En de augustusbus rijdt verder 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    leuk pix
    zelf gebreid?

3. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @Milk: *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim*
    189 miljoen, jezus wat veel!

@Pix: Leuke trui en wat een heerlijke meid is Eva toch!

@Leuven: Neeee, afspraak afgezegd omdat Cinman ineens vergadering had. Ik mocht wel alleen komen maar 't is wel een intake dus heb liever dat hij meegaat. (Vond ik wel raar trouwens, dat ik voor intake alleen mocht komen)
    Nieuwe afspraak: 16 februari pas.

@Milk: Dat van die Pregnyl heb ik me ook wel eens afgevraagd maar ik spuit dan ook maar de helft. Iig nog nooit ergens last van gehad.

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    haai meiden

pix mooie trui of is het een jasje

zo schreef ik nog dat dochtertje nog niets op het potje deed
    daarstraks heeft ze voor het eerst iets op het potje gedaan, grote boodschap nogwel
    we zijn zo fier, ben er helemaal hyper van van ons vlugge meisjes

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    limmeke: de wraak van limmeke->huis gesopt met dettol

milk wauw wat veel

cin intake gesprek verplaatst

6. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Pix, hij is super, als je voor Lonneke wat wilt breien :) :) :)

@ Zuurtje, wat goed zag van je meisje :)

@ milky, was drukke dag op werk, nu net thuis van werk en eten bij schoonpapa, kindje sop bed, nu relaxen

7. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Lau, hoest met solli?

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    slaap lekker meiden
    morgen zal ik er heel weinig tot niet zijn en zondag ook niet

fijn weekend allemaal

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @cin ai wat jammer nou dat je de intake heb moeten verplaatsen. MAar inderdaad ..cinman moet erbij zijn..

@zuurtje wat moet je trots voelen :D ze is er wel vroeg bij..

@lim ja zelf gebreid. Ik was begonnen 7 januari, dus 14 dagen over gedaan.

@smally nou ik durf niet voor lonneke wat te breien.. over 2 weken is ze al uit het maat gegroeit ;) nee grapje. maar dit truitje is van syntetisch wol, niet echt geschikt voor nog veel langer.. zodra het temp wat omhoog gaat gaat het misschien beetje broeien misschien.. ik gebruik het dus als jasje en niet als trui/vest (gelijk antwoord op je vraag, zuurtje ;) )
    maar ik wil best wel wat gaan breien voor lonneke als je dat wil.. Vind leuk om te doen savonds voor de tv ;)

10. veronika

veronika Niet meer actief

Pix, wat gaaaaffff zeg, trui EN dochter!

Milk: idd gelukkig oude topics niet in de prullebak. Gefeliciteerd met mooie IUI, nu even in de tijdmachine.... ;) Duimduim, ik hoop op succes voor jullie.

Kling, nou spannend dan, ik snap je ongeduld, dan kun je door het voor-delen een extra selectie maken dus. Maarreh, is er nog tijd voor 5 daagjes doordelen vóór TP, als je ei misschien al bijna komt?? Hm :(.

Tisch, hoe gaat het met je? hoop dat je een beetje op een roze wolkje zit, al moet je natuurlijk zwaar herstellen, ks is niet niks :(. Maarrr ze is er en ik hoop dat jullie heel gelukkig zijn met kleine meid!

Gieg, ik las jullie beslissing. En nu weer een raar lijf, zucht, je wordt wel heen en weer geslingerd zo he. Sterkte.

Juud, ik blijf je volgen hoor, al zeg ik niet altijd iets terug, fijn als het iets beter/rustiger met je gaat ondertussen.

Gaby, nog nieuws na streep?? Hoe gaat het, heb ik daarna nog een post gemist?

Andere meiden: knuffel! Het blijft leuk om mee te lezen en jullie te volgen :) Ik vergeet jullie niet...
    Vero

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @kling hoe is date met Elke geweest? Nadine nog mogen zien?
    Hoe gaat het met Elke? ga je nog bij ze logeren als je naar DD ga? (of heb ik het verkeerd gelezen?)

12. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @fem.. wat mooi foto's weer.. en die lieve nikita in de grijse emmer... wat een droppie :D
    en die tandjes in de laatste foto hihi schitterend

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    Hey meiden,

Ik heb nog een x getest en hij is ietsie donkerde :)
    Brrrr vind het nog steeds eng, voor mijn gevoel word ik morgen gewoon ongi!
    Ik wacht ook nog gewoon lekker af, jullie hoeven mij dus ook nog niet te feliciteren ik wil dat hij nog veel donkerder is (jullie begrijpen me toch wel ;) )
    Me temp is ook nog steeds het zelfde (saai :p )
    Voor de rest ben ik wel afwezig dit weekend ook mijn kleine nichje komt hierheen :D en ze blijft slapen en dan gaan we morgen naar de dierentuin :D:D

Klingel, mocht je toch nog eerder moeten!!! Heel veel suc6 vrouwtje!!!!!!!

Iedereen dikke knuff!

14. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Gabbeltje, ik hoop mee,op gen ongi een een nog donkerdere test van de week :)

@ Pix, jaaaa leuk, wil je in ruil wat maat 68 kleertjes?

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    4,084
    0
    0
    Heb vanochtend elke-docu gekeken. Jeetje wat heftig..
    De tranen bleven stromen.

Elke en elke-man, heb er geen woorden voor hoe heftig dit moet zijn voor jullie.
    Maar goed dat wij via deze weg een beetje beter kunnen begrijpen wat jullie allemaal meemaken.

@gab: jeetje, donkerder!! ik blijf duimen!!

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hoi weer..

@gabbel ook ik hoop dat je na het weekend weer mag testen en dat ie dan eraf knalt. veel plezier met je nichtje.

@small. op zich heb ik genoeg 68 maatje in de kast.. maar wil best naar je spullen kijken ;)

wil je hetzelfde trui met hetzelfde wol.. want ik ben bang dat zodra die af is dat het al weer te warm word.. ik kan iets voor lonneke maken die voor de lente fijn dragen zal zijn ?

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai buschicks,

hier een moeie en sjaggie stressy klingel..

@gabbel: supersuper. ik vind het zo gaaf! ik zal je nog niet feli-en maar nu een 2e en vooral donkerdere streep geeft zoveel nadine! :) :) :)

@milk: wat een gave score! ik duim! :)

@nadine: nadine was prachtig! zo gegroeid, nu 1350, en echt een babietje geworden zegmaar. lekker bol toetje, mooie roze kleur en vooral het trappelen en rondgluren enzo was DE grote revolutie.
    echt een eigen mens, wezentje!
    heb haar ook mogen aaien enso, prachtig!

blijven slapen in ronald macdonaldhuis, tot 0330 met elke liggen praten, piesen, en gewoonweg keten als waren wij pubers! :D
    daarna nog een uur liggen stressen over is ei nu wel of niet geweest en zo niet WAAR issie dan (net als vorige maand, je zou er bijna rare dingen van gaan denken..)

antiek wil me maandag weer zien, zolang geen posi ovu GEEN groen licht.
    2x per dag testen. temp nog voor-ei laag.
    rest van verhaal staat in babyrinth.

ga nu maar weer piesen over stokje dan, en proberen ' er niet te veel mee bezig te zijn ' met GATVER wat heb ik t even gehad, dit machteloze gedoe.
    en klingman is ook al stom. so!

(maar ik hou wel van m hoor ;))

later meer, nu mokken op plee.
    smak!

18. veronika

veronika Niet meer actief

Gaby wat gaaf zeg. Nog niet gefeliciteerd... ik weet nog toen ik posi had getest voor nod, ik me ook niet kon voorstellen dat ongi dan ook niet zou komen. Wacht het dus rustig af, wel lekker gevoel, toch? ;)

Kling, bah, wat een gezoek zeg. Maakt weekend nog uit als je ineens posi-ovu test hebt? Gewoon rustig blijven hoor, je ei komt, je tp komt, alles gaat goed hoor :) SMAK. EDIT- positest gevonden, joehoe!

19. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @Pix, heb straks misschien ook wel wat in 74, heb wel oa leuk shirtje, kan Eva dat in zomer aan.
    En iets voor de lente, ja leuk, en kleurtjes.... tja roze, groen, oranje vind ik wel leuk, misschien daar n kleur of combi van. :)

@ Klingeltje, al posi test gevonden? Jij slaapfeestje bij Elke :) zo leuk om t ehoren.
    Hopelijk mok snel over, *knuf*

@ Vero, zo leuk om je weer te "horen" hoe gaat het verder met jullie?

20. natjes

natjes Niet meer actief

*zwaaaaaaai*

Share This Page