Oh ja: @Small: leuk hè? Hema.... Ben vandaag ook weer 'los gegaan'... Femke weer leuke broekjes en shirt. En leuke verjaarsversiering (slingers, bekertjes en servetten) gehaald. Tevens muffin-bakvorm en knal-turqoise mixer (had mijne uitgeleend en nooit terug gehad). Krijg altijd zo'n feeststemming van de Hollandse Eenheidsprijs Maatschappij (dat was het toch?) Echt HEMA! Heb al zin om prinsessenmuffins te maken en huis te versieren!
Leuk juud Feestje!! Nou ja, bijna dan! Klachten Nikita nemen we ook echt wel serieus. Ik ben met eten heel makkelijk: geen zin? Dan eet je niet...je krijgt vanzelf honger. Ik ga er geen strijd van maken. Maar, het is niet alleen eten. Ze snurkt, hoest als een zeehond, steekt constant de vingers in de keel, vaak met de mond open... Maar hangerig is ze helemaal niet, en verkouden ook niet. KA vond een verwijzing nodig en ik ben allang blij dat er iemand echt even goed naar gaat kijken. Fijn dat het met je buurman allemaal is opgelost Viel wel mee dus...
OMG Ik als meelezer stuiter hier volledig van de bank Wat een geweldig nieuws, helemaal SUPER Het is je zoooooooo gegund! Gefeliciteerd, geniet ervan
LiefKling....ik weet zo goed waar je doorheen gaat (mijn mams heeft borstkanker gehad). Heel...heel veel sterkte de komende tijd voor mams en jullie. Het was zo fijn geweest als de uitslag gewoon goed was. Misschien is het niet de ergste vorm, maar het is ook de toekomst waar je aan denkt. Bij een goede uitslag lacht de toekomst je tegemoet, maar nu blijft het altijd iets wat in je achterhoofd zit, ook al is de kans heel groot dat ze helemaal geneest. Dikke knuffel meis....huil maar even goed hoor...niet opkroppen die emoties!!
Ahhhhhhhh, dank je! Ik ben zo blij, angstig, huilerig en zenuwachtig tegelijk! Milkman zag het streepje ook (en ebay-testjes liegen nooit, toch?!). Ben nu alleen zo bang om te gaan sporten vanmiddag (laatste wedstrijd van het seizoen). Ik was de laatste twee dagen zo overtuigd dat ik ongi zou worden, zelfde steekjes, haha. Morgen weer testen, ga nu even proberen foto hier te plaatsen.
nu ga ik douchen en verder zenuwen en broekloeren en op elk steekje en borreltje letten, haha. ik ga wel sporten hoor, is tenslotte laatste wedstrijd en hierna kan het heeeeeel lang niet meer