@nai: een knaltest dat zijn goede berichten!! snap wel dat je bang bent en blijft voor een mk als je er ooit een gehad hebt.. de eerste weken/maanden zijn eng he. ik vond het een horror althans.. eigenlijk geniet ik pas echt ' dom ' sinds week 16 ofzo, maar dat komt ook met name door minder mamastress enzo. @cin: ja moet je vlak voor de punctie 2 dikke trossen grote druiven voorstellen dat zit gewoon IN je! ja leuk he, die visuele omschrijvingen van mij! remmer helpt niet tegen klachten denk ik, hoewel de LH dus wel degelijk gedimd wordt. klotespuit he! :x ik weet nog (oma vertelt tis nog geen half jaar gelee) dat ik gewoonweg ging janken van angst voor die spuit. maargoed, ik was ten tijde van die laatste ICSI ook mega jankerig en labiel, denk echt door alle hormonen. getver! hoop SO dat je een pracht oogst krijgt! en prachtbevruchtingen.. ahhh wat zou dat een ' rust ' geven (ja en stress! ) als je er wat in de frier hebt.. sigtig an! @all: ik ga even miepen op de bank. smak!
@Naï: Niet 'het' eitje maar 'de eitjes' Ik hoop op woensdag pick-up en dan zaterdag terugplaatsing. Al beweert Cinman dat ze hebben gezegd 9 en 11 juni... volgens mij zeiden ze 9 en 12. Zou precies op schema zijn
@cin: indien punctie 9e dan is vaak 2 dagen later de TP ja, van een verse emmy! maar kan best zijn dat ' ze ' er ' daar ' weer andere regels op nahouden. overigens is een dagje langer in de stoof heel goed hoor! doe maar de 12e, of de 11e, later mag niet!
De 13e is ook een mooie datum hoor maar beter voor jou dat het 11 of 12 is @klingel jaah begrijpelijk dat je dan pas gaat genieten als er zoveel om je heen gebeurt!!
@klingel: Seg! Beetje oproepen voor cursus en hem dan smeren? TSK! En heb niet zozeer LH-piek klachten, alleen maar de behoefte Cinman te bespringen. En die wil dus niet (meer)... @2 dagen na TP: Ja maar is dat dan 11 of 12? Kan me ook niet schelen, wsl na de punctie toch niet veel behoefte aan een bedrijfsuitje :/ @Nai: Ja ze gaan alle geoogste eitjes (mits het goede zijn) proberen te bevruchten.
Nai: gewoon al over de 5 weken, haha, let je even niet op! Zal wel spannend blijven tot je de eerste mk 'voorbij' bent, of niet? Hier ook nog steeds een beetje angst... al heb ik daar verder helemaal geen reden voor. Cin: Toch weer spannend he, morgen weet je gewoon meer over wanneer jullie beebje in je buik wordt gestopt gek idee he! maar heb goede hoop, en hoop daarnaast op veel invriezertjes!
Cin! Morgen is goeie dag hoor, echt! Ik duim! (voor je, ik duim voor je. Niet dat ik duim, want dat doe ik niet. Nooit gedaan ook. Huh? Waar heeft ze het over?!) Onvoorstelbaar dat je zoveel eitjes kan hebben 'hangen'. 2 trossen...pffff... Morgen goeie dag: ik is jarig morgen Nai: haaaaiiiiii! Fijn dat je een mooie knaltest hebt gedaan! So, nu ik op de bank Lekkkuurrrrrrr onderuit.
even snel want mijn energie is 0. al onze plannen zijn vandaag niet doorgegaan wnat we werden met buikgriep wakker pixman had het snachts het ergst en had niet geslapen. ik vanaf toen ik in bed lag vanmorgen merkte ik dat ik kramp kreeg en toen ik eenmaal opstond was ik misselijk. heb dubbel abbonnement op de wc gehad... en emmer dus. het ergst is nu gelukkig over. maar ik heb zo'n pijn in mijn rug... ik kan eva niet tillen en dragen van woonkamer naar bed. wat een nare griep zeg.. kort maar $%&%^* krachtig.. ik voel alsof ik oner een bus beland ben. ik had flash back van mijn bevalling... zo eng en paniekerig vond ik het. straks een beschuit proberen.
Arme pix ** knuffel ** @milk als het goed is ben ik die tijd al voorbij, de vorige keer had ik rond deze tijd ook een lichte test en nu een dikke positieve
Ben ik weer te laat??? Tsjonge het zijn ook altijd dezelfden Pix beterschap!!! Ik leef met je mee, staat me nog fris in het geheugen dus sterkte!!! Klingeltje, Ka ingeleverd??? Heb je nog wel even onder de stoelen gekeken? Soms vind je daar de vreemdste dingen En mama ziek?? zooo ziek?? He bah dat is ook wel weer beetje eng zeg. Goed van Paps dat hij haar zo goed 'eten' geeft. Beterschap voor Klingelmama. Cin, oeiiiii spannend!!! Voel je de trosjes al goed?? Hoop en duim op goeie oogst!!! Nai, fijn weer wat van je te horen, hoe is het? beetje van schrik bekomen?? Hoe reageerde schoonzus? En hoe vind Naiman het?? En hoe voel je je? Milk, leuke jassen!! Goeie keus vind ik En jas hoeft buikhoefte niet per se dicht mocht het echt mega buik worden toch?
Het is stil in huis!! (droger staat aan, tv staat aan, wasmachine draait). Maar die kleine is uit logeren...en nou is het huis zo leeg! Terwijl ik haar normaal om deze tijd natuurlijk ook niet meer hoor, maar toch...
ik snotter ook nog even binnen, bleh voel me echt belabberd! Jammer dat ik de cursus heb gemist! Milk, leuke jas uitgekozen! Cin, oehoe spannend morgen. Ik duim weer en ben heel benieuwd, kan me echt voorstellen dat je er zenuwlappig voor bent! Nai, hello!!! Kling, ah lieve Ka nu echt ingeleverd voor grote volvo! Is toch je trouwe vervoer geweest he, dus traantje is wel respectvol naar lief ka'tje toe! Ah en echt heel erg rot dat je mama zo ziek is! Gelukkig wordt ze heel goed verzorgd door je vader en het personeel maar het blijft kut! Fem, knuff voor toch missen Nikita! Is ook anders weten dat ze stil boven ligt te slapen of stil ergens anders ligt te slapen. @Pix, veel beterschap voor jullie! Kun je echt zo beroerd van voelen van buikgriep. @Bow, oh leuk blauw met vliegtuigjes! Ben heel benieuwd hoe het Niels zal staan en hoe hij en jullie het zullen ervaren.
@ Bowen: Bij het lezen van je verzekeringsprobleem, werd ik meteen weer boos! Wat wellicht ook nog helpt is om 'puur informatief' te bellen hoe je je verzekeringen kam opzeggen, als ze niet willen vergoeden. Ze gaan je dan om de reden vragen en als ze je reden horen zijn ze soms toch bereid te vergoeden. @ Miranke: Rustig aan doen hoor! Maar da doe je vast wel na deze schrik! Knuff!! @ Leonie: Hoi!! @ Milk: Hier hangen nog jassen in de winkels. Dagje shoppen in Groningen? Heb je al gekeken bij postorderwinkels? :Edit: Heb je al gekeken zie ik :d Ik vind de eerste erg leuk! (had hem zelf bijna besteld laatst) @ Klingel: Die astronauten-voer-sapjes zijn ontzettend smerig, maar ik weet nog dat er één smaak (bosvruchten dacht ik?) nog wel meeviel. Misschien dat je moeder wat meer neemt als ze het 'lekkerste' smaakje krijgt?
@ Small: Het introduceren van koemelk moest hier van de kinderarts en dietiste met yoghurt. Eerste dag één hapje, tweede dag twee hapjes etc..... Ben benieuwd wat het cb voor advies geeft.