Milkie, heb jij in Leiden gewoond?! Het was mijn (tiener)stapstad toen ik ernaast woonde en later heb ik er zelf ook gewoond Kom er nog regelmatig (vriendinnetje).
Jas optie 1 Brooker - jack - wehkamp.nl Jas optie 2 Promiss - jas - wehkamp.nl Jas optie 3 (deze heeft mijn voorkeur, maar ga ik dat redden met maatje 38 ipv 40? normaal wel, maar straks met buikje?) Brooker - trenchcoat - wehkamp.nl
Hee female! Ja, ik heb 5 of 6 jaar in Leiden gewoond/gewerkt, ben sinds 2008 daar weg. Ik vond het een leuke kleine stad, maar had er verder niets mee... Maar shoppen en terrassen en eten is daar nog steeds leuk, haha.
@ Klingeltje, dikke knuf, ik hoop dat die medicijnen snel werken en ze snel van die nierbekonstekking af is, dat doet zoveel pijn. *knuf* En ik hoop ook dat ze snel weer wat gaat eten, ze moet goed aansterken. Dikke, ik blijfaanjulliedenken knuf (Smallman lacht nogsteeds... moest wel extra vet hebben, hij heeft patatjes gegeten en ik niet, geod heh) @ Cin, Nou hij was erop tijd uit hoor. Ligt nu wel samen met meiden tussendemiddag slaapje te doen hi hi @ Milky, ik vind die paarse erg mooi
Wat leuk Misschien hebben wij wel eens naast elkaar gezeten op het terras (annie's) Of heb ik je wel eens geholpen toen ik nog werkte in Leiden (makelaardij) en kledingwinkel in Haarlemmerstraat. Grappig Ik ben er al wel wat langer weg inmiddels...ik denk zo'n 7-9 jaar al...maar als ik er doorheen rij dan voel ik me wel weer op m'n plekje.
Optie drie is erg leuk! En ik heb ook nooit een speciale winterjas gekocht ofzo, liep gewoon met jas rond die ik had. Sloeg hem om mijn buik heen en met hengsel vastknopen. Ging prima hoor. Kan je met die paarse ook doen. Gewoon niet de knoopjes dichtmaken, maar over elkaar heen slaan.
Female: haha, bij Annies heb ik wel af en toe gezeten ja Jammer eigenlijk, dat we elkaar toen nog niet kenden! Smallie: net patatjes gehad? gadsie, moet er niet aan denken zo vroeg op de dag! Lekker bikkel, met z'n middagdutje Jas: denk dat ik de paarse maar ga proberen, is milkman het ook wel mee eens. En ik kies inderdaad al bewust voor een trenchcoat met riem, zodat je je jas daar nog enigszins mee dichtkrijgt mocht het nodig zijn. Buikfoto: nog niets te zien hoor (volgens mij), maar nieuwe buikfoto in album
@milk: vind 3 t leukste, dan 1, dan 2. maareh, kwestie van riem was losser toch? ik zou zelf geen rekening houden met (dure) aankopen qua zwanger, maar ik denk dat ik daarin een beetje apart ben @milk: ik zie idd geen verschil maar komt nog wel. wel leuk om elke week foto te maken hoor, dan zie je het (achteraf) @mama: ja ach eigenwijs, ze is gewoon werkelijk waar zo onzettend misselijk, alleen maar overgeven en knetterziek van de bijwerkingen. maar ik vertrouw op goede zorg superziekenhuis, en hopelijk dwingt ze zichtzelf (en papa ) toch die nutrilon te nuttigen.. @uitnodigingen bruiloft: af! nu nog laten drukken, trala. weer een AP minder. @milk: ja KAloos, beter dan kansloos, maar toch wel wennen hoor! raar idee en ik realiseer me dat ik wat te senti hierin ben @zon: warm!
Jas nummer 3 is het geworden Meteen maar wat leuke tuniekjes besteld! Klingel: zou jij juist wel of juist niet dure aankopen doen? Ik koop gewoon en ga ervan uit dat ik het na tijd vast wel weer aan kan (altijd goed streven toch ) Denk dat ik ergens vanaf de eerste week dat ik iets zie, elke week een foto ga maken. Nu is er natuurlijk nog weinig te zien, dus onzin om het elke week vast te leggen, haha. Bij jou toch ook vanaf week 15 pas echt wat (nou ja, ietsjes) verandering? Oh kut, dat mama zo'n last heeft van de bijwerkingen zeg... zou dan ook geen hap door m'n keel krijgen nee... Jij dus wel tevreden met zorg in zkh daar? Altijd fijn! Uitnodiging wil ik tzt wel zien hoor Hoe lang heb je KA gehad? Ik jaartje of 7, met pijn in mijn hart ingeruild, maar hij was ook echt op (motorproblemen, 1400 euro reparatie, terwijl ie misschien nog maar 2000 waard was, haha). Zon? achter de wolken zeker... hier druppeltjes...
@milk: ik hou er geen rekening mee, als in ik hoop gewoon nog steeds maat 36, proest. maar ik zou dus zeker geen speciale zwangerschapsjas kopen ofzo. ook zwangerkleding heb ik, op ondergoed en pantys na nog niet gekocht geloof ik. gewoon stretchen met die jurkjes! kan me wel voorstellen dat dat voor de broekdragers anders in, dan ontkom je er niet an. ziekenhuis=diaconessenhuis, paar x beste zh van NL geworden. snap ook wel waarom- de service lijkt wel een fukking ******hotel! en terecht!! KA: 3.5 jaar gehad maar. was nog heulemaal perfect, 5000 terug gekregen (nou ja, in volvo gegaan) zon? hier wel. maar klingman loopt al uren te panieken over onweer
jeeeeej Nai is back 20.00 Klingeltje... hmmmm kijken of dat het lukt, intressante cursus En Cin bezig houden en afleiden
@cin: komt helemaal goed schatje! niet schrikken van de vele eieren in doosje hoor! voel je ze al rammelen? gek gevoel he... @nai: hai! hoe voel jij je?? beetje bekomen ook? @small: nou interessant he! dank je wel voor je linkje trouwens, ik wil joe PRACHTMEISJES sien!!! onweert t al bij jullie hier en daar? hier wordt de lucht heel eng electrisch paars gek... en waaiiiiien... brrr
@nai: heeee! En direct LOL @ de tekst onder je banner. hihi. Morgen weer follikelmeteing, dus eigenlijk niks bijzonders. Vind het gewoon spannnend Al mensen 'buiten zsp' verteld over zwangerschap? Gewend aan het idee? Misselijk? Het zonnetje schijnt hier weer, maar ja, nu zijn onze houten tuinmeubeltjes wél zo nat dat je er niet op kunt zitten
@kling: Ja ik voel ze! Dat begon al vrij snel (wat ook niet zo raar is aangezien het er 10 van 1 cm waren, denk ik?) maar nu nog af en toe groeisteekjes en een beetje een 'zwaar' gevoel. Ben blij dat ik weer remmer mag vanavond. Helpt dat ook tegen andere LH-piek verschijnselen? *kuch*
@cin maar alles is dan toch ook spannend Wanneer gaan ze eitje bevruchten dan ?? En ehm neej niemand ( behalve mijn broer en schoonzus ) weet niemand het.. @klingel jaaah na gisteren een mega positieve test gezien te hebben begint het idee echt te wennen.. ( hield zolang een mk nog in gedachten omdat ik dat ook voor Quinn had ) @small hoe gaat het met lonneke nog steeds zonder luier??
@onweer neeej het waait alleen een beetje verder nog geen rare lucht of dergelijke gezien @cin mocht het maar een mars zijn hahah