Goeiemiddag Fem, welcome back!!! Ieuwwwwwwwwwww spinnenverhaal, ik weet al waar ik over ga dromen vannacht. Ik moest ook meteen denken aan een eng verhaal dat ik ooit gehoord heb over spin die eitjes legt onder de huid en dan.............. brrrrrrrrrrr ga wel naar ha aub!! even naar laten kijken is geen overbodige luxe lijkt me. Milla, je maakt het meteen wel heel spannend zeg, ik ga zo in je album kijken. Had gister geloof ik al een verzoek gedaan maar dat was omdat ik eerst dacht dat het om jou ging Pix, lekker geshopt!! goeso, lekker he, soms heb je van die dagen dat je allerlei leuke dingen tegenkomt. heeeeeeeerlijk. Alleen bankrekening is dan weer minder blij Smallie, lekker aan het freubelen voor traktatie?? Leuk Nrg, kom eens weer wat vaker binnenwaaien, leuk weer wat van je te horen, ook al is het nog niet helemaal wat ik graag zou willen horen.
Haha, zo spannend, dat jullie allemaal mee mogen staren naar mijn op de foto onzichtbare pregnyl-streepje uit voorzorg heb ik jou zelf maar even uitgenodigd
Hihihi welke test was nou van wanneer? De bovenste is wel heel duidelijk. De onderste zie ik niks op de middelste een minder duidelijk lijntje.
Haha, sie, ik zei toch onzichtbaar! bovenste van dag van iui, middelste gisterenmiddag (in echt net zoals bovenste) en onderste vanochtend (in echt met licht streepje )
hm, tis om 1900 u vandaag dan echt 9 dagen geleden. ik vind dit persoonlijk voor 4000 pregnyl wel lang in urine zitten dan. maar gisteren was je test duidelijker dan vandaag, dat zou toch kunnen wijzen op een dalende HCGpregnyl-lijn. OF hij is morgen OMO, of hij is dikker. oftewel, ik denk dat jij morgen ook een BFN of een BFY zal krijgen!
wil eigenlijk tot zondag ochtend wachten. maar waarschijnlijk kan ik me morgen ochtend al niet inhouden wil altijd duidelijkheid, ook als dat een witte test betekent
maar eigenlijk slaat mijn fantasie en wens gewoon op hol. want een positest week voor nod kan helemaal niet! dus morgenochtend testen kan ook denk je..? mhhh...
een posi test kan wel, limme had er 1 en er zijn er meer. maar ik denk dat je toch rekening moet houden met een late, luie, vertrekkende pregnyl inderdaad.... das wel t nadeel van pregnyltesten he. drom doe ik dat ook nooit maar aangezien je nu toch bezig bent en op hol slaat (terecht ) zou ik morgen weer testen om te weten of streepje verder verdwijnt (net als gister op vandaag) of sterker wordt? *gaat naar lekkere kaasboer*
Ja ik zou me ook niet in kunnen houden, net wat je zegt, ook als is ie omowit je wilt wel weten waar je aan toe bent. Dus ik ben benieuwd naar je testje morgen
ja..en als ie dan wit is.. kan ik weer opnieuw gaan hopen, haha! hoeveel pagina's mag de bus zijn dan?
ik knal even snel de bus in met de mededeling dat ik dinsdag een arbeidsvoorwaardengesprek heb! Ze belde een uur later al dat ze me graag wilden hebben!
goesooooooooooooooo lau!!!! gaaf! die organisatie en jij passen echt bij elkaar denk ik! goed gedaan, zeker na de finnstress! *SMAK* @bus: hij mag tot 5000 open blijven daarna mag je een nieuwe openen! got hoeveel delen zouden er komen?