GEFELICITEERD MILK!!!!!!! De rest spijt me geen tijd om bij te lezen, eerlijk gezegd ook weinig zin. Zoals de meeste van jullie denk ik, het is de laatste tijd zo stil in de bus, heb ik niet meer met de bus wat was. Heb niet de indruk dat er nog heel erg actief meegeleefd word met anderen. Dit is mijn gevoel, ben benieuwd naar dat van jullie.
lieve milk, ook hier nog een keer: ben enorm blij voor jullie! Kling, wat een schrik! Pff.. even laten zakken allemaal denk ik of niet? En daarna de moed weer oppakken, want het ziet er volgens mij best positief allemaal uit, ook al zal de angst overheersen nu... wat heftig zeg allemaal... dikke knuf voor jou en je familie!
Na twee dagen ongi gevoelens en de ongi die gister (NOD) de hele dag uitbleef, dacht ik dat ik vanochtend ongi wakker zou worden. Even gebroekloerd, maar nog steeds geen rood of bruin. En toen moest ik nodig naar de WC, dus dacht "ach, het is toch 12 dpo, van de gyn mag ik testen" en ik heb 12dpo nog nooit gehaald (alleen met utrogestanbolletjes)... Dus testje gedaan, weer bed ingedoken en vijf minuutjes later kijken. Zag niets, tot ik goed keek: toen met testje naar beneden gerend, geen milkman... zat ie boven. Dus ik naar milkman: lieverd, volgens mij ben ik zwanger. Dus ik laat hem testje zien en hij zag het streepje ook! Zijn reactie was: morgen maar weer testen en spannend!!!! En toen even lekker knuffelen en niet geloven wat ons zojuist is overkomen...
NNZ-ers: ik geloofde zelf ook nooit dat het kon, dacht echt dat er iets goed mis zat bij ons. Maar nu het bij ons gelukt is (wauw, ik kan gewoon echt zwanger worden, wat er verder ook gebeurd), heb ik er alle vertrouwen in dat het bij jullie ook lukt, desnoods met IVF! Dikke knuf voor jullie, zal me nog wel een tijdje mmm-er blijven voelen...
Milk, wat geweldig en wat spannend voor jullie!! Ik snap uit je tekst dat je hier al heel blij mee bent, en terecht natuurlijk, maar ik hoop nog veel meer dat het nu gewoon in 1x goed blijft zitten etc. Dikke knuffel van de andere kant van de stad , en gefeliciteerd, en geniet van je roze wolk Vero
och och och wat freaking mooi en bijzonder weer. Wat een nadine! Dat geeft toch zoveel nadine voor ons allemaal? GEFELICITEEEEEERD LIEVE MILKYYYYYYYYYYYYYY!
Vero wat fijn dat je je weer zo vaak kan melden om 1 van onze lieve meiden te feliciteren met zulk geweldig nieuws heh!?
Lieve Kling, Jouw bericht nu ook even nagelezen. Gatverdegatver, niet wat jullie wilden en wat wij ook voor jullie hoopten natuurlijk. Ik denk steeds maar aan wat een wonderlijk gelukstoeval dat ze het hebben gevonden, aan het alternatief moet je maar niet denken. Alle lymfen eruit is nogal wat ook, ook in die zin is het al erg heftig wat er op jullie afkomt. Al is het gelukkiggelukkig niet het kwaadste scenario. De tijd en de beste zorg zal het leren en daar zul jij dan ook wel weer voor zorgen denk ik! Dikke smak voor jullie, huil maar huil maar en praat het eruit. liefs, Vero
Hier heb ik even over nagedacht, maar ik wil toch wat erover zeggen... Ik vind het niet helemaal eerlijk dat je na een tijdje van afwezigheid zegt dat er niet meegeleefd wordt met anderen. Wij hebben veelvuldig gevraagd naar jou en Finn en de plannen voor het KDV en hoe het gaat en hoe je auto bevalt... maar als je er niet bent en het niet leest, dan weet je ook niet dat we dus wél meeleven. Net als met andere meiden, we vragen regelmatig hoe het gaat. We vragen regelmatig om een MP-tje... Natuurlijk is de bus niet meer zoals het was....zo gaat dat gewoon. Iedereen leeft iedere dag een stukje verder en anders, zo groei je. En soms is dat dichterbij elkaar, soms uit elkaar. Maar zo is het ook een cirkel, als je niet meer komt dan zul je ook minder 'in' de bus leven. Maar ik vind het toch een stukje onterecht dat je met zo'n bericht binnenkomt. Het voelt namelijk bijna als een beschuldiging. Voor mijn gevoel leven we juist wel weer heel erg met elkaar mee, in tegelstelling tot een paar maanden terug.
lautje ik heb ook even over jou bericht nagedacht en ik heb niet het gevoel dat er niet wordt meegeleefd met de medebussinnen het is soms wat minder maar dat komt dan door bepaalde gebeurtenissen en met de dingen waar iedereen mee bezig is
Kippevel ... @milk Wat super en nu blijven little milky!! Soms spiek ik nog weleens... Mannetje nog geen werk, en die vind het zo ongezellig als de hele tijd op zwp zit.. Dus als ik achter de pc zit is het meestal met hem samen om spelletjes te spelen... Zodra hij weer werk heeft zal ik weer volop meedoen met alles !!!
Ik wil juist aangeven dat dit de reden van afwezigheid is.... Dat je het als een beschuldiging voelt is jouw gevoel, ik heb niets geschreven wat ook maar in de buurt komt van een beschuldiging. Met meeleven bedoel ik meer als 3 woorden in een samenvatting van een week 'hoe is het met jou". Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld dat toen wij een hele heftige tijd meemaakte met Finn in het ziekenhuis, ik van 2 mensen een berichtje heb gehad. De rest heeft misschien wel in de bus wat geroepen maar snapt zelf ook wel dat dat niet door mij gelezen word. Een jaar geleden was dat anders, in de zin van pb, mail, kaartjes, sms en dergelijke. Dat is geen verwijt naar niemand niet, het is een constatering van een verandering zoals ik hem ervaar. Ik heb datzelfde gevoel met berichtjes van anderen dat ik dingen lees waar in mijn beleving een opmerking overgemaakt word en verders klaar. Maar nogmaals zo voelt het voor mij en dat is waarom ik hier zelden meer ben. Het busje heeft voor mij een aantal dierbare contacten opgeleverd en meelezen zal ik nog af en toe maar verder stap ik, zoals zovelen al voor mij hebben gedaan alleen dan zonder afmelding, uit. Een aantal van jullie spreek ik toch nog wel op de hyves, facebook, de rest veel geluk, succes, liefde!
Zo zie ik het ook Fem. Er is een harde kern die de afgelopen tijd echt hun best hebben gedaan de bus vooruit te duwen. Zo hebben jullie mij uiteindelijk ook weer hier gekregen Ik gun de meiden die zwanger zijn en binnenkort zwanger worden (mark my words) ook zo'n gezellige tijd hier waarbij alles gedeeld kan worden. Denk maar aan kinderkamertjes, babykleertjes, kinderwagens en ja ook BJ dates. Ik denk dat de meiden die toen zwanger waren flink hebben genoten van alle steun, aandacht en medeleven en gezelligheid. Of die tijd helemaal terugkomt weet ik niet. Maar we kunnen het wel proberen toch? Daarom is het niet de bedoeling dat iedereen verdwijnt en dan vooral de zwangeren niet!!!!! Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.. Waarschijnlijk zullen we onze kling even moeten 'missen' hier. En kling is echt de harde kern . Zullen we proberen de boel draaiende te houden dan? Goh ik denk niet dat ik die hele lange reacties ga redden maar gil maar meiden. Maakt niet uit waarover al is het 1 zin! Jaydje slaapt en zodra ze wakker is ga ik richting moeders. Die heeft een paar lekkere surinaamse dingen gekookt dus ww watch out! Trouwen juud over BJ dates...kom maar op! Ik heb iederen week reserve punten en ze moeten een BJ light hebben ofsow? knuffel voor iedereen. PS IEDEREEN MELDPLICHt!!!!! Laat gewoon even weten wat je bezighoudt! Vergeet even ellelange reacties die komen vanzelf wel weer (zijn ook niet altijd nodig trouwens). oke ik verwacht minimaal 10 pagina's als ik later weer inlog ok?
@ Lautje, gezegde is toch: geef een ander wat je zelf ook zou krijgen.... aandacht bijv. Maar verder, toen Finn in het ziekenhuis lag leefden we allemaal mee. Naar je verhalen van werk en het opzetten van een kdv zijn we ook zeer nieuwsgierig. Maar helaas op onze vragen krijgen we geen antwoord. Tuurlijk word het soms minder, das een natuurlijk proces, maar je moet er zelf ook wat voor doen. ik heb juist wel het gevoel dat het nu weer beter gaat dan bijv vorige maand. maar ik leef zeker met iedereen mee. soms zo erg dat ik amper durf te zeggen dat ik zoooo blij ben met mijn kindjes. Dat is het mooiste wat er maar is, en dat ik het gewoon super super super k*t vind dat niet iedereen dat nog heeft kunnen ervaren. Voor mij het mooiste op aarde. Als ik er te lang over denk moet ik er zelfs om huilen dat sommige dit niet mee moegen maken. Dus duim ik in gedachten als ik even geen tijd heb om te tikken. In gedachten leef ik mee. Want niet vergeten, naast onze mooie bus hebben we ook nog een huis/man/werk/etc. hele combinatie truke, die de een wat makkelijker af gaat dan de ander.
@ Milky, ben zo blij, dus morgen weer test weer zelfde soort of hele arsenaal aan testen ingeslagen Net naar opendag van de Brandweer geweerst met kindjes. (en zus en neefjes) was leuk, kindjes keken ogen uit. hebben spuitdiploma gehaald en hebben in een echt brandweer wagen gezeten. heb natuurlijk veel foto's gemaakt.
Milky is volgens mij harder aan het stuiteren dan een volleybal tijdens een wedstrijd hahahahahha Trouwens gabbel zou naar de ha gaan toch? Gabbel wordt je geholpen aan die depressieve gevoelens? @zuurtje: ik ben niet zo goed in de bus erbij halen maar zou je milkh in bus willen zetten? Ik neem aan dat milkh dat goedvindt? So en nu krullen (op hoofd) drogen.