Lautje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid! Female, welcome back! Lekker hoor, spinnen. Is verder iedereen er hier bang voor Milla en klingel: ik duim en wil wel sms als na 11.00 jullie nieuws pas bekend is... Voel me weer wel weer ziek nu, hoofdpijn en druk op m'n oren. Verkoudheid toch nog niet weg? Milkman mij weer terugaangestoken? Bijwerking van gonal? *dekentje*
@milk, nee he niet terugaangestoken (LINGO!) door milkman? knuf! sms wel ja, maar kan even duren. weet niet wat morgen brengt (goh) en al helemaal niet wat ik daarmee ga doen.. @mil: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/190013-pregnylvraag.html zie antwoord jippie, die weet alles. @all: daar zijn ze dan toch, de UWEN van de ZEN. geevee en niet te zuunig ook zeg. ben wel blij en trots dat ik het zo lang relaxt heb weten te houden. 1 gek nachtje is een goede opbrengt. i've had worse in mijn baby-jacht-carriere. nah, lijdzame wachtsmak dan maar, en heb MIJN plan met MIJN manier al klaar voor ronde 26 geeft nu al goed gevoel heheheh eigenwijssmak. slaaplief allemaal!
Beterschap Milkje!! Lau...wat goed!! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Fem; fijn dat je er weer bent meid!! Juud; ik kon de verleiding van x-f ook niet weerstaan....en dat terwijl manlief er een gruwelijke hekel aan heeft, haha! Kling en Mill; hopelijk slapen jullie een beetje vannacht. Voor Mill kan het eigenlijk nog alle kanten op...nega kan toch met een paar dagen nog posi worden...toch?? Posipowerrrrrrr!!! Kling...ik vind het zo spannend....ik hoop zo dat die twee kleine diepfriesjes zich heel goed vast hebben gehouden!!! Trusten meisjes!
Heb zojuist de docu gezien: Als we het zouden weten.... Aangrijpend en heel inzichtelijk. Ik denk weer eens extra aan Nadine en al haar vriendjes en vriendinnetjes op haar afdeling, hun papa's en mama's. Wat ongelooflijk moeilijk. Ik had wel een idee, maar het is nog heftiger dan ik had gedacht. Lieverds, knuff
Knuff voor Kling. Ik denk aan je meis... Duim... Knuff voor Mill. Laat het nu eens eindelijk.... Knuff voor Milk. Dekentje voor jou en beterschapsknuffelmedicijn! Knuff voor alle andere NNZ-kanjer-superbabes. Tis niet meer leuk. Wel soms nog spannend. Maar wat wil ik graag de bus kunnen sluiten, omdat iedereen het doel heeft bereikt. I'll be with you till the very end! Kga nu slapen. Trusten lieverds!
morge meiden kling duim duim duim duim duim, ik hoop zoooooooooooooooooooooooo heel hard voor jou op een goede uitslag milla voor jou duim ik ook heel hard dat de streep donkerder is en indien nega hij toch knal zal worden tegen nod
Morgen meisjes @ Zuurtje, die 2,3 kg gaat je zeker lukken, en klopt, beter iets langer erover doen, dan meste kans dat het eraf blijft. @ Mill, ik zag ook streepjes op je testjes, ik duim voor je @ Klingeltje, ik duim/denk aan je hoor * knuf* Ik vind het jammer dat je al bijna met je gedachten bij de volgende ronde zit, hoop echt dat je gewoon nog langer company hebt van Barbie en Ken
Hey smalletje ook alweer zo vroeg ik kan echt niet meet slapen komt denk ik door ziek zijn dadelijk maar weer eens een molletje mollen is ook niet raar dat ik ziek ben? Eerst zoontje en nu dochtertje en ik mannetje begon gisteren ook te snotteren maar bij hem kan het ook door het nieuwe pollenseizoen komen
Hey lief meisjes! Nou, Jippie weet toch niet alles van pregnyl. Want vandaag toch nog iets streepje op de test. En wel net een tikkeltje lichter denk ik dan die van gisteren, deze zou ik niet kunnen fotograferen denk ik. Maar aangezien ik nu wel met ochtendurine heb getest en gisteren niet, moet het wel van de spuit zijn. Zit nu op dag 10 na pregnyl, dus het kan toch laat vertrekken uit je lijf. Maar... ik blijf gewoon lekker hopen en positief, huilen kan daarna altijd nog @Lau wat goed van je baan, gefeliciteerd! Want ik ga er gewoon alvast vanuit dat jullie eruit gaan komen! @kling: mijn duimen draaien voor je!!
stop het duimen lieverds nega de klap is minder hard als je t probeert te verwachten, maar toch kwam daarna uit het niets een keiharde dreun. ook bij klingman dit keer weer niet, weer niet , weer niet. godverdomme!!!!!!!!!!!!! dat het goed gaat komen geloof ik nog steeds. we zitten op de goede weg. maar deze ronde, al helemaal uitgedacht, gaan we het eens even anders aanpakken. minder laf gedoe. ik ben er klaar mee. nu even schulpen en de deprimerende gedachten als ' weer 2 potentieele kindjes die we nooit zullen kennen ' weg zien te krijgen liefs
Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen.. Ben heel verdrietig met je mee... :x :x :x En niet alleen verdrietig. Ben eigenlijk ook gewoon heel boos!! Vind dit zo oneerlijk... Goed dat je zelfs nu alweer positieve woorden brengt, maar inderdaad eerst deze klap maar te boven komen. Hele dikke lieve knuf, voor jou en klingman
Ow lieve Klingeltje tranen druppelen van me wangen af nu ik zit te denken wat ik je ga tikken! Je had zelf al het voorgevoel dat het niks gaat worden (maargoed dat hebben we met de jaren gekregen ook , zelfbescherming? ) Had het echt zo gehoopt voor jullie ! Denk aan jullie vandaag !!! xxx
Lieve Kling en klingman, Neeeeeee, neee en nog een neeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik vind het zo verdrietig en klote dat je nu niet zwanger bent! Al had je het zelf niet verwacht toch is het een harde klap om het ook echt te horen! Echt klote! Onwijs dikke knuffel! Denk aan je!
Milla, nog even over de Pregnyl. Iedereen lichaam is natuurlijk anders maar mijn arts zei woensdag nog dat bijna altijd 5000E altijd al na 7 dagen uit je lichaam is! Ze zei het nadat ik had verteld van mijn positieve test Na mijn negatieve test.. Knuff
illigaal vanaf mijn werk *huil* :x:x *stampvoet!!* vind dit zo f$#$ing oneerlijk klingeling ... weet verder niet wat te zeggen.. *dikke knuffel*