@ Leo, heb tante van Smallman even gevraagd zodat ik wat boodschapjes kon doen en 's middags mijn vader zodat ik met Lonneke naar ha kon. Morgen komt schoonmama even en denk mijn moeder ook. Smallman wou ook "vrij"maar morgen helaas belangrijke dag op school (hij moet al 1 her doen)
OMGGG Klingel!!! Het is koopavond in E'de dus snel langs de fruitkat zou ik zeggen Hopelijk morgen weer zon knaller en bloeduitslag die er bij hoort...!!
deze ronde is echt bizar eerst die ovutesten weer heel vlug spotten (op dag 9 na ei) denken dat ongi begonnen is en het alleen maar donkerbruinverlies is wat ik anders nooit heb (sorry voor detail) ik snap er geen jota meer van is dit nu ongi of spotten?
Hoi kwebbies, @Klingel mooi die foto van die kruitkattest. ik duim voor je dat ik straks gauw kan feliciteren. @female nog proficiat met de eerste verjaardag van nikita. @natjes> ik hoopo dat je snel weet wat er aan de hand is. knuf voor joe. >proficiat met dat jij en natjesman alweer 8 jaar samen zijn. @pixie > nog proficiat met dat jij en pixman alweer 8 jaar samen zijn. > leuk die foto van eva, ze echt flink gegroeid nadat ik haar de laatste keer had gezien. @tischa fijn dat alles goed gaat met de klene meid. @miranke, mooie echo. @juud leuk die fase van siem. @leonie ik wens je heel veel beterschap. knuf voor joe. @zuurtje hmm donderbruin is nog geen ongi. de eerste dag is vanaf het moment dat je rood begint te vloeien. knuf voor joe. @lautje beterschap voor finn. @cin mooi van die eitjes. @nrg fijn dat alles goed gaat met milan. @smal beterschap voor je girls. @mila ik duim voor dat ongi niet op bezoek komt. @sneeuw, ik ben de winter zat aan het worden. Over een klein stukje doe ik deed ik gister 2 uur. er was namelijk nog niet gestrooid. *hoorde net weer op het nieuws dat het vanaf dinsdag weer gaat sneeuwen.. BAH! @me ik heb vanaf zaterdag al bruin kunnen spotten. Gister kleurde bruin naar rood en begon ongi echt door te zetten. Me nieuwe nod wordt waarschijnlijk 10 maart. @de rest knuf
*stuiter stuiter* Klingeltje geweldig!!! *duim duim duim* voor superbloed morgen! @Smallie: Dikke knuf en beterschap voor de kindjes!
@ppvre ja he ze is echt een grote meid aan het worden. ik merk het ook bij haar dragen, ze word ZWAAAARRR aan de arm.. haha weer een nieuwe ronde.. *knuf*
@ppver: @stuiter: ik stuiter mee!! @mezelf: spanning is aangekomen, ben nerveus voor komende dagen. teveel hoop misschien, maar ben ook blij dat ik dat nog kan hebben. alleen het wachten.. killing!
weet je.. ik vind dat Klingel gewoon heerlijk moet kunnen kroelen met baby over 9 maanden en dat Trees met haar pasgeborene op kraambezoek daar gaat.. maar dat we dus ook heerlijk gaan bbq'en bij klingel met buikbaby!!
Ah nee ppver nieuwe ronde! Dikke vette grommmmm!! Klingm waar bijf je nou? Tja niet dat je al duidelijkheid hebt maar heb je het al aan Klingman verteld? En wat zei hij? En zo nee wanneer ga je dan vertellen? Hoe laat mag je morgen bellen? Ik ga proberen op werk te kijken maar morgen carnavallen dus weet niet of ik tussendoor tijd heb, shit!
bow een bloedtest waarvoor zwangerschap?: ik ga voor de zekerheid morgenvroeg testen als ongi niet doorzet en anders wil ik volgende maand aan de fa formulier vragen om mijn hormonen nog eens allemaal na te kijken als hij het niet doet ga ik naar de ha die doe het wel
Het is jammer dat ik nu weer ongi ben maar ik heb er even geen rot gevoel over. Als ik deze ronde zwanger zou zijn dan was ik uitgerekend op de datum van de mk. Dit heb ik me ook bespaart alhoewel ik wel ook dat de kans klein is dat je op de uitgerekende datum bevalt. Komende ronde gaan we er weer meer mee bezig maar wel in me 8erhoofd dat ik in maart aan de acu ga.
kling waar blijf je toch, we zitten allemaal hyper te wezen en te stuiteren bow was dat ondertussen dan weer anders dat je zegt "weer"