Fem gefeliciteerd met Nikita. Sorry ik ben een beetje laat . Ik ben benieuwd wat ze vond van de slingers en de taart. Mmmmmhhh (ik weet nu al wie zeker gaat genieten van al dat slagroom ) Nai gefeliciteerd en eet ze! Pix jij ook de felies he. Hopelijk hebben jullie een gezellig en spontane avond. Juud het was gelukt met winkelwagen hoor. Appie heeft speciale wagens voor maxi cosi. Het was wel weer een ervaring om met kindje boodschappen te doen. @kling: freaky duim. DAMN @bow: hihiihh verliest lading (mmmmmm doet me denken aan... ) Zie je ik kan nooit normaal denken. Gedachten lopen altijd schuin @Jayde: love u vely vely much SMAK! @Milkh: je had 2 jr geleden nooit kunnen vermoeden dat het zo lang zou gaan duren he. Ik vind het echt erg voor jullie. Dikke knuff @me: net gekookt en gegeten. Ik ben trots omdat ik alle doelstellingen voor vandaag heb behaald. Morgen en overmorgen is tischman vrij dus dat wordt weer dubbel genieten. Jammer dat het zo koud is. Jayde snottert een beetje dus die blijft binnen. Ik heb met tischman afgesproken dat ik morgen even in mijn eentje ga shoppen. Heeerluk @kling: SMAK wegens offday. @de rest: knuffels
oei mil. je progesteron moet idealiter minimaal boven de 32 zijn op dag 7 na ei. was het wel precies 7 dagen na ei? @nai: geen zin meer omdat bloemen zo laat kwamen? gekke doos! uit eten jij, kssst, en een fles wijn erbij!!! so.
nai nod is valentijn (kan ook zijn eerder maar dat is maximum dagen door progesteron) klingel heb je alweer meer gevoel in duimpie
Kom vanavond nog ff langswippen als Emily op bed ligt Kling...ikke snap jij hebbe gezien ik zie je pb wel
vrijdagochtend rond 7 uur eisprong, de week erop vrijdagmiddag rond 15/16 uur geprikt. EDIT: thanks kling voor het artikel, maar dan ben ik bang dat het niet goed is. Aan de andere kant ook weer niet, want dan is er misschien iets aan te doen! EDIT: de meningen zijn er nogal over verdeeld als ik even verder lees. Dus toch maar loslaten en zien wat er gebeurd!
Fem, beetje laat vandaag maar veel aan jullie gedacht! Super gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Nikita vandaag! Wat een mijlpaal! Kus!
Nai en Pix gefeliciteerd met 3 en 8 jaar saampjes! Miranke, mooie echo! Wij hebben nekplooimeting wel gedaan, combitest laten doen (dus ook bloed af laten nemen) Wilde graag weten of er iets zou zijn ter voorbereiding op geboorte eventuele aanpassingen etc die misschien nodig zouden zijn. Rest, bij gelezen. Lief dat jullie bezorgd zijn! Keelonsteking is officieel Zit weer aan ab-kuur. Vanmiddag nog gebeld met kno-arts en hij (andere) vond ook dat het nu niet slim is om amandelen te laten verwijderen. Te veel mogelijkheid op infectiegevaar nu met lage weerstand. Tja dan geloof ik de deskundigen maar weer. ben al blij dat ik nu geen koorts heb. Voor nu: douchen!!
leo maar dan snap ik niet dat ze zeggen nu niet nu genees je niet voldoende om amandelen te laten trekken zo blijf je bezig
nekplooimeting= hier standaard samen met bloedonderzoek als resultaten er zijn worden de kansen berekend
Zuurtje, ja hier ook kansberekening. Maar je mag er zelf voor kiezen of je wilt of niet. Wordt niet vergoed. Over amandelen verwijderen, dat is bij volwassenen erg heftige operatie. Ze vinden dat nu weerstand dus te laag is om te ondernemen aangezien ik er dan dus nog veel langer last van zou kunnen hebben. En infectie daar kan onherstelbare schade aanrichten en dan zou ik er dus uiteindelijk nog veel langer last van hebben
Milla, nee volgens mij doen ze dat in ieder geval niet bij volwassenen hier maar dat weet ik niet zeker. Kling, inderdaad jeetje wat een kaasschaaf hebben jullie! Wanneer mogen/moeten hechtingen eruit? En ik zag je banner trouwens heel vreemd staan nog heel veel maanden te gaan tot volgende nod......
Lieve Nikita gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Hoe vond ze de taart? @Leo: beterschap meis! Verrot dit zo zeg. Hopelijk snel weer goed genoeg om er écht iets aan te kunnen laten doen. @Kling: Tsk, dat ziet er niet uit die duim! En idd, Leo heeft gelijk, je banner klopt niet. @Milk: Succes met fm morgen! @jubileum-paartjes: gefeliciteerd! Hier afgelopen december 10 jaar bij elkaar, win ik dan?
haai cin nee je wint niet ik ben vandaag 10,5 jaar samen met mannetje maar ik denk dat giegel de winnaar is
ieuw Kling...is dat echt jouw duim?? 't ziet er niet echt lekker uit. Leo; amandelen verwijderen bij volwassenen schijnt idd behoorlijk ingrijpend te zijn....maar je knapt er waarschijnlijk enorm van op. Mijn overbuurmeisje (17 jaar) heeft het pas laten doen, ze had ook steeds keelontsteking. Maar ik begrijp dat ze nu nog niets doen...hopelijk ben je snel van de ellende af, dan kunnen ze misschien verder kijken. Sterkte meis! Jubileumpaartjes; gefeliciteerd!! Ik denk dat dit ouwe wijf het van iedereen wint .....afgelopen okt 13 jaar getrouwd, inmiddels ruim 16 jaar bij elkaar @ nekplooimeting; wij hebben ervoor gekozen het niet te doen...we hadden toch niet ingegrepen. Ik mocht ook de vlokkentest en zo omdat ik bijna 36 was, maar dat hebben we ook niet gedaan. Lastig he....al die keuzes ....volg je eigen gevoel Mirank!
even snel .. Ik kwam thuis uit mijn werk en er was geen pixman te bekenen. Ik bellen, zegt ie een stukje te hebben gaan lopen met Eva. geen 5 minuten later kwam ie binnen met een bos roze rozen en een cadeaubon van DA en een lief kaartje..\ nou voor geen romanticus is dat echt wel lief vanavond eten besteld en filmpje op de bank kijken (pauze momenteel.. pixman roken) dus ga nu verder met lief op bank inglorius bastards kijken - niet romantic film haha