@liefcin: vind t juist GOED wat je zegt. het is je logische gevoel en dat begrijpen (en herkennen sommigen) we helemaal. ik wou eigenlijk dat iedereen wat meer t achterste van de tong liet zien soms @leo: wat fijn dat je zo lekker geswingd (geswongen) hebt gister! @gabbel: nog gefeliciteerd meis. heb er gister wel aan gedacht maar vergeten in t mamanieuwsjank. @rest: dikke smak. moet nog verder tot mezelf komen, zoals anderen dat nu misschien op andere punten ook hebben. komt allemaal reg, zou mijn omaatje zeggen. laten we volgende week maar weer eens een ouderwetse REL(niet te verwarren met rul)SESSIE houden hier. ik verzin wel een leuke cursus (maar hij begint wel eerder dan 2200u) nu: curry jasmijnrijst kokosspul voor mij, chiliconcarne (heb echt voor de hele bus gemaakt ahem) voor de ontzettende klingman (zal er stiekem een hete PEPER in verstoppen ) so.
@ Remmie, Avent is ook wel handig, allen duurder... en ik ben natuurlijk Hema fan ja ze hebben ook nieuwe serie waskussenhoezen enzo, helemaal lief En voor 2e keer al beebje kijken, toch wel erg fijn, en zo'n mooi hartje starks weer. Klinkt alsof Nikki toch gewoon der eigen regelmaat heeft gevonden, en dat ze gewoon slanke den blijft, echt fotomodel Hier gaat het weer even beter. Denk dat Bach druppels goed werken. Ik sta steviger in mijn schoenen en durf nu wat meer mijn gevoel te uiten (erg slecht in). Maar helpt me zeker thuis maar ook op werk (dwarze collega). En mijn 2 mooie meiden, heerlijk, druk, leuk, soms zwaar/vermoeiend/maar altijd alles waard. Met smallman, gaat het ook goed, actief blijven in Q tijd maken anders vliegt het er bij in en zien we elkaar door de weeks 1 uur per dag zaterdag iets meer en de zondag. Dus nu ervoor zorgen dat het een super tijd is. en niet als normaal beschouwen, dat die kanjer van mij is. @ Juudje, jij ook zo lekker geshopt bij Hema, heeeeeeeerlijk En wel erg fijn dat alles met buurman is opgelost. @ Vero, zo lief als je zo nu en dan berichtje schrijft @ Leo, jij bent ook zo'n schatje. Keel nog ok? Ja door leuke dingen samen te doen, is het andere noodzakelijke schoonmaken etc, makkelijker te doorgaan. En Tuitbeker... ja dacht ach, laat ik eens proberen, wordt vast niets. Dus was ook wel verbaast dat ik der de eerste slokjes hoorde nemen Jij leuke bruiloft gehad en gedanst, klinkt goed en gezellig. @ Bowen, hoe was logeer partijtje van Niels? @ Natjes, alweer iest beter met Tygo? @ Cin, lieve Cin, ik vind je een kanjer, zeggen dat je het moeilijk hebt en toch je zelf uiten. En die tranen horen erbij. Blijdschap om iets moois, verdriet om jullie leegte. Ik wou dat iets kon doen om je te helpen. Straks wel lekker op vakantie, even met gedachte ergens anders. Reis al helemaal uitgestippelt? En ik lees je Tweeds wel om te zien of je nog leeft (en hoe met huisje!!! gaat)
@ Klingeltje, hete peper in chili. NEE, jij vanavond getrakteerd om vlammende scheetjes in bed!! Cursus triangel bespelen? jij nu maar verder even tot je zelf komen
Lieve Cin, ik kan me echt voorstellen dat het bij jou dubbele gevoelens (en ook bij aantal andere dames) oproept dat er nu weer een lieve busvriendin zwanger is. Je wilt zelf zo graag maar jullie mooie wens is nog steeds niet in vervulling gegaan. :x Maar wat wil je graag! Ik vind het heel knap, mooi en vol respect dat je het hebt opgeschreven. Heel bewonderenswaardig dat je dit gevoel neer schrijft en met ons deelt. Helaas is het geen fijn gevoel maar het is goed als we daar allemaal van op de hoogte zijn. Hele hele dikke pletknuffel voor jou, kanjer! Lees maar lekker mee en we lezen vanzelf weer vanalles an/over jou! Kus!
@small: haha, HEMAfan, en terecht! HEMA is geweldig he!! was vandaag nog even op de kleertjesafdeling: KWIJL!!! 3 mei zal de omzet van HEMA amsterdam een opmerkelijke piek vertonen in de KEN of BARBIE afdeling, thats for sure ! hete peperscheten, das wel vies inderdaad! hahaha, als klingman morgen moet poepen roept ie vast ' kep een ass-burner! ' mooi woord he? @fem: wat super van dat ruisje nikita weg is! wat gaat ze goed he, *snif* @remmie: aankomende maandag echoooo? whoei! zal de bus er eens bijzoeken! enne, hoe voeljoejoenoe? @miranke: WAUW wat ga jij hard ja! wat heb je geshopt trouwens?? @leo: hoest met jou drukke werk dan? @natjes: met elke en nadine gaat het goed, opzich, maar het is wel erg zwaar en ' hard werken ' voor elke, zeker omdat elkeman er erg weinig is. ze is dus ontzettend moe en ook emo, ook wegens charlotteverdriet enzo uiteraard de trotste moeder ooit, dat ook, maar het is en/en. ik hoop echt dat alles steeds rustiger en veiliger zal worden., en stabieler. dat zal toch ook wel? @2010: als 2010 nu inderdaad 100% zwangere NNNZers oplevert... dan hebben we nog 9 (!) maanden voor de cin en de gabbel en de mil en de ppv (waar is jij?) en de zuurtje en de surv en de en de.. mag/kan ik gieg nog noemen? (mis je! ) en en en. got dat MOET toch verdorie! @hangmat: we hebben een hangmat in de tuin!! DAT is me een partij relaxt in de zon nu! moet wel zeggen dat het ook lekker toepasselijk meebungelt met de stemming. is het nu omdat ik zwanger ben, of omdat ik ik ben, dat ik nu opeens de meest huilerige van de familie ben terwijl ik juist de afgelopen maand iedereen liep te powertalken? of gewoon klassiek staaltje nukomtheteruit? nouja whatever. lekker theepotten op de bank met een dekentje. smak!
Milk, ik bedacht me net dat al mijn wensen van de afgelopen tijd voor jou zijn uitgekomen! Haha, heb je nog een wens voor een jongen of een meisje ? Weet je wat die wens zet ik om naar een wens voor alle meiden hier die heel graag een beeb willen, ik wens dat jullie snel een beeb in jullie mooie buikjes hebben! En dat wens ik echt uit de grond van mijn hart! Kling, pffff wat een rollercoaster nu met gevoelens die je helemaal niet wilt hebben he! Echt zo klote, en dan Klingman die een echte man is en meteen gaat relativeren terwijl je daar nu nog niet aan toe bent. Maar probeer zo te denken, hij steunt je altijd zo lief en het is een fries D). Op zijn eigen manier probeert hij je nu ook door dit dal heen te begeleiden. Hoe gaat het nu verder met jouw gezondheid? En ben je al overgestapt naar nieuwe gyn? En, en en........ Laat je gevoel de vrije loop gaan dan lucht toch het meeste op! Kus! Oh en mijn werk is prut op het moment, allemaal gerommel waar ik totaal niet blij mee ben! Dus niet naar mijn zin op het moment, ben daar aan het rond stampen en mokken. Maar ja, zal er toch aan moeten geloven om nieuwe taak te gaan doen. Ben nu druk bezig met nieuwe studie zoeken, wil uit onderwijs kunnen wanneer ik dat wil.
Meiden harstike bedankt voor jullie felicitatie's !!! Gister heel de dag gewerkt en vandaag ging om 5 uur s'morgens de wekker want we gingen naar Movie world in Duitsland.. Oeiiiii ondertussen dat ik dity bericht tikt is een vriend van me op tv bij move like maikel jackson , 1 moment het is trouwens Patrick
Zo ben ik weer Man man man, wat ken hij nog dansen! Hij was vroeger het danspartner van me zusje en toen was hij al een kei!!! Maar ik heb iig weer drukke dagen gehad en leuke! Als aller eerste!!! MILK, lieverd van harte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws, tranen rolde over me ogen, wat mooi om die positieve test van jullie te zien, het is jullie zo gegunt!!! Kling, Dikke knuffel vrouwtje.. Miss. is het niet zo'n agressieve kanker, maar het woord alleen al krijg je al beeld voor je wat je moeder allemaal zou moeten ondergaan. Ik wens jou en je familie alle steun en kracht aankomende tijd! Cin, ik begrijp je zo goed!!! ook een dikke knuffel vrouwtje! natjes, gaat het weer wat beter met je kleine man? houd ie alles een beetje binnen? Jaja nog 3 weken en dan examen, hihi gelukkig is om de 5 jaar alleen bijscholing enz. Hondje gaat super.. Hahah hij heeft allemaal nieuwe vrienden sins we hier wonen want iedereen is gek op hem hihi Over afwezigheid. Ik ben er ook 1 van geworden die af en toe tegenwoordig nog maar langs komt, maar heb van de week al me hart gelucht bij jullie waarom en Cin heeft het zelfde nu ook. Ik lees echt bijna elke dag wel bij maar reageer niet veel maar leef ontzettend met jullie mee! Ei, hier nog steeds niet, maargoed gebruik deze ronde helemaal niks hé Iedereen die ik vergeten ben. Hele dikke knuffel en denk aan iedereen!
na de hele dag weg te zijn geweest... rotterdam neefje van 4 jarig!.. kom ik terug om te lezen dat MILKY ZWANGER IS!!!! woohoooo. gefeliciteerd lieve milk en milkman!! met jullie milky paas ei!!! wat super super super nieuws!! ben zo blij voor jullie. maaaar.... daarintegen lees ik andere berichten een cin die moest huilen... waar ik eerlijk gezegt kan voorstellen dat het voor jou erg erg erg zwaar is. natuurlijk ben je blij maar je wil ook voor jezelf blij zijn!!! we gunnen het jullie allemaal! en dan een berichtje van lautje, waar ik voor kies om dus niet op te reageren want het heeft toch geen zin.. en een reactie van klingel waar ik wel voor kies om op te reageren.. je weet het altijd heel mooi te verwoorden! alleen ik heb zelf niet zoveel moeite (en vind het niet minder aardig) als mensen (bijna) verdwenen. maar dat ben ik. ik vind namelijk dat iedereen redenen hebben en ik denk dat ieders prioriteiten liggen op een ander plek. Ik vind dus zelf dat als iemand uit de bus stapt (aangekondigd of niet) dat dat hun eigen keuze is en ze zijn mij niks verplicht. ze kwamen vrijwillig op het forum en zoals het leven gaat, interessen en verplichtingen veranderen. Dit hoeven ze van mij dus ook niet toe te lichten. hoop dat ik enigzins zin maak want ik ben hartstikke moe. maar wou toevoegen dat ik interesses ook heb die anders liggen dan voordat ik op dit forum kwam...tijd is iets dat je niet extra aan kan maken en ik kan voorstellen dat voor sommige dat betekend iets laten vallen.. en denk dat het niet een bewuste keuze is over het algemeen om hier minder te zijn en langzaam afstand van nemen maar dat het toch soms voor de hand ligt . do i make sense? ook ik heb een ander forum gevonden .. niet omdat ik daar perse beter aansluiting vind, maar omdat ik het informatief vind voor mij als mama en mijn nieuwe interesses sinds ik mama ben geworden. nou goed..ik heb geen giga reactie aan iedereen en val waarschijnlijk in categorie die nai in valt, maar that is just how it is. hou nog altijd van jullie en leef echt mee, al spreek ik het niet altijd uit. vind het wel lief dat jullie dat altijd wel doen.. en daarom.. @iedereen die het vroeg: eva heeft beter geslapen vanacht. ik ook..ik heb het wel druk komende week. morgen enige echt vrije dag dat ik thuis ben... maandag..zwemmen met eva en smiddags brainstormbijeenkomst voor werk mbt verhuising in 2011 dinsdag werk woensdag stoffenbeurs.. stof uitzoeken voor schoonzus dochters bruidsmeisjejurkjes, donderdag en vrijdag werken.
@Gab, lekker dagje weg dus gehad vandaag! En nog geen ei, maar inderdaad niet helemaal vreemd. Hoop dat hij toch snel komt! Fijn dat bijscholing er bijna weer op zit! Knap hoor hoe je het allemaal doet! @Pix, fijn dat Eva en jij (en dus pixman vast ook ) goed hebben geslapen! Oeh druk weekje dus voor de boeg, met leuke maar ook minder leuke dingen. Geniet morgen extra van je echte vrije dag, het wordt in ieder geval heel mooi weer! Wij hebben vandaag trouwens (eindelijk) fietsstoeltje gekocht, komt als het goed is deze week binnen dus volgende week kunnen we lekker gaan fietsen! Heb er nu al zin in!
@gaby nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren! lekker gedanst @leo je hebt dus een fietsstoeltje gekocht.. ik moet dat nog doen!
Sooo, ik heb ineens een inspiratie dus here goes nothing (En nee, niets gedronken voor wie zich na het lezen van onderstaande dit zich afvraagt) De bus begon ooit als een club meiden met één doel: zwanger worden. Een stuk of wat onbekenden die in eerste instantie maar over één ding konden praten: N.O.D. Langzaam vielen er mensen af en kwamen er tijdens de rit mensen bij en werden ook de onderwerpen gevarieerder. Langzaam viel ook bij steeds meer meiden het oorspronkelijke doel, zwanger worden, weg. Nu is het zelfs zo dat de meesten al een kindje hebben of zwanger zijn (soms zelfs voor de tweede keer ) Ik vind en vond het mooi om te zien hoe een groep van zoveel verschillende (!) mensen, vrouwen zelfs (hihi) zolang en met zoveel respect voor elkaars meningen, verleden, heden, toekomst, etc samen op één forum hun leven of delen daarvan komen delen. Nog veel mooier vind ik het dat er échte 'buitenforumlijke relaties' zijn ontstaan die er toch niet voor gezorgd hebben dat het forum niet meer belangrijk of niet meer nodig werd geacht. Vriendschappen, klankborden, minimeets, daar wordt iedereen toch blij van? En nee, niet iedereen komt hier evenveel, niet iedereen reageert evenveel, niet iedereen leeft met iedereen evenveel (op een zichtbare en voelbare manier) mee. Maar er is een gemeenschappelijke basis, ik durf zelfs te zeggen een gemeenschappelijke geschiedenis. Oude buspassagiers zullen hier een warm bad vinden en (tijdelijke) afwezigheid is geen reden om iemand te vergeten. En om even voor mezelf, en voor een deel ook @Lau, te spreken: ik ben ontzettend slecht in 'het sociale', vraag maar aan vriendinnen die me al 10 jaar kennen. Ik stuur sporadisch een kaartje, ben geen beller (tot groot ongenoegen van mijn mama maar ik heb het niet van een vreemde...), en de pb-tjes die ik op zsp gestuurd heb zijn op twee handen te tellen. Voor de mensen die ooit een kaartje hebben gehad of gaan krijgen: jullie zijn erg bijzonder Voor de mensen die nog nooit een kaartje hebben gehad: het is niet persoonlijk en zeer waarschijnlijk ligt er hier in huis nog wel een geschreven envelop met jouw naam erop... Waar ik heen wil met dit geratel? Weet ik ook niet, maar ik wil nog wel even kwijt dat ik blij ben dat er een augustusbus bestaat en dat ik hoop dat hij nog heeeeeeeeel lang blijft rijden, en dan niet als minibus! Jullie zijn allemaal lief, we hebben allemaal onze eigen busfavorietjes (of ben ik nu te eerlijk? soit, het zij zo) maar sámen zijn we de bus. Onze eigen real life zsp soap
zoveel bekends is stukje over Cin zelf heb ook nog wel 5 geschreven kaarten en brieven liggen die allang op de post hadden gemoeten maar nu na maanden nog steeds door huis zwerven. Mooi geschreven lieve Cin *respect*
heb hier zelfs kaarten voor eigen familie... zelfs eigen pixman had voor verjaardag geen kaart...maar die was wel gekocht.
Goedemorgen! Ik heb heerlijk uitgeslapen! hahaha... JEUJ! En ben nu lekker aan het rommelen in huis! Hoe is het daar??
@ Cin, super mooi geschreven! Daarbij wil ik je even een dikke knuffel geven. Gewoon....daarom.....en om alles. *knuf* @ 20 weken, ja....zo snel alweer. Nog niet geruster. Aankomende vrijdag de 20 weken echo en ik vind het toch wel enorm spannend. Hoop dat alles goed is met kleine meid. @ natjes, de beestjes verzorgen doet mijn lief. Zelf longeer ik Katja af en toe in de bak en vriendin rijdt op haar. @ shoppen, kleertjes geshopt. Onder andere spijkerrokje met shirtje en maillot. Zóóó lief!!! Nu langzamerhand bezig met kamertje. Nu verder met muurschildering van Teigetje.