Miranda en Arjan, Van harte met jullie dochter!! Pffff, ben helemaal van slag door dit nieuws.. Wat hebben jullie ook veel voor jullie kiezen gekregen/hebben. Ik denk aan jullie 3en deze tijd!
Ja veel te vroeg van Miranke natuurlijk maar ik zat laatst al te kijken naar haar banner maar die klopt volgens mij ook nie?? Zat toen ook al te denke. Maar idd Fem, de statistieken hier slaan nergens op. Niels wou gewoon weer naar bedje toe, hihi hij ligt nu al weer lekker te ronken. ja natuurlijk Finn van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag mannetje!!!! Babs jij ook gefeliciteerd meid! Mama's druk met de feestvreugde?? Leuk!! Surv, moooooi!!
Tjee ik ben helemaal in shock van het nieuws dat Miranke is bevallen! Als eerste natuurlijk Miranke en Mirankeman super gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Jullie hebben haar een hele mooie naam gegeven! Ik hoop dat met jullie 3 alles goed gaat, veel geluk! Ik ben er echt helemaal ondersteboven van. Finn en Babs, super gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! De mama's en papa's natuurlijk ook! Surv, wat leuk datook al hartje hebt gehoord! Is het voor je gevoel nu ook helemaal echt?! Cin en Gab, hoe gaat het met jullie? Mijn gedachten zijn veel bij jullie! Zuurtje, wat een mooie vrolijke taart! Knap hoor dat je dat kunt maken. Pfff kleine meisje wil geen enkel speldje of elastiekje meer in haar haren, trekt het er steeds weer uit! En mama wil zo graag iets in haar haartjes! Rem, hoe gaat het vandaag met je? En met de harde buiken? (Fem heel duidelijk idd omschreven hoe die voelen!) Gieg, ik moest gister nog aan je denken! Spannende week dus volgende week, ik duim onwijs voor jullie!
Kleine meisje zegt nu trouwens heel de tijd (al wijzend) als ze een poes ziet: poe...... (en dan echt hele tijd niks) ssssssssssss. Zo schattig!
@fem, gooi het er uit meid. Of is Nikita mama weer aan het uittesten?? @leo, haai meis, hoe is het? Las dat je even alleen met je meisje bent paar daagjes. En meisje wil niks meer in d'r haar?? hihi arme mama
Finn en Babs gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag bow de banner van miranke klopt wel, de 2 lijkt alleen ontzettend veel op een 1
leo hier ook een meid die niet vaak elastiekjes en speldjes in der haar laat zitten maar hier meestal het probleem dat het niet blijft zitten door het fijne haar zo maar eens de aardapelen opzetten zodat ze nog wat kunnen afkoelen
Poe.....................sssssssss haha leuk! Hardebuiken duidelijk omschreven ja?! Nou, dat vond de VK niet toendertijd. Die bleef maar volhouden dat ik écht nog geen harde buiken kon hebben (begon al erg vroeg). Wel dus... Tolerantieniveau heeft met een klein schattig oh zo mooi duiveltje te maken. Ik weet echt niet wat ze heeft, maar ik loop gewoon met rooie konen door het huis ervan. Gisteravond een béétje bij kunnen komen, en nu is het vanaf 7 uur vanochtend alweer prijs. Klinkt heel erg misschien, maar ik ben echt blij als ze af en toe een dagje naar het kdv zou kunnen. Mama's van huilbaby's: ik snap ECHT NIET hoe jullie dat kunnen volhouden. Ja, je moet wel natuurlijk...maar shit wat raak je daar opgefokt van zeg. En dan heb ik pas een week een lastig kind...wat als je dat maanden hebt?! Ik vind haar lief hoor, echt waar. En ik hou meer van haar dan wat dan ook. Maar soms...soms...
Leomeisje heeft al vanaf geboorte flinke bos haartjes dus ik ben ook al heel vroeg begonnen met speldjes en elastiekjes Eerste jaar liet ze het netjes zitten maar nu heeft ze door dat ze er met haar handjes bij kan. En nu gaat ze paar keer per uur met haar handjes door haren, ff checken of er niks in zit, en als dat wel is trekt ze het er uit. Is dan ook echt niet af te leiden, gek meisje bow, mannetje komt eind van de middag weer lekker thuis! Heb heerlijke dagen samen achter de rug maar met zijn 3tjes is echt het gezelligste! Leomeisje en ik zijn vandaag trouwens om en om aan het niezen, heeft ook wel wat haha! Bow, hoe gaat het nu met jou? En met vervelende Niels? Is hij hangerig/zeurderig of .............?
Iemand hier weleens bij simply colours besteld? Wil graag weten of groot/normaal of klein valt? Kling, nog knuff voor jou! om domme papa actie maar ook geweldige mama actie dat ze al thuis is. Is dus toch nog wel spannend qua werk hoe het nu echt verder gaat. Mooi en slim van je dat je eerste half jaar thuis wilt zijn bij kleine meisje, eerst echt wennen en genieten van/aan lief meisje wat uit jouw buik gaat komen Ben nog echt onder de indruk van Miranke's nieuws, jeetje zeg! Fem, oh ja ik ook respect voor ouders van huilbaby's! Ik heb ook het gevoel dat ik gek zou worden. Dikke knuff voor jou, is zo vermoeiend en je zenuwen testend als ze zo zijn.
Hahahahaha geweldig van die poe...........s Hihi lekker ding. Wat typisch dat ze nu ineens niks meer in d'r haar wil. Terwijl ze het dus wel gewend is. Fem, ahhh jaaaaa wat een frustratie bij jullie allebei waarschijnlijk. Als je weet dat ze veilig is kun je wel heel even weglopen hoor, even op adem komen. Of even de buurvrouw inschakelen, even dorp in lopen of blokje om. Tuurlijk hou je zielsveel van haar maar af en toe............ en dan is een dagje KDV best fijn! Voor beide KNufffff Hier verder alles goed, Niels was vanochtend gewoon moe en wou weer slapen en dat doet ie nu nog steeds. Volgens mij is hij met een inhaalslag bezig. kweet nie. Verder wel weer goed te pas gelukkig. zuurtje idd nu je het zegt. ik zag echt een 1 staan. Bril op zetten wil ook wel eens helpen
Ja indrukwekkend hé leo....ongelooflijk dat er alweer zo'n kleintje zo vroeg is gehaald. Maar wat hebben we mooie succesverhalen! Daar kunnen ze hopelijk een beetje vertrouwen en kracht uitputten. Wat een schrik is het, om zo 'ineens' en zo vroeg 'onverwachts' ouders te zijn. Waarschijnlijk waren ze nog niet eens aan het kamertje begonnen...nog geen kleertjes gewassen...nu hebben ze daar alsnog een paar weken de tijd voor, maar ervaring leert dat al je energie en aandacht uitgaat naar dat frummeltje in de couveuse. Slapen en eten, douchen en heen en weer rijden. Echt lekker rustig shoppen is er niet bij. Hopelijk hebben ze veel steun in hun omgeving. En wéér worden we met de neus op de feiten gedrukt. Zwanger worden, zijn en lang genoeg blijven is toch maar telkens weer een wonder.
Idd Fem het is en blijft een wonder zwanger worden, zijn en blijven en dan het kindje wat je op de wereld zet. Alleen jeetje wat doen wij met de bus niet mee met de statistieken he, zucht!