cin volgende ronde na pil al direct aan ivf knuf voor jou leo niet gelukt om lampje te maken, dan maar even naar de garage
Wat wel en niet te eten/drinken/doen tijdens je zwangerschap | Mens en gezondheid: Zwangerschap Nog wat leesvoer voor je Kling Enne gember dus met mate.
Bow, is jullie huis nu helemaal klaar? Of toch nog puntjes op de i zetten of grotere klussen die gedaan moeten worden?
@leo, neee huis is nog lang niet af, alles wordt door Bowman in de vrije tijd gedaan dus duurt wel effe, is meer jaren plan. Maar we zijn al wel een heel eind. Hij is nu bezig in de bijkeuken, opnieuw tegelen. En dan ligt er nog een heel lijstje wat er allemaal moet gebeuren, dus die is nog wel even zoet
klingel nog meer leesvoer maar dan in de vorm van boeken het zijn echte aanraders vooral de eerste 2 boeken * Het grote wonder ( Lennart Nilsson / Lars Hamberger) BOEK | Lennart Nilsson en Lars Hamberger Het grote wonder| nnbh.com | Noord Nederlandsche Boekhandel | 9789021617862 * Jouw zwangerschap dag voor dag ( Stuart Campbell) BOEK | Stuart Campbell Jouw zwangerschap dag voor dag| nnbh.com | Noord Nederlandsche Boekhandel | 9789026961953 * compleet handboek Zwangerschap en geboorte (Birgit Gebauer- Sesterhenn / Dr. med. Thomas Villinger) Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen * Zwangerschap het beste voor jou en je baby (Jane Symons) Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen * Alles wat je moet weten over moeder worden (Sabine Schwabenthan / Vivian Weigert) Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
leo ieuw een spin hou ze maar bij, ik ben niet zo spinachtig bow nog een jarenplan met verbouwen dan is het wel heel leuk als alles af is en je mannetje heel trots en fier kan zeggen " dat heb ik zelf gedaan"
Kling, ga je ook meedoen aan MvM? (ik denk het wel) Als je dat gaat doen hoef je niet voor het boek te kiezen, dat heb ik hier bijna nieuw in de kast staan en kan het zo naar je opsturen als je wilt
Bow, dat is inderdaad een meerderjarenplan nog! Maar wel dat jullie nu gewoon leuk en fijn kunnen leven of loop je echt nog ergens tegenaan (letterlijk of figuurlijk) waar je last van hebt wat nog niet gedaan is? Zuurtje, hoe gaat het nu met jou? Wanneer ging je nu naar nieuwe fa?
leo met mij gaat het weer beetje beter ongi is zo goed als de deur uit 8 maart mag ik naar de nieuwe fa
ik ga eerst eens praten met hem en zien wat hij wil gaan doen qua behandeling ik ga denk ik sowieso eerst vragen om alles na te kijken ne of er geen problemen zijn bij mij na mijn 2 zwangerschappen (is door oude fa nooit nagekeken)
Zuurtje, van tevoren duidelijk lijstje maken met wat je van hem wilt weten/of wat hij wil doen. Hoop dat dit wel echt een goede fa is! Fijn dat je je al wel weer een beetje beter voelt!
ik zal er vrijdag een voor gaan ziten aan het lijstje morgen nog wat opruimen en schoonmaken donderdag komt zus met 3 kids vandaag een hospitalisatieverzekering afgesloten voor mannetje kids en mij ik had al een verzekering maar die betaald niet alles terug bij deze hebben we risico 0 genomen dus we betalen maandelijks iets meer maar als we het nodig hebben hoeven we ook niets te betalen naar fertiliteitsbehandeling wisten ze niet maar dat gingen ze voor mij navragen (was de eerste die dat aan hun vroeg)
Cin: wat goed (en doodeng) dat je al zo snel aan de IVF kan! En dat bij zo`n fijne arts! Het gaat hem worden, ik voel het!
vanmiddag Eva bijna stikkend in d'r kots uit bed geplukt.. vind zo eng haar alleen te laten. ga zo even controleren sinds vanmiddag heeft ze wel 1 gepureerd tomaat en 1 frutipura.. en maar 10cc melk. beter dan niks maar ik hoop echt dat het nu binnenblijft. vandaag 14 luiers verschoond..
Jemig Pix, 14!! Ik hoop dat ze zich snel beter voelt. Kun je babyfoon niet aanzetten zodat je alles kunt horen?? Nu Niels zo verkouden is moet hij ook vreselijk hoesten en ik hoor ook liever als er wat mee terugkomt.
Ach je leert er mee leven he Nee soms ben ik het echt wel zat hoor. En dan denk ik gewoon weer, ach als we het allemaal hadden moeten laten doen, dan had het niet gekund. En zoals afgelopen weken bijkeuken gestucadoord enz dan heb je weer heel veel fijne stof en loopt alles weer smerig in de keuken in, dan ben ik het wel weer even zat maar als dan de eerste tegels er weer aan zitten dan ben ik wel weer blij en trots.