En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Haha, die kleine Nikita! Denkt zal mama even de moeite besparen van het nee zeggen :)
    Dank je voor tip, ga het gebruiken!
    Succes bij logo!

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo was er een pasgeborene die opgenomen werd en bijgevoed moest worden 9maar eigen melk nog niet goed aan de gang) en de mama wou geen kv maar bv en deed een oproep op een ander forum (draagdoeken forum) of mensen willen doneren.. zo gevraagt zo gekregen.. super is dat he..

oh en ps. leuk je date met nynke.. als zwanger klingel ;)
    wel vreemd dat zwanger klingel date had met iemand buiten bus ;)
    NOT DONE hé hihi *smak*

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @rem succes bij KA ben benieuwd
    @nikita wat word je groot zeg...en al weten wat je niet mag ;)
    @fem succes bij logopedie.. wat doen?
    @kling schiet maar los met je vragen
    @gieg 4 dagen overtijd , raar hoor.. ben benieuwd dan wanneer je eigen cyclus dan goed komt
    @nadine wat groei jij ook hard... joh .. al bijna 2 kilo :D haha ja ja ik rond lekker af al!
    @natjes beterschap!
    @eva nog aan het overgeven en diarree en heeft vandaag 1 hap banaan binnen en 80cc fles (die weer later eruitkwam) verder aan de ORS. geven we met een spuitje en dat gaat goed. ze heeft al 90ml van ORS op vanochtend al.
    Net ook wat pap geprobeerd, en daar nam ze maar 6 happen van.
    ben benieuwd hoeveel ze gaat afvallen van dit bugje

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, achgosss Eva nog ziekjes, goed opletten of ze niet uitdroogt, fijn dat ORS wel binnen blijft

@ Leo, Ahhh luieruitslag.... af en toe in in blote billen laten liggen. dan geneest het sneller en lucht lekker.
    Bepanthen is ook erg fijn, is niet afdekend zoals SUdocreme.

@ Fem, hoe was dat ookal weer met die Maizena?

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    eva houdt niks binnen. ben al naar ha geweest.hij maakt zich geen zorgen. gewone buik griepje waarschijnlik

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pix, dan maar vertrouwen in ha, heeft hij wel gezegd hoelang het max mag duren?
    Ik hoop dat ze snel weer opknapt
    -dikkewordmaarsnelweerbeterknuf voor Eva

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, Marije heeft allemaal Barbie spullen gehad voor der verjaardag met veeeeeeeel glitter, ook Barbie & Ken poster :)

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ah Eva buikgriep, niet fijn!!! Hoe lang dacht ha dat het zou duren?
    Dikke knuffel van leomeisje voor Eva en van mij voor jou!

Small, leuk dat trakteren zo geslaagd was! Echt een grote meis zelf trakteren!
    Fijn dat het ietsje beter gaat tussen jou en smallman, ik hoop dat hij snel nog meer aan kan/gaan passen.
    Wilde je nog wel even zeggen dat ik vind dat je het echt super goed doet! Knap hoor!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    kan 10 dagen duren en we zitten al op dag 4

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    10 dagen!!! Jeetje dat is lang!
    Moet je ondertussen ors blijven geven?

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemid :)

@eva: knuffel voor jou lief pixbeebje!
    @small: hahaha, wat grappig smallmeisje krijgt barbie&ken, en haar mama heeft de namen van klingelcryootjes bedacht! :)
    @nrg: thanx, smak, enne.. nou ja ik zou nog 140707087 dingen willen zeggen maargoed..
    @nikita: RE lief! zelf nee roepen bij een foei-actie. *huiltjelief!*
    @nikki: ben benieuwd naar wat de KA zegt?
    @nitika: hoe was de logo eigenlijk?
    @cin: lekker broeden schatje?
    @tisch: ik heb gedroomd over ons vannacht! :D
    jij woonde in ons oude huis (school in enschede) en we gingen, met jayde, op pad in een klein groen autootje. tischman reed, en bij elke bocht gebruikte hij de handrem zodat we steeds een pirouette maakten. we hadden onwijs veel lol daarom heheh.

en de bus was niet meer op internet, maar was een GLOSSY. en elke keer als iemand wat postte kwam er een pagina bij.
    en nu had iedereen een soort van ' ode ' aan voor haar belangrijke ringen (???) gemaakt.
    tisch had een blauwe ring op een dienblad gefotografeerd met allemaal badschuim-bubbels erom heen. en een gedicht (heel mooi, wou t nog onthouden, niet gelukt!) met een ode aan haar oma!

RAAR he!
    (lekker interessant ook allemaal :D)
    @tisch: vertellllll over jayde! en hoe het is om moeder te zijn. en en en!
    @milk: hoe staat t vandaag met de welnietklusdilemmaas?
    @lau: succes met je eerste werkdag!!!! :)
    @fem: aha, wandjes in pandje. nice!
    @niels: hoest met de hoest en de bronchieieieien?
    @carnalal: iedereen uitgelald?

@vragen: eh, nou met name de TO DO's.
    ik heb net wel mijn zorgvuldig diep weggestopte zwangerschapsbijbels weer erbij gepakt, dat scheelt al een boel.

merk trouwens dat ik moeilijk mee kan gaan in het zwangerzijn. ben niet zo van ' AHA nu voel ik dit en dat wegens zwanger '
    :(
    maar ja, dan wel gek vinden dat je zo moemoe bent en verder onzeker over kramp die ik vanmorgen had. ;)
    zal er wel bijhoren, en het zal wel groeien als ik meer bewijzen (dan knaltesten, zie album) heb.. :)

voel me net een brugklasser op de 1e schooldag ofzo.

fruitsmak!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    we zitten als goed is dus nu op de piek... zou nu langzaam toch steeds beter moeten gaan..
    maar voorlopig inderdaad ORS. is eigenlijk het enige dat binnenblijft.ben blij dat ze dat niet weigerd.ook niet gek als je steeds overgeef en poep.. moet je erg dorst hebben dan.
    mar we geven niet meer dan 30cc per half uur. anders komt het gewoon weer uit
    wasmachine draait overuren hier.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @fem: jeej blije glitterfoto he :) met dank aan de supercaam ook inderdaad ;)

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb geen tijd (gehad) om terug te lezen, maar had sms van lieve Pix gehad en wilde even weten hoe het er nu mee stond...

...KLING: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Dat deze glitterbeeb(s) mogen uitgroeien tot een real-life glitter Barbie & Ken!

Knuff meis!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Verder: Vasteloaves weer overleefd. Femke was elfje en Siem boef. Siem vond met name de muziek en het hossen erg leuk. Nu beetje koppijn en after-alcohol-dip... Maar ja, was gezellig!

Femke heeft vandaag tandje nummer 5 gekregen! En ze gaat eindelijk een beetje tijgeren. Nog achteruit, dus zeer frustrerend (voor Femke én mama). Ze kan nu steeds langer zitten als we haar neerzetten. Zelf gaan zitten is er nog lang niet bij. Brabbelen doet ze daarentegen de hele dag door veel en hard. Erg gezellig!

Siem is vrolijk nu, na een lange periode van echt puberen. Hij ontdekt de wereld van vragen stellen: "Hé, wat doe jij?" x100 op één dag... zucht... Maar ook erg grappig!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

maizena: gewoon over de billen heen strooien :)

Logopedie: jeeej, ze zijn helemaal tevreden over nikita en hebben haar 'ontslagen'. Wéér een stukje ziekenhuis afgerond.

Pix: knuf voor Eva!
    Over BV: ze willen nu wel een BV-bank aan gaan leggen hé. Stelde ik al voor toen we in het ziekenhuis woonden (zo ongeveer) omdat ik met een productie van 1 dag de hele neonatologie kon voeden....beetje zonde om het weg te gooien.

Kling: nu moemoemoe? Goh, ik lag soms middagdutjes te doen van 2 uur :p
    Verder niks voelen is ook echt normaal hoor! Dat duurt echt nog wel ff.

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oja kling, coole droom trouwens!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dikke knuff voor alle beebs/dreumesjes en peuters. Gefeli voor Marije! 3 jaar... Man! Dat gaat snel hè?!:$

Lau: kling zegt: succes met eerste werkdag, dus het is gelukt? Proficiat.

Verder moet ik even reacties schuldig blijven. Ben even drie dagen 'uit de roulatie' en in de carnavalsdrive geweest, dus moet echt weer even op aarde komen...:)

Dikke knuff!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Fem en Nikita: hoeraaa! Ontslagen bij logo! Wat is ze toch stoer! Hoe was feest zondag?

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @juud: haai! :)
    een elfje, wat lief!
    hoewel een achteruitijgertje ook gekund had ;)

@fem: ja is wel normaal he, of niet, of wel.
    ik snap al die mensen niet die al 1 seconde na NOD een zwangerschapsstreep op buik, aders op tieten, zin in haring met slagroom en en en hadden.
    maar ik wou wel dat ik het had! :(

Deel Deze Pagina