@milk: SO mooie opbrengst! ik hoop dat ' 10 ' en ' 11 ' niet mee gaan doen.... wel een beetje spannend he brrrr @cin: fm was goe, rest mag ze zelf vertellen als lok-MP @fem: nee ziet er niet netjes uit, maar trekt allemaal bij zegt lieve dok. @bow: verkoudensmak! heb banner gezien maar geen zin om een nieuwe aan te maken. wacht wel tot stommongi komt. mok, ben mok. smak!
Milk: zo zo! 4 stuks maar liefst...ben benieuwd! We duimen voor 2 mooie! Cin: kom onder dekentje vandaan! Dikke knuf voor kling...
@milk: ik had blind geteld: dacht dat het er 5 waren. dan duim ik alleen dat 10 afvalt @fem:knuf trug! @cin: is aant werk, daar relt se tegenwoordig ook graag naar het schijnt!
hallo.. MEEMOK voor zuurtje!! wat een heftig gesprek hier ..ophalen van oudzeer uit bedriegelijk relaties.. is altijd erg naar om die verhalen te horen. Niemand verdiend om zo mee om te zijn gegaan. @milk ooh dat zijn veel eitjes @finn beterschap jongen. @lau hopelijk is hij snel weer de oude. zou fijn zijn als je met rust je nieuwe baan kan beginnen. @bus.. nieuwe afspraak.. 28 april Eva CB en prikjes zijn net terug en ze is goedgekeurd groeit goed.. niet echt veel aangekomen maar zit nog wel eigen lijntje te volgen. 67.5cm en 7050gram. vanacht erg slecht gedroomd en slecht geslapen. Eva drinkt ,eet en slaapt weer slecht. maken ons maar niet te druk erom maar ja het is noooit leuk als het niet gaat zoals het hoort te gaan. zat vanaf 4.00 tot 6.00 met wakker kind weer. en mijn dromen waren ook erg naar en vervelend... ik ben (in mijn dromen) 2 keer uit bed gevallen (heb gisteren de co-sleeper weg gehaalt) en Eva lag in een ingestorte gebouw ik heb zo gegild in mijn droom en was zo in paniek en angstig.. wat was ik blij haar weer te zien toen we wakker waren.
Heb ze hier 2 jaar terug laten verwijderen... PIJN!!!!!!! Zal verder niks zeggen... behalve dat ik 2 weken niet kon praten/eten = - 10kg! Edit: vergeet ik erbij te zeggen dat ik daarna nooit meer keelontsteking heb gehad en een minimaal aantal x beetje keelpijn. Voorheen elke dag keelpijn.. Dus ook nog iets positiefs aan mijn verhaal!
ze zegt "bij 3 of meer geen IUI" dus het mogen er maar 2 zijn toch? Dan 'moeten' er toch 2 'afvallen'? Dus klopt wel volgens mij wat je zei..
ha natjes, vandaag dat je weer een beetje begint bij te houden? En ja, tuurlijk is zo'n start heel erg schrikken en daar zul je ook echt ontzettend tegenop zien, dat is heel logisch denk ik. Pix: oei, vervelend dat soort dromen! En jammer van het wakker zijn en eten, maar dat komt allemaal wel weer op z'n pootjes terecht!
ja als je het zo bekijkt klopt het wel weer! 3 geen IUI meer? dat zou ik wel *stom* vinden trouwens. @pix: knuf voor je enge dromen, daar kan je echt klote van wakker worden he. @huis: ja ik ga je vrouwen.. @morgen: lekker naar beste vriend, sin in. instant blij van hem.
Even vanuit me grote steen Brrr milk zoveel ei met Gonal-f krijg ik meteen flash-backs naar mijne toen! Ik had bij de eerste FM 4 eitjes en 3 dagen erna 10 ! Fem, ik begrijp jou helemaal over jou stukje met vreemdgaan ! Ik heb precies zoiets mee gemaakt met mijn ex! Ik vertrouw voor de rest ook bijna geen 1 man meer behalfe Boy Relatie is gewoon ook zo anders ! Iedereen KNUFF
@zuurtje ik zou ook boos zijn dan !! @klingel wij zijn naar La Piazza of piazzo geweest in Rijssen.. Was wel een leuk restaurantje... Hechtingen er dus uit en nog steeds geen ongi ... @Leo pfff dat schiet niet op zo he.. Zo kom je er nooit een keer aan toe... @Finn snel weer beter worden hoor!!! @Bowen verkouden zijn is zooooo irritant...
Even snel! Zh geweest: rechts weer drie follikels (en kleintjes er omheen, gaat goede worden voor evt IVF ) van 19, 17 en 13 mm (ofzo...) Links ééntje maar kleiner. Links kon hij niet goed zien dus zou er nog wel een kunnen zitten mss... Verwacht telefoontje dat ik vanavond moet prikken en dat iui vrijdag is. Wel 2,5 uur over gedaan om van zh naar m'n werk te komen, GROM! 't Sneeeeeeeeeeuwt hier. @Milk: bij 3 eitjes geen IUI? HUH?! Wrom nie?
Ook even snel! Ja, is afspraak, bij meer dan twee follikels gaat de IUI mooi niet door. Vorige cycli heb ik overigens altijd een soort derde ei gehad, maar die is dan wel kleiner dan 16mm. Zoals Cin d'r huidige derde. Ik hoop dus dat '13 en 12' naar '20 en 19' gaan en dat de andere naar de 15 gaat . En anders ga ik gewoon proberen te overtuigen wel met 3 in zee te gaan, so! Gabbel: haha, hoop het toch niet, gelukkig vrijdag weer fm, dan kunnen we kijken of we ook per ongeluk gaan ICSIVF-en op z'n klingels Cin: mooie score weer, zeker die 19mm! Weer goede hoop? En hier ook hoor: terug van ziekenhuis 3/4 uur gedaan over stukje van 10 minuten... Nai: congratz! Hoofd: niet ontploffen! moet nog veel werk verzetten, grmbl. Molletje, doe je werk!
@kling, moksmak voor jou!! @milk, doen ze bij jou niet meer IUI bij 3 ei? Hoop dat er dan 2 mooie ei's zijn voor jou straks @cin, woeiiii ook al zo'n eierdoos Vrijdag IUI? goeso!!! En ben trots op je afvalprestatie!!! @nai, gefeli met quinn 5 maand, tijd vliegt he @pix, knuff voor enge droom, bah, dan wordt je met zo'n naar onbestemd gevoel wakker vaak he @natjes, gelukkig heb je niet te veel last van, je weet wel, kan me voorstellen dat je dan denkt laten we maar doen na 2e of 3e of 4e @sexy time, hier gister ook weer voor het eerst dat het weer echt fijn en goed aanvoelde, wij blij
ik gooi net kokend water over mijn hand heen... en voel niks.. kán dat wel? Ik heb echt ijs ijs ijs ijkoude handen omdat ik een uur buiten aan het schuren ben geweest, maar dan nog....kokend water vóel je toch?! Wazig.. Bow: haha...wat fijn dat sexytime FIJN was
Jemig fem, voelt niks??? Dat kan toch niet?? Toch goed koelen hoor, anders ben ik bang dat je straks heel erg veel pijn hebt.
Het borrelde in de pan en een gedeelte van dat water is over mijn hand gegaan, direct vanuit de pan...dus niet al van de kook af, gewoon letterlijk kokend water. Ik riep "AUW" (gewoonte ofzo? Want daarna dacht ik "onee, het doet geen auw ) Wat vaag zeg! Nou, ik verbrand me regelmatig, meestal aan de oven, dus gevoel in mijn handen heb ik zeker weten! Nou, het zal wel goed zijn..zie geen kleurverschil ofzo. Haha, geef nikita een kaakje in d'r handen en ze is een kwartier zoet! Kling, hoe is duim? Slik je pijnstillers? Doe je soda badjes? Jemig meid....heb je de kaasschaaf weggedaan? Goh! Ik bedenk me ineens dat jij een heel mooi (nou ja, "mooi") verhaal aan je lekkere kaasboer kan vertellen! haha...misschien doet ie wel een "kusje ooooverrr!!" erop
fem! raar kind! kokend water en niets voelen? brrr ik voel t hier bijna. maar als je geen kleurverschil en wel gevoel hebt.. dan zal t wel goed zijn?? over duim, geen pijn meer, geen soda, durf nog niet omdat nagel ook is doorgesneden en daarover nog RRRRAUWWWWWW is (lekker he!! ) kaarboer vroeg voordat ik kon vertellen wat ik nu weer had gedaan. (hij kent me ook een beetje) moest keihard lachen, vooral omdat t niet met de supersonische kaasschaaf was gebeurd die we van hem hebben. de oude-kaas-kaasschaaf waarmee t gebeurde heeft klingman meteen weggeflikkerd. kreeg trouwens ook een heel grappig kaartje van de supermarkt hiertegenover, een halve rouwkaart met teksten als ' wij zijn diep geschokt wat er gebeurd is ', ' heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies ' en ' de bezorgservice staat gratis tot je beschikking ; proest, dat vind ik echt humorrr