men loopt naar de klingelkeuken men gaat in klungelmode men negeert de alarmbellen *warning warning! DANGER danger!* men doet de la open men pakt de kaasschaaf............
YAY.. CIN IUI GOED!!! wat is het heerlijk zonnig buiten zeg.. word er vrolijk van... oh wacht.. ik was al vrolijk door zwangere klingel nieuws!!
Cin, IUI weer gebeurt en nu lekker shoppen! Ik steek vanaaf kaarsje voor je op dat er ook in jou een mooie beeb gaat groeien!! Kling, gilllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mooie banner!
my babies learning french hahaha nee serieus.. ze heeft zo'n activiteiten speelding in de box en zze zet hem steeds op frans en gaat dat spelen en dan word er in frans gesproken.
Cin! Tis wel HEUL koud buiten hoor...kan je niet online gaan shoppen Ben blij dat IUI goed is gegaan Op Stom-Grapjes-Mens na dan.
Cin: klinkt weer als goeie IUI! Twee ei en 80% beweeglijk, mooie score! Heb je verpleegkundige niet gezegd dat die gps van haar wel heel erg defect is? Milla: morgen testen? of toch nog bang voor ongi?
@Milk: Ja, heb ik gezegd dat ik dat ding van haar niet vertrouw 't Is een schatje hoor, maar ze moet eens een ander riedeltje leren. @Fem: Winkelcentrum is 2 minuten lopen en overdekt
Milk, hoe gaat het met jou? Je bent de laatste tijd (naast lekker onder deken liggen naast Cin) ook niet zo open geweest meer over je gevoelens.
wouk net vragen leo! milk is een beetje kwijt.. vrees na teleur ondanks IUI met 3 ei en bijna 200 miljoen? mil waar ben jij? nog geen ongi??