Rem, lekker uitslapen! Heerlijk! Hier ook, kwart voor 10 werden we wakker van/ door kleine meisje Heerlijk! Net was buiten in het zonnetje gehangen, even op forum en zo lezen in het zonnetje! Miranke, ik vond die 20 weken-echo toch ook wel spannend hoor! Ben benieuwd naar de echo-foto's! Oh en leuk spijkerrokje gekocht Muurschildering is ook super! Milk, al getest?
Haaaaai meiden Hier wask ook weer, neeeee ik was niet verdwenen alleen beetje druk met van alles en nog wat. Ik zie dat er een hoop geschreven is. Ik vind het zelf altijd lastig om zulke dingen onder woorden te brengen. Ik vind dat Cin het heel mooi heeft gezegd. En ik vind ook dat je iedereen een beetje vrij moet laten in zijn/haar reactie/medeleven/reageren, op welke manier dan ook. En je moet bedenken dat een ander niet is zoals jij is. En als je dat snapt en respecteert denk ik dat het allemaal wat makkelijker wordt. De een heeft meer tijd voor zsp of vind het belangrijker en een ander is weer druk met andere dingen. Ik vind het allemaal goed, ik voel me er goed bij om iedereen daar vrij in te laten. Het wordt voor mij ook anders een beetje benauwend gevoel. Snap u?? geen idee maar nou ja dit wou ik er nog even over kwijt. En ik snap Fem haar reactie ook wel omdat er idd heel veel is gevraagd naar Lau en Finn en hoe het ging. En daar werd vaak ook niet op gereageerd wat ook goed te begrijpen is door de drukte thuis enz. Maar dan vind ik zo'n reactie ook moeilijk te plaatsen. Maar nogmaals ieder is natuurlijk vrij om te zeggen wat ie vind en vrij om de dingen te doen die die doet. So dat was het. Nu over naar Milk want dat wordt een beetje ondergesneeuwd zo ( en dat met die geweldige zon buiten) Heb je nog getest vandaag??? en en en en?? En hoe voel je je? Hoe werd je wakker vanochtend? Soooo nu weet ik geloof ik niet meer wat ik verder allemaal nog wou zeggen. Miranke, 20 wk echo ja die vond ik ook erg spannend hoor. En lekker shoppen ja leuk he!! Natjes, hoe is het nu met Tygo??? Remm, wat lees ik nu, uitgeslapen??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Smallie, ik vind jou ook weer lekker vrolijk klinken, heerlijk! Smak, zomaar Enne logeerpartij van Niels ging goed. Heeft zich prima vermaakt bij opa en oma. En opa en oma waren natuurlijk ook helemaal in hun hum Gabbel, ook dikke knuff voor jou!! Wel leuke verjaardag gehad? Ondanks dat je het al eerder gevierd had? Pippa, ik wil jou nog even veel sterkte wensen, je hebt momenteel ook zo veel op je bordje, denk je wel beetje aan jezelf?? dikke knuff Kling, hoe is het nu? Hoe voel je je? Een hoe voelt Klingmama zich? En snapt die Fries van je het inmiddels al een beetje? Pix, zeker drukke week, morgen lekker relaxen nog even, hopen dat het morgen net zulk lekker weer is als vandaag Smakkk voor de bus, ik ga effe voorbereidingen treffen voor vanmiddag. We hebben voor de verandering weer eens een verjaardag Ben donderdag met Niels naar cb geweest, alles weer helemaal goed. 71 cm en 8350 grammetjes. Zijn ook overgestapt op 3 flesvoedingen per dag en dat gaat eigenlijk heel goed. Viel me reuze mee hoe hij erop reageert in ieder geval. Alleen moet ik nu nog effe kijken hoe ik het ga doen met de slaapjes tussendoor. Meneer valt nu in slaap als hij de fles krijgt. Fijne dag allemaal nog en geniet van het zonnetje
ik heb wel een vraag aan mamas hier wat flessen betreft. ik maak mij niet druk om want eva kan het best nog gebruiken.. en ze heft ze nog duidelijk nodig... ja ja ik heb het dan over 4 á 5 flessen per etmaal. 7.00, 14.00(maar dan als pap), 20.00, en ja ja momenteel ook nog om 23.00/00.00 en 3.00/4.00 voordat ze ziek werd zaten we op 3.en gingen richting 2, maar ze doet het nu weer op deze manier.. hoe doen jullie dat als ze ziek worden? en jullie kindjes ineens voor meer flessen komen? ga jullie daarin mee en dan opnieuw afbouwen als de tijd er voor rijp is? of doen ze dat niet? ik denk wel dat cb niet blij zou zijn als e horen dat eva soms nod wel 5 flessen krijgt.. maar goed.. ieder kindje anders toch.
Ik heb niet de ervaring Pix maar ik denk dat als kindjes ziek zijn geweest ze wel een inhaalslag maken en het ook nodig hebben, gewoon zo laten zou ik zeggen en ik denk dat het wanneer kind weer met minder toekan ze dit zelf wel aangeeft.
middag dames pix zal eerst even op jou vraag reageren daarna ga ik de bus zoeken en bijwerken met afspraken enzo als een kindje ziek wordt en niet wil eten maar wel wil drinken zou ik gewoon flesen blijven geven wat ze binnen hebben hebben ze binnen als ze genezende zijn of genezen zijn kan je proberen van ipv onmiddellijk een fles te geven eerst wat vast voedsel en daarna een fles (kan je stilletjesaan melk verminderen naar gelang ze meer vast voedsel gaan eten) als ze zelf aangeeft dat ze enkel met vaste voeding genoeg heeft(of fles nadien niet meer leegdrinkt) kan je een fles weglaten hoop dat je uitleg snapt, lijkt wel of ik een beetje onsamenhangend schrijf vandaag
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 66337 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke M 15-10-2010 Limmeke 20-10-2010 Klingel 11-11-2010 Remmar 25-11-2010 MilkHd 1 meisje 0 jongen 5 onbekend NOD ?? april: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? april: Giegel ?? : Survivor (beeb 1, ronde 10) ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Cin1979 (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) ?? : Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 17) 7 waarvan 5 MMM Afspraken 19/04: Jayde CB 19/04: Lonneke CB 19/04: Remmar echo 20/04: Klingel LGG 20/04: Ybe operatie 23/04: zuurtje jarig 26/04: Klingel VK 27/04: Cin controle 27/04: Gabbel intake IVF 03/05: Klingel geslachsbepaling bij drs. Papa 03/05: Klingel gaat de HEMA in amsterdam onveilig maken 12/05: Nikita KNO-arts 17/05: Marije CB 05/07: Nikki APK & prikjes
dank voor jullie antwoorden bow en zuurtje we zitten namelijk met de nachtflessen dat je daar dus geen vaste voedsel kan geven.. daarom zijn deze flessen weer in gekropen. de enige flessen die Eva soms half drinkt is de ochtend en de avond fles. daarintegen als ze een fles van 4.00 niet drinkt dan drinkt ze die van 7.00 wel leeg. ik was gewoon benieuwd.. want je hoor niet vaak dat een 11 maandertje nog 5 flessen drinkt. daar schrikken veel mensen van
Pix, ik heb ook geen ervaring ermee dus kan je wat dat betreft geen antwoord geven. Als je graag van de nachtfles af zou willen, zou je hem af kunnen gaan bouwen. Dus om de 2-3 dagen steeds minder cc erin doen, Eva heeft dan (als het goed is) niet door dat het steeds minder wordt en heeft 's nachts steeds minder nodig en dan vervalt hij uiteindelijk. Bow, hmm weer een verjaardag vanmiddag! Wat een verjaardagen bij jullie zeg ah overstap naar volgende fase qua melkpoeder hihi! Fijn dat Niels het er gewoon goed op doet! Gister heeft kleine meisje voor het eerst echte melk (halfvolle) op bij haar laatste fles (20.30 uur). Dronk hem gewoon lekker leeg dus voor haar geen verschil Milk, Kling, hoe gaat het met jullie? Wil graag van jullie beiden iets horen. Hoe het nu gaat en of MIlk weer heeft getest en....... Wat een heerlijk zonnetje he! Ik ben er weer in de zonnestralen te vinden, mochten jullie me zoeken
Milkyway! Kom eens vertellen hoe je je nu voelt, en Milkman. Ouders al verteld of wachten jullie daar mee en hoe ging volleyballen gisteren? En hoe voel je je? @Leo: Zeg, jij vertelt wel zo een beetje tussen neus en lippen door over werk niet leuk en opleiding, maar hoe zit dat? Of niet iets voor hier? En is het werk niet leuk of de werkomgeving niet? Enig idee wat voor opleiding je zou willen volgen? @Miranke: Zelf een muurschildering maken? Wat leuk! @Bow: Alwéér een verjaardag? Pfffft! @Remmie: Hoe is het met de misselijkheid? Lijkt en klinkt of het goed (of iig béter) gaat deze keer, zou wel zo fijn zijn! @Pippa: Gecondoleerd met opa *dikke knuf* Ook sterkte met schoonpapa en zus. En adhd, tsja. 't Wordt wel heel vaak en heel snel geroepen tegenwoordig. Tenminste, dat vind en zegt mijn schoonpapa met z'n 25 jaar onderwijs. Het lijkt me niet makkelijk om te zien dat je kind zo'n label krijgt, vooral ook omdat het voor sommige mensen een excuus kan zijn voor als ze zelf falen. (Geen concentratie in de les, ligt dat aan het kind of aan de docent?) @Gabbel: Nog gefeliciteerd met verjaardag! Feestje was vorige week al hè? Verder nog iets leuks gedaan? Leuk cadeau gehad? (Of heb je dat al ergens neergeklad en heb ik dat weer gemist?) @Aswolk: KSSSST! @Juud: Super dat het met buurman opgelost is, kunnen jullie nou nog wel gebruik maken van de achterom? @Zon: heerlijk een eind gelopen, kriek op een terrasje en weer met de metro terug. Lekker lopen mijmeren over huisje (gaat wsl ja worden, dinsdag weer kijken) en over 'huisvulling'.
ff snel voor diegene die ernaar vroegen; gaat hier wel wat beter met kleine man. Diarree is minimaal (helemaal vergeleken met wat het was!) Drinken blijft perfect binnen...nachten zijn alleen ineens drama, hoop dat dat snel beter wordt! Gevolg van diarree week lang is meeeeegaaa luieruitslag! Doet hem zo zeer!!! Arm ding, nu dat weer! Maar ook dat zal wel weer goedkomen. Later een grotere reactie van mee! Smak!
@cin: mooi gesproken over bus, helemaal mee eens. @wen: zie cin! @pip: ach lieverd wat een verdriet .. gecondoleerd... ik wil je een heel dikke knuffel geven.. pas je goed op jezelf en elkaar? heel veel sterkte.. @milk: is je banner al klaar? @leo: hmz, piekerspul voor jou dus op werkgebied. luister naar je hart, dat is wat ik heb geleerd (maar ook dat t moeilijk is om te doen/durven wat het ingeeft ) super van leomeisjes' melk! @pix: knufff voor flesjesdilemma, ik heb helaas geen raad maar kan me wel voorstellen dat als ze erom vraagt ze het nodig heeft? @tygo: super dat het wat beter gaat! @JD: ben je al bevallen? @bow: ARGH! verjaardag! hou daar es mee op! hoest met rug trouwens, en foet? ja, die dove? @aswolk: welja, net besloten mee te vliegen naar zuidfrankrijk (klingman moet er di/wo/do heen), is er een aswolk! :x jatten ze je spaargeld niet, dan maken ze je reisje wel onmogelijk, die ijslanders! MOK! @aswolk: wat je ook doet: dit weekend wegzijn! dit omdat cin! @rest: bad loopt bijna over, dus ik peer m. meer en langer en uitgebreider komt later. denk morgen. hier alles wat labiel emotioneel. ben wat kwaaierig en mok en volgens klingman ' zoek ' ik moksels, oftewel hij is onschuldig. maarrr: we hebben inderdaad besloten dat dit komt door zwangerschap (plus ontlading mamastress) en dat we er dus allebei niets aan kunenn doen... HZOR @mama: mama ziet het wel zitten allemaal. en zegt dat t allemaal goed komt. zij was zo bang voor echte kwade niet meer te redden K, dus zij vindt t allemaal super meevallen. nou ja en mamas spreken altijd de waarheid dus: t komt GOED. hoe dan ook! so! zwitsalsmak.
Cin, ik zal werk-problems wel keer op mmm zetten, is niet echt iets voor hier. Pip, sorry helemaal gemist dat opa is overleden, gecondoleert met dit verlies! Cin, ja aswolk moet echt snel vetrekken! Cin moet op vakantie! Al vakantiekriebels? Kling, dikke knuff! Natjes, fijn dat het met Tygo wat beter gaat maar nachten drama is nog steeds helemaal niet fijn! Hoop dat die ook snel beter gaan en dat luieruitslag ook snel weer weg trekt! (net zoals die ijslandse aswolk!)
Banner is klaar Testje vanochtend ook posi. Nu alles van gister en vandaag doorlezen en dan kom ik even megarea-en!
Milk, een hele mooie banner! Cin, wat is er gebeurt waardoor vakantiestress ineens toe slaat? Hihi! Fem, waar is jij?
MOOI! en: FOTO! en fem: zat net aan je te denken ja, ook zonnedagen gehad? en ook even daarom geen internet? @cin: wrom stressjes? vertel? dan gaak nu NOG een keer in bad. het is best handig............ ............. als je de STOP erin doet als je m laat vollopen
Fem is hier! Net uit bed....goster onwijs leuke dag gehad..lekker op de fiets naar de Schotese Hooglanders wezen kijken. Ze hadden 2 beebjes! Zo lief! Maar, dichterbij dan 1 meter durfde ik toch niet te komen hoor Nou ja, lekker en fijn en mooi allemaal (wel beetje met Lau in mijn maag gezeten...) en bij thuiskomst ineens uit het niet een migraine aanval (+ ongi, zal er wel mee te maken hebben). En nu net pas weer een beetje bij de mensen. Mega rea komt morgen pas hoor meisjes. Maar voordat ik weer onderduik: Milk! MOOIE banner!! En wat fijn om weer een beetje een redelijke lijst bij de preggers te zien. Cin, ik jaag 'm weg hoor...de wolk! Ook voor jou kling...voor mijn familie heeft het al geen zin meer, die komen niet meer (curacao). Smak op jullie allemaal! Morgen weer meer.