ik ben zoooooooooooo blij voor je lief kling! en ja onzeker, snap ik... maar dit kan maar 1 ding betekenen... er groeit een mini-glitter in jouw mooie nog platte buik!!!
Supergefeliciteerd lieve glitterbabe met je glitterbeeb(s)! Hoe is de hCG-score in vergelijking tot de vorige keer?
GILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa EEN GLITTERBEEB ON THE WAY!!!!!! Jippie!!! kling en klingman van harte allebei!!!
vorige x 10 dagen na TP HCG 9, werd HCG 40, werd HCG 1.9, werd vmk nu op dag 8 HCG 1, op dag 16 HCG 95 volgende week weer prikken, nu even weetnietwatten want ben nu echt met terugwerkende kracht totaal flabbergasted! knufff en LAAT HET AANSTEKELIJK ZIJN VOOR ALLE NNNZERS!!! KNUF!!!
JAAAAAAA!!!! Kling wat goed! Wauw....wat een wonder, of twee wonders! Oh meid, héérlijk! Lieve NNNzers, ik hoop dat dit moed geeft! Dikke knuf!
ik hoop ook echt zo dat dit moed geeft! het moet wel, want ik was toch de sneue ICSIchick met euhhh het slechtste zaad? cin gaat VANDAAG swang, en mil moet ook! niks geen ongi! en dan milk en de rest en en en! dikke knuffel lieverds, ik ga even ergens gillen ofzo. smak!
klingeltje Bekijk bijlage 50934 met dit code zonder spaties [img ]http://www.free-blinkies.com/blinkies/Pregnancy/02FinPreg_purp.gif[ /img]
Joehoeeeeeeeeee Ik kan ook eindelijk reageren, hihi, Niels fles eindelijk leeg GEFELICITEERD LIEVE KLINGEL