@gabbels: goeso dat ie er snel in ging, stoertje! ik deed er echt wel langer over hoor! vooral om ' te durven ' zeg maar. zie mij hier nog zo door het huis hippen met die naald laatste x ongi voor jou jongedame!!!!!! 40 ei, proest, ja dat was achteraf gewoonweg gevaarlijk. maar- ik heb t overleefd, sterker nog, ik heb mij vermenigvuldigd! alle gynnen (op antiek na ) zullen van hun stoel vallen maar ik vond die zware overstimulatie achteraf zo gek nog niet. want veel ei, en verplicht rust, en nouja, zie banner. ik hoop wel dat t bij jou een beetje rustig an gaan gabs, juist omdat jij ook een toverdoos hebt???? hoest met studie en werk trouwens? tot (over)morge!
Whahaha toverdoos Nou hoe jij heb gelopen door huis, heb ik ook vaak genoeg gehad Tis ook harstike gevaarlijk wat jij heb gehad, ben er zelf ook wel een beetje bang voor met die toverdoos van mij Gonal-f 75 10 ei !! Dadelijk moet ik starten met Puregon 100EH, maargoed ik krijg wel iets meer echo's dan normaal door die toverdoos Ik laat het gewoon op me afkomen! Werk goed, ik ben aangenomen voor 16 uur, maar werk er eigenlijk altijd wel wat meer. School ben ik klaar mee, althans voor nu Ze vroegen of ik al verder wou omhoger tekomen maar ik wacht er nog lekker mee, ben nog steeds druk met huisje (nu vooral de tuin met een lap van 25 meter) en prive heb ik ook nooit eigenlijk rust. Ik ga nu echt, anders kom ik telaat Doeiiiiii
hello girls... Natjes is onderweg voor een minimeet... ik ben errug benieuwd naar tygo... whahaha... ik vind het zo'n schatje op de foto's Hoe is alles hier???
hoihoi! Kling, veel plezier bij je mams! Hoop dat het al weer wat beter met haar gaat! Oh en gister beeb in buik zien bewegen!!!! Helemaal gaaf! Cin, hoe was/is het vandaag? Gab, pffff knap hoor dat je zo vlot spuit in je buik hebt gedaan, petje af! Ik hoop dat je dit keer een mooi, goed gevuld maar niet te gevuld toverdoosje krijgt. yadi en Natjes, heel veel plezier! Natjes, je maakt het toch wel spannend hoor? Waarom test je nu niet als je toch denkt niet zwanger te zijn? Debs, gefeliciteerd lieverd! Small, fijn dat Lonneke weer helemaal goed gegroeid is en weer lekker op haar lijntje zit. Hmm dus toch maar weer aan de pufjes, tja soms is dat gewoon beter he. Knuff!
@leo: hoest met hoest? en zeg eens, niets te maken met keel, behalve wat t sowieso te maken heeft met keel? so dat was een lekkere zin he! @jd: lieve ava ja! @gabs: ja ik ben ook wat huiver voor jouw toverdoosje, maar ik neem aan dat ze HEUL behoudend beginnen met stimuleren? mag jij er 2 terug trouwens? @debs: emily vandaag 1! en dan toch ook nog een beebje? *denkt heul hard, komt er niet op* of wast babs? @debs: kom eens vertellen hier! @fem: hoest met jou, jij stil? so, en nu gaak. net gezelli gebruncht met klingman, en ook romantisch samen gestemd. ben benieuwd wie de nieuwe master president zal worden. verwacht toch rutte. zwaaaaaaaaaaaaaaaai!
Hier illegaaltje weer Heb 6 rechts follikels, links 4. Rechts is de grootste 17mm, links gemiddeld 13mm... Nog even geduld dus. Afhankelijk van bloed waarschijnlijk maandag PU. Duuuuuuurt lang! @prikken: Gaat hier wonderbaarlijk goed, spuit gaat er zonder aarzeling in maar wat je zegt Gabbel: die voorgevulde gaat niet zo makkelijk door het velletje. (Ja ja niet-prik dames, jullie weten niet wat je mist ) @Natjes en Yadi: veel plezier met mini-meeten! @Kling: veel plezier bij mams! En wat fijn dat Klingman terug is, vnaavond samen verkiezingsuitslag kijken? Hij op de bank en z'n dubbelganger op tv? @Leo: hoe is het, beetje beter dan gisteren? @all: knufffffffffffff!
Kling en Cin, in het weekend heel verkouden geweest door al die stomme pollen in de lucht. En op de een of andere manier denkt mijn lichaam dan: ahhh ben je aan het niezen? Dan worden we toch echt verkouden! Geef ik je een reden om te niezen haha! Na ja dus snotterverkouden en knallende hoofdpijn van al dat niezen. En verbetering met gister, nee niet echt. Oh keel is nu gewoon keelpijn die bij verkoudheid hoort alleen dan klein beetje erger. Snappie? Kling,ah romantisch samen stemmen. Toch niet samen in 1 hokje he, want dat mag niet (hebben leoman en ik vorige keer saampjes gedaan hihi!) Mannetje trouwens deze week op kamp, dus de dames zijn samen home alone Rotweer heeft hij he, hij en zielige kids!
Cin, groeien dus langzaam maar wel tevreden met 10? Fijn dat het spuiten bij jou nu iets beterder gaat
thanks girls... ja ik vond mij ava ook errug lief @ natjes: was leuk om je weer eens te zien! en nog geslaagd met de boxkleed?
Ik heb me weer schandalig gedragen! haha Ging de deur uit met: -nieuw verschoningskussen (die andere was echt kapot en op) - boxkleed (waarvoor ik naar binnen ging) - besteksetje (bordje, schaaltje en bestekje) - .... en een soort van bibabad, alleen ander merk. Was showmodel en dus korting..hoef ik niet van mp te halen. Vind dat beetje ranzig van mp! (badje dan he) DUss....weer teveel geld uitgegeven! Wel een walhalla dat babypark in Wormer hoor! WOW!
Vond Abi wel een schatje trouwens! En sorry nog voor de troep die tygo maakte... (kwam binnen met poepbroek, even verschonen op abi der commode. Jenst ie zo alle spullen eraf waarover bakje met water...alles nat dus! )
@Leo: Nee, niet tevreden met 10 :/ Een ander zou een gat in de lucht springen, maar ik hoopte toch op meer. Maarrrrrr: kannog! Bij kling werden 20 follikels er 40, dus 10 kan 20 worden. Of niet. In ieder geval net gebeld, moet puregon dosis verhogen naar 200eh, doorgaan met remmer, en vrijdag om 8.15 terugkomen. En dan hoop ik toch echt zaterdag pregnyl spuiten en maandag PU. @verkouden: rotpollen! Maar gelukkig geen keelontsteking erbij. @spuiten beter: huh? Spuiten ging al prima hier hoor. Het is meer dat het me verbaast dat ik er niet meer moeite mee heb Aan de andere kant: ja het gaat beter omdat het al snel een gewoonte wordt. (Hoewel ik het gisteren bijna was vergeten ) @natjes: En laat me raden, dit was geen werk-mysteryshop trip? Hoe was dat trouwens, of mag je dat niet zeggen?
@natjes: wow... ja het is een walhalla... helaas is het te dicht bij Abby is overigens echt uit haar hum. In de middag heeft ze flink lopen huilen...
@Gabbel: knuff voor mega-spuiten. Maar wel echt begonnen dus nu? Spannend hoor. Hoets met schoonmama? @Small: fijn dat Lonneke weer goed zit qua curve! @Yadi: leuke avatar! Mooi! En zo te horen was minimeet heavy voor Abbi. @Natjes: jij koopzieke! Nee hoor, leuk zeg. Enne, die Tygo weet ook wel effe leuk binnen te komen. @rest: shit, weet het toch gewoon effe niet meer.... @stemmen: ja, tuurlijk, straks na het eten met hele family, als altijd. Net leuk wandelingetje... Knuff en tot later. Tis druk hier!
@ juud: ik denk eerder dat ze een sprongetje aan het maken is. Gisteren was ze ook al niet echt in haar hum...
Cin, ja dat bedoel ik met beter gaan, ook vergeleken met Gab dat jij er geen last van/mee hebt. Was niet helemaal duidelijk. Ik kan me voorstellen dat je met 10 geen gat in de lucht springt maar wie weet hoeveel er echt nog mee gaan doen. En het is een cliché maar er hoeft er maar eentje te zijn die....... Of ga je meteen voor de tweeling Natjes, lekker geshopt dus altijd leuk!
@ juud: idd... argh.. ze is zo lief, maar ik moet koken... ben al heel erg laat... nou even brullen maar in de box...