een vriendin is geweest, anders had de stand op 0 gestaan.
    Maar ja...wat niet is kan nog komen en do-ochtend is nooit druk.
    Ik kan zelf ook wel een beetje posipower gebruiken op het moment ;)

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Finn voelt zich gelukkig weer heel veel beter, denk dat het komt door de dikke knuffel en kwijlkus van Nikki die met de post kwam, vannacht heeft hij geslapen van half 12 tot half 5 en in die tijd ook weinig gekreund. De antibiotica helpt goed en zijn koorts was vandaag onder de 39 gelukkig! Ik heb me erg veel zorgen gemaakt want op zijn hoogst was de koorts 41,2 ik wist niet eens dat dat kon! Was echt naar hem zo te zien, niet reagerend op zijn omgeving. Maar het ergste is achter de rug en de komende dagen doen we met zijn 2-tjes aan joggingbroek/pyamadagen tot lau-man weer terug is. Morgenochtend alsnog mijn solli-gesprek.

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    :$ 41,2!! Wat moet dat eng zijn.. gelukkig beter nu. dikke kus voor jullie!

@pip: snap je helemaal, en ben het er ook helemaal mee eens, ook al scheelt dat per cyclus, hoe ik ernaar kijk. ook boel posivibes jouw kant op!! Knuf!

Deel Deze Pagina