@jd, tnx, lijkt me wel lastig zeg, je wil wel maar het mag niet. Hopelijk kan je het volhouden tot vanavond. Weet je al meer over dat plekje bij het oog van Abigail?
het is idd een aardbeienvlek de kinderarts heeft foto's gestuurd naar een plastisch chirurg om te kijken of er iets aan moet worden gedaan...
Trusten remmie! Jed: hou vol! Des te sneller ben je er echt vanaf....als je nu gaat kolven, hoe graag je ook wilt, dan gaat het straks alleen maar moeilijker worden...misschien onder een warme douche? Dan gaat het meestal vanzelf een beetje lopen en is de ergste spanning er weer af.
Knuff voor Rem en Yadi! Ben zelf ook bekaf weer (juist als alles goed gaat, komt bij mij de ontlading), maar Siem komt er zo uit, dus heb geen tijd om bij te slapen... Ben ook te moe om vanmiddag mee te doen. Schrijf nog effe korte update op MMM
Om mijn eigen cyclus plat te leggen, ik word hier ook nog ongi van en dit moet ook ook strakkies samen met Puregon spuiten.. Ik ga even douchen en dan naar het ziekenhuis, me schoonmoeder is opgenomen.. Fijne avond iedereen!
@Gabbel: Hoe is 't gegaan dan, het prikken? Wat voor soort spuit is dat eigenlijk, net als Prengyl? Of hoef je niet te mengen? Of prikpen? (God, een jaar geleden wist ik niet dat er zoveel verschillende spuiten bestonden, pffff) @slechte slapers: knuf!!! Ik slaap prima maar ik zie er dan weer uit alsof ik nachten doortrek :/ @zuur: waar zit je in cyclus dan?
Gabbel, spannend! Echt van start nu. Succes. Klingel: woei, beebjebobbels, stoer! je bent nu echt meer aan het genieten he, nu de ergste mamastress weg is! Slechte slapers: dikke knuf, hopelijk vanavond een betere nacht!
@gabbel: hoe is het gegaan? @zuur: toch altijd spannend als je lijf een nieuwe (fop?)klacht heeft voor nod! Je temp-kaart ziet er ieder geval mooi uit! @uhhhhh shit weet het ff niet meer... Wat ik wel wilde vragen: gaan jullie morgen allemaal stemmen? Al enig idee op wie? Ik net stemwijzer gedaan en kwam op de vvd uit! Natjesman trouwens ook. Nu nog kijken op welk poppetje..zal wel de bovenste op de lijst worden hahaha @kleine man: aahhhhh net wel lief... hoorde hem huilen in bed, ga ik kijken, is ie in zijn slaap gaan zitten! Wist ie zelf even niet meer hoe ie moest gaan liggen..aahhh de poepie. Weer goed gelegd en hij was weer vertrokken!