@nadine jeeeejjjj in wiegje!! Hopelijk snel thuis in wiegje!! @fem spannend allemaal hoor.. En neej geen verstand van plafondsystemen.. @remmar ik heb het andersom straks.. Moet ik wennen aan mannetje die niet meer thuis is de hele dag.. Hij is al vanaf de geboorte van Quinn thuis... Maar verder alles wel goed met Rem??
fem, gaat goed met mij! Keelontsteking lijkt weg, op klein beetje keelpijn na dan. Maar komt goed! deze week lekker vakantie dus kan heerlijk relaxed doen!
Milk ik zou ook met 5 ei gewoon gaan klussen En dan gewoon niet de Provera slikken.. Toen met mijn 10 ei had, had ik het er nog met Klingel over gehad dat als het er wel een paar minder waren dat ik ckersss had geklust, en kling. ook Nog even over dat ik al bijna 2 jaar in de MMM zit. Erg hé ZOvaak al FM gehad pfff , triest word je ervan Weet nog goed dat iedereen in het NOD topic het toen allemaal nog zo spannend vond en dat ik toen ook bijna er niet over mee kon kletsen... Ach arme Boy, hij is net ziek naar huis gebracht Mannetje is echt nooit ziek, hij kon niet eens naar huis rijden.. Iedereen knuff
Ah beterschap voor Boy! Doe vanaaf maar extra lief tegen hem! 2 jaar alweer, pffff! Ja weet begin ook nog goed, toen wisten we nog niet zo veel van mmm af, nu helaas wel! Dikke knuf voor alle mmmeisjes en extra dikke voor Gab al 2 jaar mmm! Heb je goed gevoel bij bijna starten met IVF?
Nog even een snelle reactie van mij Ik ga me spullen snel pakken, me beste dinnetje de weeen zijn begonnen Zou wel veel emotie gaan komen omdat ze natuurlijk geboren word met een hazelip.. Doeiiiii skatjuhsss!
zaten we heerlijk te kroelen en pixman klein stukjes brood aan eva voeren (dachten ook heel even dat het dus weer goed ging) krijg ik 3 stralen kots over me heen volgens mij ligt het dus niet aan tandjes. Eva's fontanel is ingedeukt ze doet niet ziek of zo ...maar toch even ORS in huis gehaald en VSM pilletjes tegen misselijkheid en diarree. Hopelijk blijft het bij dat een keer straalkots ...anders morgen HA bellen.
Ik ben er (deels) uit. Ik ga in ieder geval aan de provera. En zolang ovutestjes nega blijven misschien nog wel een klusje. Maar echt niet meer als ovutestjes posi zijn. Verstandig he
@ Pix, ochjee Eva ziek, hou maar goed in de gaten, hopelijk niet verder overgeven @ Gabbeltje, Boy ook ziek, beterschap, Dinnetje der weeen, spannend zal zeker wel emoties bij komen, succes en laat ons maar weten hoe kleintje het maakt (een dikke - jijal2jaarinmmm-knuf*
zaterdag had ik het ook even moeilijk toen we op familie bezoek waren neef van mannetje had kids bij jongetje van 2 jaar en dochtertje van 5 maanden dan smelt ik zo weg bij zo een klein poppetje en dan nicht van mannetje zat daar met dikke buik (36 weken) ze had ook dochter van 3 bij bij de oudere kids heb ik het niet zo moeilijk maar dan bij beebje van 5 maanden en die dikke buik wel moest heel erg hard mijn tranen inhouden, was net die dag weer ongi geworden
Ah zuurtje, dat is dan wel even heel confronterend en verdrietig tegelijk he. Knuff! Pix, kleine Eva ziek! Zielig! Idd goed in de gaten houden en anders morgen ha bellen. Milk, beetje besluit gemaakt dus. Hoe voelt het nu dat IUI niet doorgaat?
hi lieverds, Sorry dat ik er niet ben Wil wel laten weten dat ik aan jullie denk. Ik lees vaak genoeg mee maar aan reageren kom ik gewoon niet toe. En ik wil geen mensen overslaan want jullie zijn allemaal belangrijk. Kus
Gewoon omdat ik even nieuwschierig ben: Wat houdt de "augustusbus" in en ik zie bij iedereen Grow Nadine in de banner staan???
Hai meisjes! @Milk: SHIT! Verdomme, tóch nog eitjes teveel Ik lees dat je keuze al hebt gemaakt, maar ik zou denk ik niet aan Provera gaan en wél klussen. Nádat ik had uitgezocht hoe groot kans op cystes is, en en en.... Wat een kloterige keuze om te moeten maken Knuf voor alle zieke mama's, zieke kindjes en zieke mannetjes! *zwaai*