@leonie: paar keer paardgereden zo'n 6 weken na bevalling..kreeg echter erg veel last van heupen en bekken. Op aanraden van fysio moet ik voorlopig nog even wachten om de boel goed te laten herstellen. Maar goed maakt niet uit wat door die vrieskou/sneeuw is de bak geen doen dus had toch al niet kunnen rijden.. Begin er wel weer zin in te krijgen! Met kleine man hier goed..beetje van slag (tandjes? sprongetje?) Erg aan het spoken en wil teveel kunnen.. (lees lopen,staan,zitten,rollen etc)... Arme ding zit zichzelf dus af en toe in de weg! EN nu: verder aan het werk! Al vanaf 7 uur bezig..vanochtend ook al uurtje.. Vraag: wie is er een held in draaitabellen in Excel? Ik nooit gebruikt...snap het ook niet hoe ik het nu kan gebruiken in mijn bestand..
Natjes, nee helaas kan ik je niet helpen weet erg weinig tot niks van excel. Wat vervelend dat je zo'n last kreeg van bekken door paardrijden, wel beetje logisch omdat het natuurlijk allemaal week is geworden door zwangerschap. Moet je dan nog keertje laten controleren voordat je weer mag. Hihi komt dan uiteindelijk goed uit dat je toch door kou niet kon rijden! Niet te lang werken he! Tis zaterdag!
sorry natjes. ik weet niks van draaitabels in excel.. @leo werk ging goed. was rustige dagje (zat veel met klingeltje in mijn hoofd ) morgen weer werken.
Core Wellness Program voor degene die last hebben van bekken nog en ook voor gewoon geinteresseerde. gratis DVD op bekkenbodenspieren training
haaaaaaaaai Milla, vertelllllll waar is je fotoalbum gebleven?????? En nog weer getest? Leo, wowww wat een megarea!! Hier gaat alles lekker hoor. Bij mijn tenen zit nog steeds erg weinig gevoel. Ik had al gedacht idd als over maand nog niet helemaal weg is opnieuw langs ha te gaan. Kling, hoe is het?? Cin, MP!!!!!!!!!!!! Lag er gister al om 9 uur in, jeej,dat ken ik niet van mezelf. Maar ik zat mezelf gister beetje in de weg dus maar lekker naar bed gegaan. Vandaag ook weer druk dagje dus op zich wel lekker. Vandaag is onze V-day, hihi onze vriendinnendag. We gaan naar Vollenhove, eerst lekkere lunch daarna crea-bea-en. Iets van mozaieken of servies beschilderen of nog wat andere dingetjes wat ik alweer vergeten ben en dan ondertussen een beetje high tea-en. En vooral veel beppen
@bow: ja heb ik eruit gehaald! zat er namelijk zelf steeds als idioot naar te staren en vandaag niet getest, ben zowaar trots op mezelf Dacht heeft ook geen nut, sowieso te vroeg. Maar ook omdat hcg maar met 2 dgn verdubbeld. Heb wel een voorgevoel van ja, dus vind het heeeeeel spannend. En terwijl ik dit typ bedenk ik dat dit de uitspraak gaat worden waardoor ik me straks weer zo'n sul voel als ik toch ongi word. Maar goed, we sullen sien! Gisteren dipdag? Speciale rede? Heb ik ook wel eens, zo'n gevoel. Maar ook wel heerlijk toch een keer, vroeg bedje in. Veel plezier vandaag met dinnetjes, leuk! @kling: hoe is het vandaag? Eigenlijk stomme vraag natuurlijk.. Ben benieuwd hoe jullie gisteren de dag hebben doorgebracht.. En welk lekker troostwijntje er op je heeft gewacht. Alhoewel ik me afvraag of hij wel resultaat had.. Dikke knuf!!
@milla: hoop houden kan nooit geen kwaad! Ik duim dat je gewoon harstikke zwanger bent en blijft! @ HIER: my g**..... Vannacht galsteenaanval gehad.. Wist niet meer waar ik het zoeken moest. Buuf gebeld (werkt op ic) en zij vermoedde inderdaad ook galsteenaanval.. Gelukkig had ze er iets voor (tegen de pijn) en na 1,5 uur zakte het weer .. Maar jemig een wee is er niks bij! Voel me nu nog beetje crocky.. Maandag maar ff ha bellen..
*illigaal weer* @bow soms heb je van die dagen inderdaad, waar je beter gewoon naar bed kan. hopelijk compenseerd vandaag wel weer voor gisteren en heb je het ERG naar je zin. veel plezier. Ben benieuwd naar je creaties @natjes he bah. dat lijkt me een erg enge en nare ervaring. gelukkig van buurvrouw en pijnstillers. rustig aan vandaag! @pippa je hebt pb. @milla goed zo meis .. niet testen !! verspilling van geld let your blood do the talking
Bow, gezellig zo'n dagje! Veel plezier! Natjes, ah dat moet dan heel veel pijn hebben gedaan! Gelukkig nu weer beetje gezakt! Knuff! Milla, oh ik duim zo hard dat je uitspraak ook wordt bevestigd door zw.test! Ha illegale pixe Weer lekker aan het werk? Kling, hoe gaat het? Knuff! Zo en nu berg strijk wegwerken!
mwa... bijna een opname moeten regelen voor bewoner. gelukkig is er voor hem een overbrugging tot morgen en dus hopelijk ook geen opname nodig. moet eerlijk zeggen dat 'mijn zelfverzekerheid' nog niet optimaal is.. ben nog erg onzeker over wat en hoe ik dingen doe en keuzes die ik maak..
middag meiden milla niet getest, hopelijk is je gevoel juist ik duim verder klingeltje hebben jullie wat kunnen slapen pix jij illegaal hier aan het spieken natjes maar goed uitrusten vandaag bow veel plezier leo wil je mijn strijk ook komen doen?
Zuurtje, aantrekkelijk aanbod maar nee kom je strijk niet doen Ben zelf nog steeds bezig, pfffffffffffffffffffffff
overmorgen zijn pixman en ik 8 jaar samen. ik heb geen flauw idee wat te kopen/doen. Ik moet namelijk werken tot 15.00. Wil wat leuks doen maar dan ook niet al te duur. dan wel origineel.. pixman is alleen niet de romantische typen dus ik ben bang dat kaarsen en romantische etentje niks word
@gabbel: you go girl, pregnylbabe!! @bow: klinkt superleuk en fijn, even girls day out! wrom zat je jezelf in de weg gister? vertel je nog eens? @cin: inderdaad, MP!!! melden. we hebben hier behoefte aan blije bijdehandte babes. voel je aangesproken @leo: SO respect voor die megarea! @mil: niet getest vandaag nee? goed zeg. had ik juist, in het kader van ' we zijn nu toch bezig en is het streepje dan echt weg aan t gaan, want pregnyl??? ' wel gedaan denk ik @pix: moeilijk, gewoon even samen Qtimen proberen? dvd lekkere hapjes drankjes en een potje sex als toetje? nog beter misschien zou weg gaan zijn samen een avondje, maar ik weet niet of je dat nog kan regelen? @remmie: seg, jij ook MP hoor. vertel eens hoe je je voelt nu, nikkigroeitechnisch? @elke: elke zorgen, want nadine erg verkouden. nadine ligt nu dus van de monitor, en das wel even wennen hoor. in een apart kamertje waar nog wat glazen huisjes staan, maar waar dus niet steeds mensen langs lopen laat staan binnen lopen. kan me goed voorstellen dat ze t af en toe voor geen meter vertrouwt. maar ja, nadine gaat gestaag door met doen waar ze supergoed in is: groeien&vechten! een groot voorbeeld. @miranke: waar ben je nou ja? kan niet weer zomaar vertrekken hoor! @tisch: misch je hier! maar je hebt nogal een goede reden! dikke knuffel voor jou, GENIET van je mooie jayde he? @.. pfff ik weet niet meer.. volgende x meer... @hier: heb mezelf wel weer bij elkaar geraapt. word er niet eerder zwanger van, integendeel, door lang te gaan zitten sippen. daarbij heb ik mijn geloof ' superglitterbaby komt ' wel weer terig ongeveer. zulke ingewikkelde babys maken, dat kost nu eenmaal meer tijd! wijntje en sushi waren lekker gisteren, maar niet heel fijn. toch nog wat sjaggie en ook een soort moeilijk thuis te brengen kwaadheid. vandaag lekker gehuisvrouwd en 1000 dingen tegengekomen waarvoor ik zeer dankbaar ben. mooie herinneringen in de vorm van vanalles en nog wat. vrienden, dinnen, familie, mooie vakanties, veel liefde, humor, en wat al niet meer. we zijn hartstikke ' rijk ' in die zin en dat besef ik me alweer. scheelt een boel lelijk zelfmeelij. so, en nu? hm, ik denk dat er wel weer een glas wijn in mag. SOOOOOOOOOO.
surimistaafjes zijn lekker he, bij gebrek aan echte krab? vind ik ook zo lekker. met een beetje majo, en dan snacken maar dank je zuurtje, jij ook een wijntje?