Ha lieve schatten, ik kruip langzaam weer onder mijn ziekzijnsteen vandaag! Bleh ik heb me echt belabberd gevoeld! Heb nog wel gewerkt, dat was wel beetje fijn. Ff andere gedachten. Oh, ik had nog niet verteld: uit bloedonderzoek was gekomen dat hb te laag is (dus heb weer extra pillen naast bloeddrukverlagers) en mijn suiker is op het randje. Net niet te hoog. Blijft dus in de gaten houden, maar verder niks ernstigs uitgekomen dus dat is fijn. Vannochtend lekker met zijn 3tjes naar de stad geweest, gezellig! Waren laatste dagen ook al beetje aan het moperen tegen elkaar dus dit was welkome afwisseling. Pix, echt super leuk zeg dat vestje! Wat is Eva toch al groot geworden! Hoe gaat het verder met jou? Kling, ik ga zo ook ff lezen in babyrinth. (hihi je houdt me wel bezig, smak!) Oh wat leuk heb je het weer gehad met Elke en met Nadine! Wat doen ze het alle drie toch super he! Wil jij mij adres Elke pb-en? Ik heb klein cadeautje voor haar klaar staan.
Gab, mij duimen draaien nog steeds overuren voor je! Donkerder geeft nog meer hoop! Wat zou het toch mooi zijn!
Nopes tis een Engelse naam dus spreek hem uit op z'n Gordon's! 8) Djeed Hi ladies Rem gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Heeey Tisch, Haaai gefeliciteerd meid, hoe is het?? Ik moest net aan je denken want we eten pannekoeken En nu zie ik je hier hihi. Vertel vertellll
Tisch al online! Vluggert! Hoe gaat het met je? En met kleine Jayde? (fijn dat we nu weten hoe we het uit moeten spreken!hihi) en met papa? Doe rustig aan wij zien je vanzelf weer meer hier
Bow mmmmmmmmmmmh maar helaas de pret is voorbij. Vanaf vandaag is het komkommers, groentes ennnuhhhhh weet ik veel Ik ben vandaag thuisgekomen. Verhaal komt later hoor. Nu ff over leukere dingen praten. Ik zal fotootje van madame laten zien maar haal het binnen een uurtje weer weg. Ik zet het straks wel op MMM Hoe zal ze eruit zien WHAHAHA
Ja natuurlijk meis, lekker rustig aan doen hoor. Hoop dat het goed gaat met jou en je kleine meid. Heb al stiekum foto gezien op hyve van oma nel, skatje hoor!!!!!!
Haha ja erg ben ik he zo snel weer online De kleine maakt het heel goed. BV is nog niet goed op gang gekomen dus ik geef haar bijvoeding. En daar doet ze het goed op. Ze heeft wel een grote behoefte aan aanhankelijkheid en knuffelen en daar zorg ik wel voor. Tis gewoon een pop. Papa is verliefd. Alleen de woorden prinsesje, poppetje, schatje en weet ik veel komen uit zijn mond. En hij is superlief. Hij doet ALLUS!
lieve tischmama!!! daar ben je alweer, en je klinkt alsof er niets gebeurd is! nou ja, behalve dan dat je het allermooiste schattigste wonder ever hebt gekregen, of hebt gegeven? geweldig! wat een lieverdje zeg. en zo mooi en gaaf en cute! *smelt* wat gaaf dat tischman zo lieflief is. en hoest met jou, je lijf, je alles? dikke knuffel!!!!!! enne, aha we zeggen dus niet jayde ( min de N van jayden) maar we zeggen djeed. clear!!! jade op zn gordons als t ware! @leo: meis ik wanneer ga je naar de dok, de arts, de kno? ik beetje bezorgd. @all: smakjes van gekke kwEItklingel.
Kling, woensdag naar kno-arts. Ik hoop daar meer duidelijkheid te krijgen. Lief dat je zo bezorgd bent, je bent een schat!
wat en poppie zeg, wat een mooi meisje, en die haartjes, wow, lekker moppie fijn dat mannetje alles doet, kanhjij goed herstellen, en knuffelen met moppie kan je gelukkig ook in bed