Nee, daar hebben ze helemaal niks van gezegd. Moet geloof ik gewoon zelf testen als ik overtijd ben. Maar toen vroeg ik me dus af wanneer je weet dat je overtijd bent Ga maar gewoon uit van 2 wk later, zal wel ongeveer kloppen. Werk se jij!
@ Fem, gefeliciteerd met Nikita, alweer 1 jaar @ Nikita, Hoera, lang zal ze leven, gefeliciteerd lief meisje @ me, afwezig, zie mmm
@ Nikita, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! Hier toch weer even aan meldplicht voldaan. Het is niet dat ik niet mee wil schrijven, maar weet niet wat te schrijven. Ik vind het allemaal nog zo verschrikkelijk spannend en durf (nog steeds niet) te genieten. Zo meteen naar de verloskundige. Oh ja, zou nog even echo foto plaatsen van 26 januari, bij deze:
Hey meiden!! Fem: GEFELICITEERD MET DE EERSTE VERJAARDAG VAN NIKITA!!!! wat is de tijd toch snel gegaan he! Miranke: mooie echo meid!!! kan me voorstellen dat je nog niet durf te genieten..maar de gevarenzone ben je al bijna voorbij..miss dat je daarna het wat meer durft ..de meeste hier durfde het niet voor de 12 weken Bow: hoe is het met je rug meid? heb je er nog veel last van? Kling: beterschap met je beentje en gehavende vingertopje meid....gaat goed daar met de ongelukjes Milla: Spannend allemaal meis!!!..ik duim voor je hoor! Leo: jeetje meid...het zit je ook niet mee he...beterschap weer...hopelijk snel weer opgeknapt meis!!
HAPPY BIRTHDAY NIKITA!!!! DEbsje , hi meid.. mis je !! gefeli ook met Emily's vermaanddag. Gat het al beter met je ..? met je gesprekken enz.. begin je meer jezelf te voelen? oh ps.. dit is even illigaal weer
Nikita, gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Miranke, mooie echo hoor, veel plezier bij verloskundige! Ego: Morgen fm #1, IUI wsl zondag of maandag. Bijna twee jaar geleden (14-2) dat ik de laatste pil nam... (voor jou ook toch, miranke?). Verder koffie over de laptop gestrooid, toetsenbord doet het nu niet meer. Ook nog heerlijk verkouden, hangt al twee weken rond, afgelopen weekend erg volle holtes, gaat nu langzaam weer beter, als ik mijn hoofdje maar niet te snel beweeg Zo, ook weer aan MP voldaan...
oh miranke wat ben ik zo blij voor je dat jee echo goed was en dat kleine mirankebeeb blijft plakken!! @milk kan voorstellen dat het even een slik moment is dat het inmiddels 2 jaar geleden is dat julie besloten voor te gaan. *knuf*
Lang zal Nikita leven, lang zal Nikita leven in de gloria..... Fem van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid ! Kling; doe jij een beetje sichtig!?!? niet vallen!! (ik geloof dat jij het harder nodig hebt dan ik...tegenwoordig!!) Mill; wordt steeds spannender meid!! 14 feb....mooie dag om positief te testen! Miranke; mooi echo....probeer te genieten hoor, want het blijft gewoon spannend tot het einde toe! Je hebt pas rust als de kleine in je armen ligt en dan....dan krijg je de volgende fase Leo; alweer....gossie wat een ellende. Moeten er niet onderhand gewoon wat keelamandelen worden gesnoeid?? Beterschap! Iedereen....fijne dag en dikke knuf!!
hihi niet zo slim milk koffie morsen wat goed zsondag of maandag IuI...al zenuwachtig? He pix meis! hoest bij jou? mijn gesprekken....ummmm heb ik niet meer....de psyg vond na 5 gesprekken dat ik wel klaar was...dus ik kon gaan jep Emily alweer 8 maandjes vandaag...pfff waar blijft de tijd. verder gaat het hier redelijk goed
thnx allemaal meiden! Miranke, mooie echo! Vandaag veel plezier bij VK! Het is heel logisch dat je het allemaal nog veel te eng vindt om ervan te kunnen genieten...hopelijk komt dat nog wel Milk: haaaai meid! Ben je even onder je dekentje vandaag gekomen? Knuf voor de 2 jaar alweer...gatver, veels te lang! en beterschap!
@NIKITA gefeliciteerd 1 jaar woohooooo!!! @Naiman en ik 3 jaarvandaag @klingel hmmmm misschien naam wijzigen naar klungel ??? @Milla nog geen schouderpijn ofzo??
@Nai gefeli met 3 jaar samen vandaag. pixman en ik 8 jaar samen vandaag hoe ga jullie vieren? @Debs ech waar? nou mijn psych vond dat ook, maar ik had toch behoefte aan meer, dus aangegeven. Heb je je daarbij neergelegd terwijl je toch anders over denk? of ben je ermee eens?
Hoeraaaaa voor Nikitaaaaa!!!! @de rest: dikke knuf... ff druk hier..weeeeeer aan het thuiswerken.. Naja even de schouders eronder, is niet anders! Ga ook weer medisch circuitje ff in.. krijg allemaal onderzoeken ivm gal- of nierstenen... Ach kan der ook wel bij! Manager zat al te grappen of ie subsidie op me kon krijgen omdat ik steeds wat heb.. DIkke kus! Ik ga weer verder! Oh ja! Natjesman en ik komende week 8 (!!!) jaar samen! Jeeeemig waar blijft die tijd!
pix en nai: happy anniworsary (zo noemen ramon en ik het altijd ) En natjes, ook alvast! (hoe gaat het met...ehmm...dát, je weet wel)