outch! En wanneer ga je weer naar de fysio? Of was je daar al klaar? Slik je eigenlijk nog pillen ervoor?
Nee geen pillen meer, en fysio in principe klaar, kan alleen eventueel nog x gaan als ik wat zwaardere buikspieroefeningen wil. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze vaak vergeet te doen
En qua pijn is het dus wel uit te houden zonder pillen? Als je die steken/geen gevoel blijft houden zou ik ZEKER even de fysio bellen. Je bent nu al bijna een maand bezig toch? Moet ik je helpen herinneren aan buikspier oefeningen
Ja pijn in rug is helemaal weg, totaal geen pijn of last meer. het is puur mijn voet/tenen maar daar kan hij ook niks aan doen.
Ben je al beetje bijgekomen van de trip? Jetlag natuurlijk nog maar was het allemaal een beetje wat je er van voorgesteld had? En hoe is het met oma? Is die daar nog?
Ja, we zijn alweer aardig op nederlandse tijd. Oma is daar nog. Die moet nog een paar weken ziekenhuis, daarna paar weken (hopelijk!) revalidatie en dan zo snel mogelijk naar NL voor verdere revalidatie. En dat op je 88ste Ik zou die voet toch even melden....misschien is het een teken van iets?
@bowen ik ben met fem eens. ik zou ook toch even bij de HA langs gaan met je voet. @fem het terugdenken is iets dat niet te voorkomen is, ook een stukje verwerking kan voorstellen dat je per minuut nu precies nagaat wat gebeurde. maar ondanks dat, toch genieten van je jarige meid morgen hebben jullie een taartje voor nikita? hoe gaat het met jullie bedrijf? is het weer goed aan het lopen ? aangezien het lange tijd op een lage pit stond. @broek Bekijk bijlage 50125
Die broek heb je mooi gedaan pix Terugdenken per minuut doe ik niet echt. Het was meer van "oh, nu is het 8 uur - toen werd ik de High Care op gereden". Ze zijn 4 uur bezig geweest om me te stabiliseren, maar als je zegt dat het een kwartier was geloof ik het ook. Er gebeurde zoveel, dat de minuten en uren op 1 hoop liggen Verder beleef ik er geen angst (meer) aan, en dat is wel prettig. Ik had alleen gister even een *slik* moment. Op een feestje was ik in gesprek met iemand. Die zei "jij hebt zwangerschapsvergiftiging gehad hé" ja klopt, maar dan HELLP "oh, zij (wijst naar iemand) ook. Die lag bijna dood te gaan" Ja, ik ook *slik* Het is vergelijkbaar met een bijna-ongeluk zeg maar. De adrenaline, angst, schok die door je heengaat "fok...dat scheelde niet veel!" Je hoeft maar 1 minuutje eerder van huis weg zijn gegaan en jij zou in het ongeluk hebben gezeten die je voorbij rijdt in de file... het besef, het inééns beseffen, dat je voor hetzelfde geld dood was geweest...das echt bizar. Nice talk hé. Sorry Maar, van nu af aan (nou ja, eigenlijk vanaf 3 over 12 pas) is het voortaan Nikita's dag. De balonnen en slingers geven het al aan FEEST. Morgen krijgt ze haar eerste slagroomtaart Sorry meiden, dat ik even zo ego ben. Komt wel weer goed Beloof ik!
Pix, mooi gedaan en wat is Eva toch een knapperd! Bow, ik vind ook hoor dat je gevoel van voet even moet melden bj ha of fysio
Fem, heel mooi dat je nu even ego bent! je kleine dame wordt 1 jaar!!!! En jullie hebben heel wat meegemaakt voor en tijdens het afgelopen jaar dan mag je daar echt wel wat aandacht voor vragen/ aan besteden hier! Je bent een schat!
Thnx leo, JIJ bent een lieffie! Voel je je al wat beter eigenlijk? Gaat af en aan hé met de gezondheid. En wat een leuke foto's op hyves Bij de trap!
Fem, op een nieuwe beginnende keelonsteking na (denk ik, is nog even afwachten) gaat het goed. Ik voel me echt steeds een beetje beter en ben daar heel blij mee. Thanx voor compliment van mijn meisje, heb haar trouwens vanaaf ook uit de vaatwasser kunnen plukken
Lieve fem van mij mag je echt even bij stil staan hoor niet sorry zeggen.. ja sommige mensen weten niet precies wat HELPP is.. ze denken dat het bij de ene erger is dan de ander, maar dat is dus ECHT niet zo. als je HELPP hebt, zijn je organen aan het falen.. HEt is dan echt een kwestie van tijd.. en nou.. je ging er bijna dood aan, maar je moet er ook nog even mee levn achteraf. heb je trouwens ook nog last van? mijn schoonzus slikt nog hart en vaat pilletjes.. ik wil je een hele fijn dag wensen morgen met je jarige meisje!!! alvast gefeliciteerd met haar 1e verjaardag...
nog meer gefelinikitaaaa in de vroegte!!! en om t te vieren wil ik graag vandaag ongi worden, want mijn banner en temp zitten te grollen
Morge meiden NIKITA GEFELICIFLAPSTAART MET JE ALLEREERSTE VERJAARDAG LIEVE MEID LAAT JE EERSTE STUK SLAGROOMTAART JE SMAKEN MAMA FEM JE MAAKT TOCH WEL FOTO'S Hé EN LAAT ONS MEEGENIETEN?
Fem gefeliciteerd met je mooie meisje!! Geniet ervan vandaag! @kling: kijk je wel uit met je levensgevaarlijke toeren?! hoest vandaag met beentje? en idd, laat wod maar komen. Al is het maar omdat je dan verder kunt..! @rest: knuf
@leo: alweer beginnende keelontsteking? Hoop zo dat ie niet doorzet!! @pix: wat een leuk broekje, knap zeg! @iui: hoevel dagen erna kun je je menstruatie verwachten? Of is dat bij iedereen verschillend? Zit vandaag op dag 11 na inseminatie
@cin: balen dat je zo'n last hebt van clomid deze ronde. Maar vrijdag dus waarschijnlijk IUI? Spannend!! Lijkt dat alleen voor mij dat dat deze ronde snel is gegaan? Waarschijnlijk wel..! @milk: MP!
Thnx dames!! (ze ligt nu nog te slapen, ga zo voor d'r zingen) Kling; AUW! Doe je voorzichtig? En als je zoveel bloed hebt dan gaat klingman echt wel het resultaat zien denk ik...tenzij je een week lang je rokjes tot aan de enkels maakt En, ik hoop voor je dat je vandaag ongi gaat worden! We willen verder! Bow: zie je, iedereen zegt voetje na laten kijken! Mill, hoe voel je je? Leo: ik maak me ook dikke zorgen Het is fijn dat je je al wat beter gaat voelen, maar dit is letterlijk niet gezond! Ook jij, laat je nakijken! Pix: thnx voor je lieve woorden!
Goeiemorgen Nikita, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!! Klingel, seg *kijkt streng* doe jij ook wel eens even voorzichtig!!! Je bent wel lekker bezig zeg, laatste tijd, het begon ooit met een gebroken teen *********** Pix, mooi broekje!!! ikke snel weer verder aan het werk. Enne over teen/voet, ik was gewaarschuwd dat het heeel lang kon duren voordat zenuw weer helemaal hersteld was, dus maak me nog geen zorgen. Smakje!!