@cin nee hier niet... mannetje heeft nog wel haai in kooi kijken op zijn lijst staan .... @lau neej niet alleen.. maar je weet maar nooit he...
haai in kooi!???? Hij in kooi of de haai? Oh nee, dat lijkt me echt helemaal niks, maar whale watching wel (En ondertussen hopen dat ik dan 3 maanden zwanger ben, zal een lekkere combi zijn ********)
Lau, wat goed!! Ik heb nog een aventfles staan(grote), wou Niels eerder niet zo goed uit drinken. Die ga ik zo gewoon weer opnieuw proberen!! Hoest met de kater??
trouwens bow, het is eigenlijk wel de bedoeling dat je max 200 geeft, want van de opvolgmelk straks mogen ze nog maar max 600 ml das 3x 200ml ikke nog steeds heeeel brak en toen kwamen ook nog schoonouders op bezoek....nu helemaal klaar met vandaag iedereen hele dikke pletknuffel, behalve dan voor klingel want ik doe heel voorzichtig met jouw buikje o,ja nai, gaat de kleine op alle verdiepingen alleen rond lopen? anders misschien alleen zijn kamer verdieping en huiskamer afschermen? maar aan de andere kant....mooie houten, witte traphekjes heb je voor 25 euro per stuk!
Cin, haha een donderende nieuwe banner! Dat is gevoel deze ronde en een hint naar de sneeuw? Dat deze moet oprotten Ik blijf voorlopig nog wel even naar de sportschool gaan, vind Zumba zo heerlijk om te doen! Nai, (ja nu we goed! ) ik kijk straks ff op mmm. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt! *gooit nog paar sneeuwballen richting België*
@lau, opvolgmelk is max 800 toch? Las ik vandaag nog verschillende keren hier op zsp. Maar dan heb je ook weer fruithapje en zo er bij, heb je nu ook nog niet.
*Au roept buurman! Oeps niet hard genoeg gegooid! Na ja ze zijn uit mijn tuin! Gniffel,gniffel,gniffel!*
Leo ik ben een drama met dat soort lessen. Écht niets voor mij, hoewel Zumba me dan nog wel aardig lijkt. @Lau: lekker bedje in dan? Of kan dat nog niet? Al zenuwen voor dinsdag?
Ja Cin dit is posi power!!! Das goe! Zumba vind ik echt heel leuk om te doen en voordeel bij mijn sportschool er hangen geen spiegels dus het valt niet zo op als je iets verkeerd doet. (gebeurt mij natuurlijk nooit hoor )
Maar wats met de de cyclusjes Nai? Had ik al gevraagd maar ben vergeten of ik er nou antwoord op heb gehad