En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Kling een hele dikke knuf voor jou en klingman
    hoe oneerlijk
    je had al heel de tijd een voorgevoel dat het niet was gelukt en dan komt toch die hel harde klap
    huil maar lekker uit bij elkaar
    knufffffffffffffffffffffffffff

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Milla en voor jou houden we nog hoop
    of die treep nu van de pregnyl komt of niet weet ik niet maar je zit dan ook nog week voor nod
    ik hoop en duim dat de streep toch donkerder gaat worden

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Lief Kling, vind het ook zo oneerlijk. Je dacht het al wel maar dan komt het toch nog loeihard aan he. Hele dikke knuffel!!

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Las het al in je babyrinth, k*t!

Waren net twee mannetjes aan de deur om te vragen of ik in god/een hogere macht geloof. Zij noemden Haiti als voorbeeld, maar ik weet wel andere rampen waardoor ik daar dus niet in geloof...

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    dikke knuffel voor klingel

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Ik moet trouwens vanavond de Pregnyl zetten en ga proberen hem schuin erin te zetten !

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    spannend gaby, doe je het altijd zelf? maar ik weet niet hoor wat jouw arts zegt.
    eigenlijk heb ik al bewezen dat dat niet klopt.
    want mijn middelste test, de donkere, is voor de lichtste gedaan.
    dus dat streepje moet van pregnyl zijn, was op dag acht.
    moet wel zeggen dat mijn streepje van vandaag iets donkerder is toch dan van gisteren.
    maar echt maar minimaal dus wil denk ik niks zeggen.

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    LiefKling....een hele superdikketroostknuffel voor jou en Klingman. Ik vind het zo verdrietig voor jullie :(.

Mill; blijft spannend voor jou meis....ik hoop zo dat het streepje weer donkerder gaat worden, duim duim duim!!!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    spannend gabbel

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Oooohw lieve Kling wat spijt me dat voor jullie.....oooh word er gewoon echt boos van!!!!!!!! Sorry van mijn berichtje, voel me gewoon stom dat ik schreef dat ik ook niet voelde etc. Lieverd een hele dikke knuffel (wat heb je eraan, wou dat ik hem echt kon geven) wat oneerlijk!!!! Heb er tranen van dat je zo positief blijft. Huil maar bij je mannetje..dikke kus

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lieve Kling en Klingman :( Wat oneerlijk en kut en triest en verdrieting en telleurstellend en....:( Ik weet gewoon geen woorden om het te omschrijven. Ik blijf voor je hopen. Zolang jullie de kracht blijven vinden om dit aan te kunnen zullen wij duimen en hopen en geloven.
    Wat een klap :(

Dikke knuffel....

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ach liefjes, thanx
    ja ik voelde al weinig maar deze onverwachte klap voelen we dan wel weer.
    het is moeilijk uit te leggen en ik heb er al genoeg over geschreven.

maar de lege koude donkere angst van ' lukt het ooit?? ' is het die mij nu even helemaal heeft opgevroten.
    en klingman erbij.
    we komen er wel weer uit hoor, we gaan vandaag lekker dippen en sippen en wat rondhoppen samen.

vanavond lekkere hapjes, dikke sushi, fantastische wijn.
    de plannen liggen al klaar, ja werkelijk tot in detail.
    dat geeft rust, we gaan het nu even op de kling& embryoloogmanier doen.

meer risico op 3? nee, meer kans op 1.

ben ook wat kwaad en weetnietwat, dus ik peer m even.

alle duimen, ja ook die 1.75 van mij, nu richting milla en de meisjes die erna komen.
    dikke knuffel

13. natjes

natjes Niet meer actief

He verd*mme kling! Hele dikke pletknuf voor jou meissie!!

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Komt voor kling een heeeeeeeeele enorm mega grote pletknuffel brengen!

Tis ook niet eerlijk meid....

Dikke smakkerd!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lau: dank voor lieve kaartje, huiltjesmak

t gaat wel weer hoor. t went aardig ;) en onze wraak zal zoet(e baby) zijn.. ;)

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Lieve kling
    ik ben blij dat jullie samen verwenning en 'ontspannigs'tijd ga nemen..
    volgend ronde 3cyros lijkt mij een goed plan.. 3 cyros is geen risico meer nee... 3 cyros is een hoognodig hoeveelheid voor meer zekerheid dat het lukt..

er moet toch echt `1 (verdomme... een... toch.. moet toch.. een een een is niet veel gevraagd, maar blijkbaar wel..*gaat even verder vloeken en schelden in eigen woonkamer*) zijn van de 6 diepvriesjes die baby kan groeien!!!!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, hele dag aan jullie nog gedacht. Ik vind het echt klote!
    Hoop dat jullie in stad beetje afleiding hebben kunnen vinden en als je weer gaat hard lopen ros dan maar lekker een struik in elkaar! (geen prikkelstruik kiezen want dan doe je jezelf pijn)
    Dikke smak!!

Zo vandaag met vriendinnetje naar dorp hier geweest, was gezellig lekker bij gekletst.
    Vanaaf op de bank met mannetje film kijken.

@Zuurtje, al op zoek geweest naar nieuwe fa-arts? Aangezien je dichtbij het eerste streefdoel zit is het wel fijn als je dan meteen weer snel verder kunt!
    @Cin, hoe gaat het nu met jou? Ik mis je hier! Maar snap echt wel hoor dat je aan het stenen/dekenen bent. Heb je al echo gehad en evt. nieuwe datum IUI of wat is de volgende stap? Knuff!
    @Gieg, hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je nu? Prikpil al laten zetten of wacht je toch nog?
    @Milk, lekker warm onder het dekentje? Ik zet nog ff warme chocomelk voor je klaar, met 2 blokjes anijs als je wilt.
    Geef je op tijd je bestelling voor vanavond door, dan zet ik het weer klaar voor je! Jij bent ook een lieve sterke vrouw!
    @gab, prikken schuin gelukt of moet dat nog gebeuren? Hoe voel jij je nu bij alles? En vlak voor de drempel van ivf, hoe voelt dat? Nog steeds beginnen in mei ongeveer? En hoe staat het met nieuwe fruitkatfiliaal?
    @Pix, hoe is werken vandaag gegaan?
    @Juud, he was je er gisteravond maar waren er erg weinig andere mensen! Je klinkt wel happy, fijn!
    Met mij gaat het wel goed, laatste tijd nog wel veel hoofdpijn en zo maar niet meer ziek geweest. Joepie!
    @ Rem, hoe gaat het nu met jou? En met kleine Nikki? Weinig groeien al beetje los kunnen laten?
    @Pip, he wat jammer dat winkel niet hard loopt. Misschien keertje flyeren in de buurt?
    @Bow, hoe gaat het met gevoeligheid van voet/been? Als nog steeds twijfelachtig is zou ik toch nog keertje langs ha gaan hoor!
    @Lim, hoe voel jij je? Nog steeds zo misselijk? Al nieuwe curverbak uitgekozen? Ik hoop echt dat die niet nodig is!
    @Fem, al beetje klaar met wassen? En weer beetje gesetteld in eigen huisje? Vind ik altijd ff wennen weer na vakantie, ook heerlijk maar ook ff wennen.
    @Milla, hoe gaat het met jouw zenuwen? Ik duim heel hard voor je!
    @Surv, hoe gaat het nou met jouw huisje en met je ouders huis en gezondheid? Staat me bij dat het ook niet helemaal lekker met gezondheid ging.
    @Lautje, hoe voelt het nu om weer bijna zeker een baan te hebben? Ik vind het echt heel leuk en fijn voor je! Bij jullie geen lange wachtlijsten voor KDV? Oh wat zal het gek en niet leuk zijn om Finn voor het eerst weg te brengen.
    @Natjes, ben jij ook weer lekker paard aan het rijden? En hoe gaat het met kleine Tygo?
    @Alice, hoe gaat het met de kids en met je werk? Alles goed te combineren?
    @Small, en hoe gaat het met jou? Lukt het afvallen nog steeds goed? Ik mis je hier wel maar weet en snap waarom je minder aanwezig bent. Kun je nog steeds zo lekker genieten van het zingen.
    @Yadi. hoe gaat het met jouw buik? En met jou uiteraard? Hebben we de laatste tijd (of eigenlijk überhaupt) al een buikfoto gezien? Ik wil sien!
    @Tisch, hoe gaat het met de nieuwbaken mama en met kleine Jayde? Ben je al beetje gewend?
    @Nrg, jammer dat het nog steeds niet (helemaal) gaat zoals je zou willen. Wel eerlijk dat je het zegt! Ik hoop dat je weer wat vaker in de bus stapt!
    @miranke, waar ben je nou gebleven???
    @ppver, hoe gaat het nu met jou? Jij zit ook weer in de spannende dagen.. ik duim voor je!

En nu maar hopen dat ik iedereen uit mijn hoofd heb genoemd, zo niet krijg je een onwijze knuffel van me en hoop ik dat dat het een beetje goed maakt :)

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Al zelf bedacht dat Debs er niet bij staat ;)
    Hoe gaat het met jou? En met kleine Emily, lekker aan het groeien? Daaf ook weer plezier op zijn nieuwe werk?

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bow, pb hoeft niet meer! is al gelukt :)

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, wat oneerlijk, wat ongeloofelijk k*t
    mega dikke knuf

Deel Deze Pagina