hahaha wat denk je van kling nu...die is er denk ik niet bij met de hoofd nu ...denk dat de zwangerschap van kling...een heleboel hoop geeft voor vele anderen
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 50760 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke ??-10-2010 Limmeke 0 meisje 0 jongen 2 onbekend NOD 08 februari: Klingel (beeb 1, ronde 25) 09 februari: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 12 februari: Milla (beeb 1) 21 februari :Gabbel (beeb 1) 27 februari: Survivor (beeb 1, ronde 9) ?? februari: MilkHd (beeb 1, ronde 27) ?? februari: Giegel ?? februari: Cin1979 (beeb 1) ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde16) 9 waarvan 7 MMM Afspraken 16 februari: Cin Life Leuven 08 maart: zuurtje 15.15u FA 09 maart: Quinn 15 april: Niels CB
Debs..ja ik hoop ook dat het hoop geeft En dat héél snel milla gaat volgen (je voelt nog geen schouder hé mil?) en dat Cin een héle goeie IUI heeft...en dat gabbel en milk en ppver snel mogen volgen!...en dat zuurtje eindelijk vooruitgang maakt bij een nieuwe FA! Roze meiden, een hele rij roze willen we zien! Vanavond is klingel dronken...en niet van de wijn Zou ze d;r mond kunne houden tegen d'r beste vriend? Of zou hij aan haar zien dat er 'iets' is?
Haha, maar dan moet ze het wel eerst aan klingman vertellen! als ze dat nog niet heeft gedaan.... maar ik hoop SO dat het allemaal goed is nu!! @fem: nee nog geen pijn hier. maarr.. dat wil niks zeggen. maar ik heb nog steeds hoop!
*zwaai* @lim en lau gefeli met jullie kids vermaanddag! @teruglezn, niet gedaan maar zie wel wat spanning om klingel heen? wat , heb ik wat gemist?? @NRG hi meid @spiffy hoe met jou?
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA you kiddin me!!!!!!!! woohoooooooooo... vrouw toch.. wat en hoe en en en... er bestat ineens een doing a klingel!!
tjeeee kling! Zit ik te internetten op gsm in wachtkamer tandarts... zie ik ineens jouw test! Dieeeess posiii!!! Wat bizar! Ben zo benieuwd naar bloeduitslag van morgen!!! Barbie en ken on their way!!
Holy shit!!!!!!! Kling wat zou het gaaf zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh ik duim, ik dacht gister nog hetzelfde als milla, was bloedtest wel kloppend, niet te vroeg maar wilde ook geen hoop geven/bedenken of zo iets! Oh ik stuiter helemaal!!!!!!!
*GILT* even door de bus heen !!!!!! AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Klingel !!!!!! Ik duim echt voor je en brand een kaarsje voor jullie ! Meiden die in de MMM zitten, ik wil dit al de hele week gillen hier! Ik heb op school gehad dat alle andere pijnstillers behalven paracetamol de vruchtbaarheid doen minderen ! Niet in sterke mate, meer wel iets ! En het is alleen bij vrouwen niet bij mannen!
Ik had een pesthumeur, want het loopt niet helemaal zoals ik wil hier. Beetje teveel werk...alles half af :x. Maar.......van wat ik nu zie word ik helemaal blij . Wauw Kling....wat een supermooie posi test!!!! Ik zat even in dubio of ik zou huilen of lachen....ik doe nu geloof ik allebei...wel van blijdschap hoor . Mill....ik heb voor jou ook goede hoop ....... dit moet gewoon het begin zijn van een roze golf in de bus. Ik voel me een stuk beter...... Dag lieverds...ik ga me nog even door wat werk heenploeteren.
@ Klingeltje, hoelaat uitslag morgen? @ Fem, kindjes nog steeds ziek hier, Lonneke geeft ab gekregen naast der ventolin Marije gewoon paracetamol, heeft na mijn laatste berichthje 5 keer overgegeven, zo zielig. Kijken of ze nu beschuitje smeerkaas binnenhoud
Ah small wat zielig dat je meisjes zo ziek zijn! Trek je het als mama nog met de zorg ook die erbij komt?! Iemand die je ook kan helpen? Knuf! Milla, ik duim ook flink voor jou door! Wat zou het geweldig zijn!!!!! Kling, giLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!