Dat is dus ook waar ik bang voor ben.. maar zondag zullen we het weten! Of morgen @duim: auww.. voel de naald hier! Maar goed nieuws, hoop dat ie het red! *duimt met links en rechts voor kling, want die is eerst * En nu moet ik weg, tot later!
ohja ik ben eerst, waarmee ook alweer? @lau: was solli niet naar vandaag verhuisd?? zo ja: successsssssssssssss! zo nee, sorry dement maar dan alvast successsssssssssssss! zoeffff
milla ik probeer je fotoalbum te bekeken maar ik zie helemaal geen fotoalbum in je profiel.. ben ik nou blind? ik ga shoppen.. mijn kleding is officieel overleden en niet meer leuk... I want something NEW!!!! oh and the shoes too!!! dus.. here i come. Ik vind het zo geweldig... Eva kan bal overrollen hahaha... met veel enthousiasme doet ze dat!! Ik probeer een filmpje van te maken. Heb al geprobeerd maar ze vind de camera interessanter dan.
Middag meiden fem welcome back dochter en brandwonden: Niets meer te zien zoontje hoest enkel nog wat maar heeft sinds gisteren geen koorts meer temp stijgt niet hoger ondanks progesteron was dat nu weer voor raar gedoe hopelijk een mooie valentijn we zullen zien, voorlopig voel ik niets en ook nog geen ongipuist dus hoop blijft kling toch nog leven in duimtoppie goedzo, red ie het toch nog misschien hoelaat morgen uitslag?
o en vergeet ik nog iets te zeggen van de 10kg moet ik er nog maar 2,3 kg kwijt (natuurlijk doe ik nog even verder maar die eerste 10 zijn de belangrijkste om verder te gaan in de mmm)
Nee! Blijf op deze afdeling Dies feul leuker! Wond: op onderbeen, zijkant. Ter grootte van een uitgerekt kwartje ofzo. In het vliegtuig voelde ik iets (steek/jeuk-achtig) en wilde krabben. Toen deed het ZEER en heb ik ramon laten kijken. Spijkerbroek was nat (bloed/wondvocht) en een hele plek waar gewoon géén huid meer zit. Blijft maar vocht uitkomen, nu nog steeds. Heb ik op vakantie ook gehad, vreemde (muggen??)bulten die blaasjes werden (groter dan doperwt). Uiteindelijk gebarsten en heeft een week lang wondvocht gehad. Maar - *waarschuwing voor IEUWWW verhaal!* - toen ik net de wasmand ging uitzoeken (ik heb de volledige inhoud van de koffers erin gemieterd, had geen zin in uitzoeken) zag ik een spin! Die heb ik buiten gezet, zag er niet gevaarlijk uit ofzo. Toen ik weer naar boven ging en nóg meer was ging uitzoeken, zag ik wéér een spin. Deze zag er wel wat enger uit...ik denk dat de spinnen daar (en die ik dus meegenomen heb ik de koffer) mij gebeten hebben. Sorry, lang verhaal Nikita: wakker gemaakt om 12 uur...anders inderdaad veels te wakker vannacht.
@zuurtje: omdat topje dood leek te zijn, zou die t niet redden @zuurtje: temp stijgt denk ik niet zo snel van de prog hoor. trouwens- de zusters in het barrahus beweren dat temp niet stijgt van/door prog?? dat zou in mijn geval goed nieuws zijn, maar ik geloof het niet dat dat niet zo is @zuurtje: ai, ik dacht dat je al verder was ja. teveel pralines gemaakt? @female: IEKS je hebt ENGE SPINNEN GEIMPORTEERDDDDDDDDDDD help!!! *vreest enge aragnofobia achtige uitbraak* wond klinkt als soort van schuur/brandwond.. maar HOE is dat nu weer gekomen. zalfje erop? @nikita: goedemorgen bijna jarig meisje! @uitslag: eind van de morgen @winkel: ja kom dran.
@juud: ook nog een haai&zwaai voor joe, hoop dat alles OK is? @pix: gamaar even lekker sjoppen enne, opzich goed om door te gaan met psych toch? zou je niet 1x per week willen? lijkt mij wel fijn(er)? zoef
arachnafobia..... engggggggggggggg Fem jij zomaar spinnen meenemen, bibber misschien toch even ha naar laten kijken, als het misschien spin was, die spin misschien stofje tijdnes beet gegeven dat het niet dicht gaat
heb je al gekeken of er een kruis op je rug groeit? of dat er voelsprieten uit je wenkbrauwen groeien?
Ha Fem!!! Welcome back, leuk dat je er weer bent! Al vind ik het minder dat je spinnen mee terug brengt, gruwel, gruwel, gruwel!!!! Kling, fijn nog leven in duimpje! Ik heb vannacht nog gedroomd over je, een keertje was je zwang en de andere keer niet Ik weet het dus ook niet, hihi! Hoe laat ga/mag je bellen? Small, zo leuke trakatie komt eraan van Marije!
@leo: nou zolang ik ooit maar zwanger word is t goed hoor, dus ik ben blij met je droom! t wordt m toch niet deze keer. weet ik opeens echt zeker. @small: ja wou ik ook nog zeggen; leuk met een grasveldjesdienblad
@pix: mhh gek, als ik naar profiel ga zie ik rechts album staan. @fem: jakkes, vies spinnen verhaal! Toch even in de gaten houden hoor die vreemde beet!