En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Oow wat leuk en gezellig! Kan me voorstellen dat ze hun ogen uitkeken met die grote wagens ensow. Zet je foto's op MMM?

En jij ook je ogen uitgekeken smallie? *kuch kuch*

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Tisch, jammie surninaams lekkers...
    volgens mij hebben ze (B&J) wel light ijs ja... moet ik ook maar eens voor gaan kijken.
    Of ze dat in mijn smaken hebben, zal wel niet, ben van de vanille/caramel met een beetje chocola-dingen

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

ha ha ha, was wel leuk, geen knappe brandweermannen hier wel een knappe vrouw
    maar dus geen rede om me aan te melden bij de vrijwillge brandweer
    (by the way, vrijwillige reddingsbrigade is toch genoeg)

EN tuuuuuurlijk zet ik ze op MMM :)

4. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Aha de sexy smaken dus :D. Ik moet nog gaan uitvinden welke smaken ik lekker vind.

Maar geen knappe helden dus? Hmmff geen reden dan om bij brand bij het raam te wachten noh... kun je liever springen :D

5. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    So ik ben nu echt weg

doei!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so,

even milk feliciteren! :)
    ik hoorde het vanmorgen, wat een fantastisch nieuws! :)

hoop dat je kan/durft te genieten meis!
    (hardcore aan de utrobollen neem ik aan??)

:)

hoop zo ontzettend dat we zo doorgaan; in febru ik, in maart jij en rem, en komende maanden de rest van de lieve NNNZers.

@lieve NNNZers: ik kan me voorstellen dat het ook nu weer naast gegunde blijdschap voor milk dubbel en hard is.
    daarom een heeel erg dikke knuffel...

zoals tisch al zei bij remmie voel ik nu ook de steen, en ook zeg ik: hang in there!
    ik weet niet of dit hoop geeft.., nog, kan me voorstellen van niet :(, maar ik heb echt alle vertrouwen in ' desnoods ' IVF voor jullie.
    al is het maar omdat ik zie en weet hoeveel beter je kansen worden!

dat milk in IUI4 zwanger wordt is best wel uniek, en daardoor extra geweldig.

knuffel voor jullie...

ik ben dan wel uit de MMM maar de MMM zal nooit uit me gaan.

@milk: jij zei het ook al. misschien dat jij je er wel makkelijker van los kan/wil maken, zou verstandig(er) zijn ook, maar ik kan dat pas als al ' mijn MMMeisjes ' zwanger zijn :)

nou en dan het volgende:

@lau: ik moet zeggen dat ik niet begrijp wat je zegt en met name ook de timing die je neemt..

dat de bus soms stiller is is een onvermijdelijk feit.
    vele levens zijn ingrijpend veranderd, anderen helaas niet...

ooit hadden we 1 doel, waarin we elkaar ontmoetten: zwanger worden.

velen hebben dat doel allang gehaald en sommigen daarvan zijn (daarna) echt (bijna) verdwenen. dit heb ik altijd erg jammer en minder lief gevonden.
    anderen zitten nog immer middenin die zwangerschapswens, en de weg wordt zo zwaar dat ze soms verdwijnen (onder stenen) hetgeen ik volkomen logisch vind.
    dat geeft een pijnlijk gat, maar volgens mij wordt er nog steeds zo goed als dat kan (wat je niet meemaakt is moeilijk echt in te voelen) mee geleefd.
    ook met babyzaken, zwangerstress, kindjes die ziek zijn, enz enz enz.

dat het stil is, komt niet door wie er is, maar door wie er allemaal niet of zelden zijn. de wegblijvers dus

die weten niet meer wat er speelt.
    ik kan meerdere namen noemen als voorbeeld.
    die weten niet meer precies of vaag wat er (voor heftigs, moois, vreselijks, grappigs, prachtigs, klotigs) speelt bij iedereen. of dat dan nog meeleven is?????

@nai (zag je hieronder staan) als voorbeeld te noemen; ja alleen komen als mannetje weer werk heeft, is dat nog 24/7 meeleven?
    maar is dat erg? ik vind van niet.
    op een gegeven moment kan je toch niet van een hele groep nog verwachten van elkaar?
    onderling zijn er uiteraard ook mensen naar elkaar gegroeid.

net als jij en rem bv! :)

ik weet niet waaronder jij jezelf schaart? feit is wel dat jij ook niet weet wat er nu bij iedereen speelt. en ik snap helemaal waarom dat is, en zal dat dan ook nooit veroordelen.

ik zou dat nooit een ander kwalijk nemen.
    daarbij vind ik dat de mensen die hier veel zijn juist ontzettend met elkaar (proberen) mee (te) leven, niet alleen hier, maar ook in PB/SMS/MSN/kaartjes/meeten.

ondanks de verschillende(re) werelden is dat mooi.

en zoals female al zei, er wordt altijd naar jou gevraagd, ook rechtstreeks tegen finn gesproken, ik heb na je laatste bezoekje nog gevraagd om meer verhalen over jullie vakantie, en hoe het nu gaat, en met kdv, en lauman, enz enz enz.
    ben ik ook oprecht geinteresseerd in, maar antwoorden komen heel spaarzaam. laat staan vragen?

ik vraag trouwens nog altijd naar iedereen, zelfs nog naar debs en lim enzo. dus ik herken me hier totaal niet in.

kort(proest!:p kling en kort!!)om ik sluit me helemaal aan bij females (en zuurtjes) stukje en begrijp dit niet, en inderdaad ook niet van iemand die er (zeer begrijpelijk wegens finn ziekenhuis stress :() zelf juist weinig is.

jammer dat je het zo ziet, zou haast willen vragen of/wat er nog meer speelt en of je erover wilt praten.
    zo ja: knuff, zo nee: TSK! ;)

@rest: nouja, hier dus alles klote en vooral zeer (onverwacht? overdreven? zwanger?) emo en huil en jank, en ook nog een fries die niet snapt dat ik nu even niet alles kan wegrelativeren. :(
    dus ook niet heel erg gezellig even, maar komt goed.

schrijf later meer naar allemaal, nu even niet, maar dit moest ik toch even kwijt.

dit weekend in de zon, en dan komt alles vast wel weer goed.

knuffels voor allemaal.
    lekker in de zon zitten!

en sorry van mijn lange filo emo blabla zaza lange klingelstuk.
    gum maar uit voor wie t too much vindt :p lele lele le!

7. natjes

natjes Niet meer actief

@lieve kling: och jeetje wat een k-nieuws zeg! Hoe voelt ze zich er zelf onder? En vooral jij? Beetje kunnen slapen vannacht? Dikke pletknuf voor jou!

@elke: zit me constant af te vragen hoe het met jullie thuis is? Hebben we alweer een mooie nieuwe Nadine foto??

@milk: aaaaaahhh lief meissieeee!!! Hoeraaa! Gefeliciteerd! Wat superfijn voor jullie zeg! Bizar he, als je ineens dat streepje ziet staan? Echt geniet ervan meid! Enneuh kerstkindje toch?

@gabbel: 1 dag te laat, maar niet minder gemeend: gefeliciteerd!! Bijna laatste toets alweer he! Is best pittig he? (en dan moet je over vijf jaar weeeeerrrrr....!) Hoe gaat het met lieve digger?

@female: Kan me voorstellen dat je toch wel bezorgd bent om lieve nikita! En moeder instinct is altijd het beste he..als je het zelf niet vertrouwd altijd aan de bel trekken en actie nemen! (zoals je nu dus ook doet)

@pip: had het nog niet gezegd maar nog gecondoleerd! Hoe gaat het nu in het pip-huis? Trek je het wel een beetje met ook de winkel erbij?

@juud: fijn dat de schutting issue opgelost is! En ik ben nou toch wel errug benieuwd naar die blauwe regen (was het toch of kraam ik onzin uit?)

@tisch: oooohhh jummmmiiieeee surinaams eten! Krijg hier ook regelmatig wat van de suri-buren! Echt zoooo lekker! Kan jij zelf eigenlijk ook een beetje surinaams koken?

@pix: hoe is afgelopen nacht gegaan met eva? Heeft ze beetje geslapen?

@lautjuh: vind het jammer dat je het zo ziet! Eerlijk waar! Verder is het meeste er wel over gezegd geloof ik..

@smallie: zal vandaag nog even op mmm foto's loeren van je 2 lieve meisjes!

@zuurtje: hoe is het met keeltje?

@hier: dramanachten al de hele week. Totaal niet gewend. Ben dus nog steeds gesloopt. Vannacht ook van half 1 tot 3 gekrijsd.. toen 6 uur weer wakker... Buhhhh!!!! En hij is de eetschade aan het inhalen..meneertje zit te bunkeren! Maar mocht ook wel hij is in week tijd echt mager geworden!
    So en nu boodschappen uitpakken nu kleine man nog in bed ligt..!

FIjne dag allemaal! EN morgen lekker in son genieten met 19 graden he!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hmm lees nu pas 2e stukje van lau.

ik vind jou een lekker wijf, dat weet je (we hebben dat ook live tegen elkaar gezegd laatst) maar ik vind nu wel dat je een beetje zwart/wit en niet geheel eerlijk praat.
    of althans, alleen naar/over jezelf en niet je eigen gedrag/bijdragen in de bus.

dat je hebt ervaren dat we toch te weinig (op andere manieren dan het steeds in de bus te zeggen) hebben meegeleefd met finn vind ik verdrietig om te lezen.
    want blijkbaar had je een andere verwachting en heb je dus sommigen van ons gemist terwijl je dat kon gebruiken.

ik denk alleen dat er andere, betere en vooral constructievere manieren zijn om dit te hebben gezegd.

maargoed, doe het zoals je bent en zoals je wilt.

ik gun joe ook alle liefde en geluk en hoop dat je toch ook wat lessen voor jezelf uit de reacties kan halen.

knuf

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    lees nu ook pas 2e stukje........

10. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Milk, JAAAAHHAAAAAHHAHHAAA, gefeliciteerd!!!!!!! Nu goed vasthouden milkbaby!!!!!!

@ Klingel, wil jou even heel veel sterkte wensen.

@ baby, 20 weken alweer! Wat vliegt de tijd!!!

11. natjes

natjes Niet meer actief

@miranke: lukt het verzorgen van je beestjes nog wel een beetje met je groeiende buikje? Of doet mirankeman dit nu allemaal?

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    net appeltaartje op..... patient van Smallman gemaakt :D

13. natjes

natjes Niet meer actief

Jummie! :D Hier net 2 van die verse chocomuffins op van de ah.. :$ Best vol zit ik nu...hahaha :D

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ooooww die zijn ook zo lekker, met die stukje schocola der in toch?

nog even trots:
    Lonneke heeft net 1/2 beker diksap opgedronken in een tuitbeker.
    Die nieuwe tuitbekers van de Hema, die witte met zachte tuit :)

15. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ik kom ook maar weer ff de bus in ploffen! ;)

Ik denk dat, als ik me er ook ff mee mag bemoeien ;) dit t voornamelijk is.. als ik er over aan het nadenken ga..
    Ja, je / jullie weten: lau kan aardig zwart / wit zijn, hihi.. ;) niet voor niets Italiaans bloed he!? ;) :p
    Maargoed, lau je weet hoe ik er over denk!

@ lonneke: knap kind! :)
    Ik heb de kleine aventflesjes zachte tuit op gedaan, met oren eraan. Heb die bij de HEMA nog niet gezien..

@ leo: bedankt voor jullie lieve kaartje!!! Super lief van je! Je bent echt een schat! :)

@ Pip: nog gecondoleerd.. :(

@ nai: leuk om je net ff gezien te hebben! hahaha.. ja stom he, liep ik zo bijna lang je heen.. :)

@ fem: nikita daar ook goed gekeurd?! en ruisje weg?! Wat een super nieuws!!!
    En t eten dus goed in de gaten houden eigenlijk?! maar aan de andere kant dus ook niet... ;) nouja, je snapt m...

@ bow: niels ook weer goed gekeurd?? Hoe groot was ie nu?? :)

@ kling: dikke knuff voor jou, ook nog maar ff hier.. kweet niet zo goed wak verder moet zeggen. En snap grote huilbui wel.. moet er toch ook ff allemaal uit..?! (en hele bij zwangere doos ;))

@ gieg: waar bent u?!

@ tygo: goed zo jongen, lekker bij bunkeren!!! :D Zo hoort t ook...

@ natjes: toch fijn dat ie nu weer lekker eet! Scheelt voor jezelf wel he...?!

@ tisch: hoest met je mooie meisje? Lastig he, die stomme KDV.. ;) kun je er al een beetje aan wennen!?!

@ marinke: jeuj!! alweer 20 weken! En een meisje las ik?! super!! Leuk, leuk, leuk!!

@ Nikki: hehe, slaapt eindelijk ondertussen.... ;)

@ andere beeb: aankomende maandag echo (mag in de bus!)

@ CB (voor in bus): Nikki mag 5 juli weer voor APK & prikjes

@ weertje: is het bij jullie ook zo'n lekker weertje?? :D

@ rest: kwijt....... (ja, sorry, heb weer geldig excuus! ;) :p)

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wat ik verder wil zeggen
    niet iedereen is open over haar problemen of vraagt hier hulp bij.
    en misschien is voor de ene persoon het probleem in een anderemans ogen niet zo groot.
    voor de persoon die het meemaakt is het vreselijk

verder: ik ben niet type dat belt, gebeld worden is wat anders
    op bezoek: ik durf net de straat uit, met de auto en kinderen
    verwacht van mij geen wonderen

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Remmie, volgen smij zijn die bekers net nieuw in assortiment. net als die roze/rode antieknoei beker voor Marije :)
    Morgen al echo :) spannend, zo mooi hartje op dat scherm :)
    en straks Nikki apk, gaat al beter met gewicht/eten/drinken?

18. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ smallie: ik denk het dan ja.. had ze nl. nog niet eerder gezien! Maar eens kijken volgende week..
    Hoewel ik de aventflesjes ook wel handig vind ;) hahah...

Maadag weer echo ja! Heb al echo gehad, maar toen konden ze t kindje niet helemaal goed meten (nu al eigenwijsje), dus mag maandag weer! :) Super dat hartje! Mooi knipperlichtje! :D

Met Nikki gaat t goed! Ze heeft nu een tijdlang dat ze eigenlijk elke dag dezelfde hoeveelheid eet / drinkt, zeg maar. Dus zal wel goed zijn ;) hihi.. ze is en blijft slankie, maar we hoefden ons er geen zorgen over te maken!

Hoe is het met jou?
    En met je 2 mooie meiden??
    En je mannetje??

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ lieve, lieve Kling, wat een klote nieuws dat het toch een borderline-tumor is! Zo gehoopt dat het dat niet zou zijn maar nu dus toch! Echt klote! Onwijs dikke knuffel voor jullie en ik denk aan jullie!

@Milk en Milla, ik lees in reactie van Juud dat jullie een goede evaluatie bij gyn hebben gehad. Echt heel fijn! Ik zoek vanaaf nog echt even op wat er is geschreven door jullie zodat ik daar nog reactie op kan geven.

@Fem, met Nikita dus naar kno-arts, :( Jammer dat het moet maar hoop dat deze wel echt iets voor je kan betekenen. Maar jeetje wat moeten jullie onwijs lang wachten voordat je terecht kunt! Dat is toch niet normaal, het gaat om een klein meisje van 1! *mok,stamp, mok!*

@juud, wat fijn dat alles is opgelost met de schuttingman en zelfs nog betere afspraak met hem kunnen maken! Heel fijn!
    Femke bijna jarig, joehoe! Leuk dat herbeleven he! Knuff!

@Milk, oh stuiter, stuiter, stuiter!!!!!!! Jij zwanger!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend gaaf, hele maar ook hele grote gefeliciteerd voor jou/jullie!!! Echt zo geweldig!!!! Helemaal blij. En morgen weer dikke vette posi-streep op test!!!

@nnnzers, we zitten in zo’n positieve vibe, ik geloof er echt in dat iedereen zwanger wordt van de bus! Maar voor nu onwijs dikke knuffel!
    (En ook voor diegene die misschien al met wens voor een 2e of 3e bezig zijn waarbij die wens nog niet in vervulling is gegaan)

@Lautje, jammer dat je met de bus niet meer hebt wat je had. Ik vind het ook stiller in de bus MAAR dat wil absoluut, volgens mij, niet zeggen dat er minder wordt mee geleefd. Degene die er nog (trouw) zijn leven echt nog mee met elkaar. Misschien is voor jou de aansluiting met de bus niet meer zo (kan zijn dat jij uit die fase van je leven bent) maar ik moet zeggen dat ik nog heel veel vind in de bus en heel blij ben met de bus.
    Jammer dat jij het zo ervaart maar misschien voor jou ook goed?

@vero, lief dat je komt feliciteren en bericht voor Kling! Hoe gaat het met jou?

@Fem, ik vind het heel mooi zoals jij het naar Lautje hebt verwoord en ben het helemaal met je eens. Mooie woorden gekozen.

@Nai, hoop dat mannetje snel werk heeft! Gezellig als je weer meer mee komt kletsen!

@Tisch, hmmm lekker smikkelen bij je mams! Heerlijk!

@Small, wat leuk dat je naar brandweer-opendag bent geweest! Jullie doen leuke dingen de laatste tijd saampjes, echt heel leuk en zo waardevol!
    En Lonneke drinken uit tuitbeker, wat een knapperd!

@Zuurtje, volgens mij staat ook in de bus niet dat Miranke een heel mooi meisje in haar buik heeft! :D

@Natjes, ah wat blijft het toch aanmodderen met kleine Tygo! Zo zielig! Voor hem maar ook voor jullie! Maar wat is het toch? Hoop echt dat hij zich heel snel beter gaat voelen, dit is echt niet fijn! Dikke knuff!

@Miranke, gefeli met 20 weken, weer een nieuwe mijlpaal!

@Rem, graag gedaan! Oh en spannend maandag weer echo! Hoop dat kleine beeb dan wel helemaal zichtbaar in beeld :D

Zo, dat was lange reac he! Had even iets goed te maken ;)

Nu snel kleine meisje eten geven, hier alles goed! Gister hele leuke bruiloft gehad, lekker dansen! En vandaag mooi weer, heerlijk!

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Milk: GEFELICITEERD! Wat super! Wel rustig kunnen spelen vanmiddag? Het voor je kunnen houden?

Moet heel eerlijk zeggen dat ik het vanmorgen ook al had gelezen maar toen kwam er niets anders dan een hele grote huilbui. Nu weer tranen trouwens.
    Gedeeltelijk omdat het mooi is dat er weer iemand zwanger is, maar ook omdat het hier nog altijd niet raak is. Gevoel van de dag laten we maar zeggen, en vandaag is dat gevoel 'leegte'.
    Zit tegelijk ook weer te twijfelen of ik dit allemaal wel moet uiten en opschrijven hier, maar dat niet te doen zou ook niet eerlijk zijn.

@all: Ik kan het even niet meer bijbenen hier dus voor iedereen een dikke knuffel. Denk dat ik hier tot eind mei ofzo weinig/(nog) minder te vinden zal zijn. (Wat in de praktijk meestal betekent dat ik meelees ;))

Deel Deze Pagina