En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

herinner ik me goed dat Kling vandaag voor bloedtest gaat trouwens?

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pippa, over ons gedroomd :) hi hi
    Niet leuk dat je zoontje er nu zelf ook problemen bij ondervind, ben benieuwd wat ha zegt.
    Hoop van daag meer mensen in winkel dan gister.
    En alvast veel plezier voor zondag en alvast gefeliciteerd :)

@ Morgen Milla, hoe voel je je vandaag? gewoon nieuwsgierig :)

@ me, op werk, vandaag iets rustiger, ik hoop straks alvast wat uideelbakjes te maken voor Marije op KDV.
    Ik ben van plan een dienblad te maken met daarop soort van gras, met aan een kant "boompjes" met daaraan/in Dora en Diego.
    En dan als uideelbakjes: de paarse Backpack van Dora.
    gevuld met.... denk krentjes, mini kleurplaar dora met 2 kleurpotloodjes en roltoeter.

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Heeeee Femmie, ik dacht dat het gister was...... misschien dan wel vandaag.
    *anti-jetleg-knuf*

4. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @fem: welcom back! Hoest met je voet/allergie/uitslag?

@small: hier is het goed hoor! En bij jou? Gewoon nieuwsgierig, haha!
    Maar ja, ik denk vanalles te voelen. Maar vandaag niet. Geen steekjes gehad tot nu toe of wat dan ook, maar we zullen zien.

@kling: hoest met topje? Alive? Zwart? Brrrr! Als ik het me goed herinner was je gisteren voor prik en morgen uitslag. Nog spannend, voorgevoel?

@elke: jeuh, nieuwe outfit, leuk!! En dat met PS!

Zometeen prikken op progesteron. Als het niet goed is dan volgende cyclus (die niet komt :D) na eisprong wel medicijnen. Maar is al wel eens geprikt en was toen goed dus zal vandaag ook wel!

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    prachtig droom!! :D

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wanneer krijg je uitslag daarvan??
    spannend hoor

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh ja goede morgen en welcome back female!!!

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh ja fem je heb de kou mooi gemist hoor. dit is al echt warmer dan wat het de afgelopen tijd is geweest... en de sneeuw NET gemist!!

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    die moet ik volgende bij de huisarts ophalen en dan zelf mee naar mijn ziekenhuis nemen. Zh wilde trouwens dat ik daarvoor langs kwam, want anders was het zo lastig de uitslag daar te krijgen. Wat een onzin he, daar willen ze me dan echt een uur heen en een uur terug voor laten rijden. Voor een bloedprik! Gelukkig heb ik een hele leuke huisarts die het met mij eens was en die de uitslag voor me wil printen zodat ik die zelf bij mijn volgende afspraak in het zh mee kan nemen.

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorg!
    even snel, moet zo naar dok terug voor dooie toppie,

@female: jeej wat fijn dat jij terug bent, heb joe gemist! :)
    ook fijn van veilig geland (plaatsvervangende vliegangst voor jou)

@prik: morgenochtend uitslag, geen gevoel, geen verwachting, voel nietssssssssssssssssssss dus verwacht een BFN.

@rest: komt later, nu weg scharrelen.

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nog steeds niet duidelijk hahaha...
    maar de rest vind ik inderdaad wel apart dat het zo moet.. tja protocollen, gelukkig dat je een HA hebt die daaran gerust afwijkt.

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    o, haha.. volgende week!

@kling: blijf toch duimen! maar wat is BFN? succes met topje :(

@testje: toch gedaan kon het niet laten :) Gistermiddag getest, normaal gedronken. Duidelijke streep. Vanochtend geplast, daarna 2 mokken koffie en daarna getest. Streepje staat er nog steeds maar wel veel minder duidelijk, dus ga uit van pregnyl-streepje. Voor iets anders zou het ook veel te vroeg zijn, want nog een week voor Nod en pas week na IUI. Zit nu op dag 9 na spuiten.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    eh, hiervoor moet ik met jas en al toch even reageren hoor:
    indien je 5000 pregnyl hebt gehad mag je ervan uit gaan dat dat na 7 dagen weg is!!
    10000 is een ander verhaal, hou dan 10 dagen aan.
    bij mij was 5000 eruit na 7 dagen; cin ook zoiets geloof ik?

indien 5000 is dit (verdacht) lang voor pregnyl maar voor een dikke streep ook weer te vroeg...
    maar pregnyl heb je vanavond om 1900 9 dagen geleden gespoten he?

kortom: dit is beetje spannend!

BFN: BIG FAT NO!!

so, nu weg, op onmogelijke maar niet onogelijke hakken.

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hmm kling dat gevoel heb ik dus zelf ook wel.
    Neem mezelf nu voor dat ik echt pas zondagochtend weer mag testen, en dan doe ik het met ochtendurine. En tot die tijd probeer ik niet teveel hoop te hebben.

O nee.. pip en ik waren het er over eens dat ik toch wel teleurgesteld zou zijn. Dus ga ik toch lekker hopen :D (maar niet teveel.. :) )

Lief trouwens dat je daarvoor nog even met jas al aan wil reageren. Jij schat!!

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    #915 Milla Rose, 5 feb 2010
    Laatst bewerkt: 5 feb 2010
    Kan ik trouwens applaus krijgen? want nu heb ik echt iets moois bedacht om mezelf gek te maken :D Ik heb geen 5000 iE maar 4000 iE gespoten. Zoals jullie je misschien ook nog wel herinneren heb ik geen 1ml gespoten maar 0,8 omdat ik enorm had zitten knoeien. Dus.. nu krijg ik helemaal hoop :( Wat ook echt nog steeds valse hoop kan zijn, want sommige vrouwen doen er behoorlijk lang over om pregnyl te verwerken. Heb de testjes in mijn album gezet. De bovenste is van 29-01, de middelste van gisterenmiddag en de onderste van vanochtend na veel drinken. Dus.. zeg maar dat je niks ziet :p

Krijg trouwens wel een beetje buikpijn als ik aan klings zwarte topje denk en bedenk wat ze daar mee zullen doen..

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    4000-2000-1000-500-250-125-62,5-31,25-15,625-7,8125 = 10 dagen voordat hCG onder de detectielimiet van de meeste tests zit. Maar ik hoop en GELOOF(!) keihard voor je ;)

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Dan kan het testje idd daar nog posi van zijn, want geloof dat vanaf 20 posi kan zijn.
    Zie trouwens dat op de foto het streepje wel minder duidelijk is.
    Maar de test van gisteren is wel heel duidelijk.

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Allereerst allemaal een knuf!
    Ik ga echt niet alles alles alles teruglezen (of op reageren) maar ik ga m'n best doen...

*zet nog even een wasje aan*

Juud: hoe gaat het met die vriendin van je waarvan de vliezen te vroeg waren gebroken?

Gabbel: wat een prachtige cijfers heb jij gehaald zeg!!!! Wauw, wat een studiebollen hebben we hier :D

Zuurtje, hoe is het met de brandwonden van je dochter? En je zoontje? Zie dat hij infectie heeft :(

Lautje/Finn: ach gos :( Lees net de berichten....wat klote zeg. Zoveel brullen, zo moe....bah

Een verlate knuffff voor Milk :( Hoest onder dekentje?

Lau, hoe is sollicitatie gegaan? EDIT: shit! Ik zie dat je hem af hebt moeten zeggen omdat je arme mannetje zo ziek is...hoe gaat het nu? Zag op hyves dat je geslapen hebt en koorts gezakt is :)

AARRGGHHHHHH klingel!!! KLUNS! Wat doe jij nou??? Je vinger eraf hakken??
    bah, kreeg helemaal kippenvel van je omschrijving! Jij en klingman zijn beide gevaarlijk in de keuken!
    *note to self: don't go in the kitchen at klingel house*

Hoe is het nou? Zittie er nog aan?
    Ganglion....ow shit :( hahahahaha...lees net Mill's oplossing! En? Gedaan?? EDIT: onee....

Naiman: gefeliciteerd met baan :)

Leo: migraine? He bah...knuf! Hoop dat het snel over is

Nikita: is zóóóó blij met eigen bed! Heeft van gisteravond 9 tot vanochtend 8 geslapen, en ligt nu vanaf 9 uur nog steeds te slapen!
    Ochtendtukkie :)

Nadine van de monitor af?? WAUW!!! Weer een stap dichter bij HUIS :D :D Wat goed zeg!

Pix: hoe is evaluatie gegaan? (zie het al, toch nog evend door. Lijkt me best fijn eigenlijk, zeker omdat je al merkte dat je toch nog hoop in je hebt zitten) En klaar met BV nu zie ik...knuf!

Niels: wat ben je toch een lekker ventje :) Heerlijk slapen, perongeluk omrollen en met mama meelachen :D

Bow: hoe gaat het met jouw lijf?

Natjes: goedzo met gewicht!

Ik was ook goed bezig, maar dankzij de vakantie bij familie zit het er allemaal weer DIK aan....strafdieet! 5 kilo!

Lim, jeetje...nou alweer misselijk?!

Sneeuw: ben blij dat ik het gemist heb! :D (had voor de vakantie al genoeg sneeuw gezien)

Mill: warmteuitslag is aan het wegtrekken, bulten op voeten zijn weg, wel vreemde wond aan m'n been (echt geen idee hoe ik daaraan kom). Wel weer beetje dikke enkels, zal wel door vlucht komen.

ochtendtukkie-update: ze gaat straight door in middagslaag geloof ik?!?! Ik ga zo even boven kijken....

Kling: wat lief dat jij elke even uit het ziekenhuis hebt gesleurd! Het is zo'n opgesloten wereld waarin je leeft. Ik herken heel erg het 'gevangenisgevoel' wat ik op een gegeven moment had. Ik haat shoppen, maar zelfs nu voel ik een stuk opluchting voor jullie shoppingtour voor Elke...dat moet echt een heerlijke break zijn geweest.

Succes bij de HA meid...met je vinger

Mill: ik ga geloof ik met je mee-hopen :D

Zo, dat wast!

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    toch nog een goed update Fem.
    *respect*

dus nikita heeft haar bedje zo gemist dat ze heerlijk aan het slapen is :D fijn zeg, kunnen jullie jetlaggn in rust;)

jij ook warmte uitslag.. krijg je het ook hier in NL? Ik wel. als ik in de zomer naar buiten ga MOET ik mezelf insmeren anders kan ik het zeker verwachten. dan moet ik biodermal opsmeren omdat het anders zo gaat jeuken.

@milla testjes doen en jezelf gek maken :D no no no dont do that!!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @mil: 4000 ja, SCHERP!
    u weet, ik ben niet van de afdeling hoopaanpraten, daar heb je hier andere mensen voor, maar, zelfs op de afdeling pessimistische struisvogelarij zeg ik: nou nou, 4000 die er nog zou zitten op dag 9.. het kan maar het is niet gangbaar.
    zal je zien dat jij weer de fijne uitzondering bent :( :(
    maar... de MMMeisjes die ik ken (en ik ken er inmiddels nogal wat) hebben toch meestal een witte test na pregnyl 5000 rond dag 7.

*rent weer terug naar eigen afdeling, zat bijna op de verkeerde* :D

duimmmmmm met rechts!!! ;)

@duim: quelle horreur- wat ziet dat er goor uit zeg.
    maar dok was blij, want op zijn steekmetnaaldinduimtop riep ik AUW!
    kortom er zit toch nog een pietsie leven in, en de couleur is nu van doodgrijs naar ophetrandjewit getrokken, hetgeen een hoopvol teken zou zijn.

jaja, hoopvol., hmm, we sien wel. woendag hechtingen eruit.

@fem: PIES@ je ' note ' :D

@fem: wasda voor wondje dan? beet? iets? toch niet zatlapje geweest? ik hoop eigenlijk wel :p maar volgens mij ben jij geen drankorgelin, wel?

@nikita: welja, maak van nacht maar ochtend maar middagslaap! lekker zeg, ze zal t nodig hebben. of ben je nu bang voor wakkere calgonita vannacht?

@nrg: haai, droom over verlopen busabbo vind ik op meerdere punten wel bijzonder ;)
    kom je weer eens, en ook meer vertellen? over hoe het met JOU gaat?

@rest: cafee macchiatoooo!!

Deel Deze Pagina