Kling ook hier al stilletjes gefeli grote feli komt morgen na goede bloeduitslag en zo een knal met middagplasje is super klinbeebje(s): Houd jullie goed vast de komende maanden (tot halfweg oktober)
ja die test is ook SUPER SUPER duidelijk! Maar ik snap heel goed dat kling nog even niet wil juichen - pas nadat de HCG waarde morgen bekend is. En daarom was ik even wat voorzichtiger. Maar ondertussen sta ik te spingen in de woonkamer! (met nikita op de arm, vond ze erg cool )
haha, noteer ff de datum van de NOD die de banner NU aangeeft Zou wel heel 'toevallig' zijn hoor 11 maanden....zou zomaar kunnen!
Jeetje, kom even bijlezen en wat zie ik nu??? Tweede streepje op test? Die komt er niet zomaar!!!! Kling, ik snap dat je nog niet wilt juichen, morgen doen we dat met zijn allen samen!!!! Go roze golf in bus!!!
WHaaaaa Kling!! was dat nou??? idd wat miranke al zegt twee vette strepen komen er niet zomaar...een dikke en lichte..wellicht wel...maar deze zijn wel zo VETTER de VET...daar kan je niet omheen ik ga nog niet gefeli doen...wacht nog ff tot morgen..op bloeduitslag..maa rwat een gaaf valantijnscadeautje hebben jullie ervan gemaakt Veel plezier vandaag! Smallie..beterschap met de kindjes meis!!
Dames ik breek even in. Gaan jullie allemaal eens heel snel naar Klingel haar babyrinth!! @Female: ik stuiter ook!!
nee hoor, we zijn er gewoon al 4 pagina's overheen gestuiterd Goh, ik ben helemaal HYPER! Zou ze rustig kunnen rijden? Naar meppel en naar enschede? KLINGEL: hou je hoofd erbij!!
T'is toch eigenlijk stom. Ik "ken" Klingel van haar babyrinth maar ik stuiter nu door huis heen alsof mijn beste vriendin zwanger is. Internet verbindt echt wel!! SMAK
zou ze idd niet ff kunnen gaan rellen daar bij bloedprikken voor uitslag vandaag nog ( zoals ze zeiden op andere topic)...hihihi wat zullen de uurtjes voor haar nu langzaam wegtikken zeg tot morgen...of tot ze klingelman in de armen kan nemen en vreugdedansje kunnen gaan doen samen
Zou wel heerlijk zijn als ze meteen de uitslag kan krijgen - maar dat zal wel niet kunnen... Tjees...ik loop echt als een kip zonder kop rond! En half zwp met mij!