haai ik werd helemaal koud toen ik vannmorgen las dat miranke al bevallen is. met 27 weken gvd, niet normaal! natuurlijk, ook supergefeliciteerd en alle alle geluk, gezondheid en liefde gewenst voor jou miranke, en marinkman en lieve kleine mooie sanne!!!!!! maar tegelijkertijd ben ik erg geschrokken, alweer een prematuur, en dit keer eigenlijk nog zo ' plotseling ' ook.. alle sterkte!!!!!!! gelukkig is ze, voor 27 weken, ' mooi ' op gewicht (ik denk even aan elke, 26 weken, 500 gram) en ik hoop dan ook dat dit een stuk minder zorgen en complicaties zal geven. hoop dat ze goed liggen, in dat zh? is dat een beetje een goed zh? elke zegt dat de eerste 72 uur het aller aller belangrijkste zijn om goed door te komen. ik hoop dan ook dat als miranke zondag uit het ziekenhuis mag/moet, sanne een stuk ' safer ' is! heel veel liefs! en ook veel liefs voor de rest, zeker ook de meisjes bij wie het eigen oude wonden misschien weer open maakt. ik weet in elk geval dat elke er erg door geschrokken is, zij geeft jullie ook veel liefs!! smak
Miranke en Mirankeman, Gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Wat een schrik, zo vroeg bevallen. Wens jullie alle goeds voor deze eerste spannende weken. Vero
Hoi lieve meiden, Hier dan een berichtje van mijzelf! Ik zit nu even in een hal van het Radboud achter een pc. Met mij gaat het enorm goed en misschien mag ik zelfs vandaag alweer naar huis. Sanne zal natuurlijk de komende tijd hier nog blijven. Ze is hier in supergoede handen en ze doet het ook erg goed. Ze is al van de beademing af (al gelijk na aankomst in het Radboud), ze drinkt 2 ml melk om de twee uur en plassen en poepen kan ze ook als de beste Vanmiddag krijgen we een gesprek met de kinderarts en dan hoop ik wat meer te weten te komen over de hobbels die er nog op ons pad zullen komen. Tot nu toe zijn we enorm trots op onze kleine en stoere meid!!!!
joehoe miranke!!! wat fijn om van de moeder zelf te horen! je klinkt goed en vol vertrouwen, hoera!!!! al van de beademing af! en zelf drinken en p&p! WAUW!!!! hang in there met zijn 3tjes! en je weet ons (en vooral de helaas ervaringsdeskundigen...) te vinden he? nogmaals, alle liefs en sterkte ook van elke. smak!!!
Wauw Miranke, wat snel om al een berichtje van je te lezen! Maar al op de gang, dan mag je heel snel uit bed zeg! Ontzettend fijn dat het goed gaat met jullie allebei! Is het wel al een beetje te bevatten? Denk aan jullie!
Wow Miranke wat super om wat van jou zelf te horen. Kun je iemand je nr pb-en?? Misschien wel makkelijk. Maar wat goed van die kleine wurm van jullie! Al van de beademing af!! En al lekker drinken, ahhh dat vind ik echt heel fijn en een geruststelling om te lezen. En alle reden om trots te zijn! Dikke knuff van ons Ook een dikke knuff van Elke en alle power voor kleine Sanne. Ze hoopt op een NikitaNadine!!
@miranke poeh kippevel VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE MEIS SANNE!!!! En radboud fantastisch ziekenhuis!! ik ben daar ook geboren omdat ze het toen in andere ziekenhuizen niet aandurfde met een prematuur!!!
@ Miranke, wat hebben jullie een kanjer zeg en zo snel al naar huis..... wow Ik ben toen Marije was geboren gewoon 10 dagen in het ziekenhuis gebleven.....
Jeetje Miranke! Zo snel al achter een pc, uit bed en misschien zelfs al naar huis?!?! Wonderbaarlijk! Je hebt toch een zware buikoperatie gehad! Jullie kleintje is een kanjer! Al 2 mm via de sonde, zelfs al plassen en poepen en van beademing af....ongelovelijk zeg.. Lieve meis, heel veel sterkte!
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 77936 Mama's Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Tygo °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 14 meisjes 6 jongens Preggers 15-10-2010 Limmeke M 20-10-2010 Klingel M 16-11-2010 Remmar 27-12-2010 MilkHd 07-01-2011 Survivor ??-02-2011 Naiobi 2 meisjes 0 jongen 4 onbekend NOD 26-06: Cin1979 (beeb 1) 30-06: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 10-07: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 19 ->07/'08) ?? : Giegel ?? : Gabbel (beeb 1) ?? : Milla (beeb 1) 6 waarvan 4 MMM Afspraken 11-06: Milk intake vk 14-06: Remmar vk 15-06: Ppver gyn 15-06: Klingel LGG echooo 21-06: Milk combitest?????? 22-06: Quinn CB 23-06: Klingel vk 01-07: Remmar 20 weken echo 01-07: Niels CB 01-07: Nai 1e echo 05-07: Nikki APK & prikjes even bus aangepast. miranke, mijn god, je bent op 09/06 bevallen ipv op 06/09! ik vind het toch weer heel erg heftig hoor. maar gelukkig lijkt alles supergoed en vooral ook zo snel goed te gaan! limmeke krijgt ook een meisje, zag ik, heb ik erbij gezet. of moet ze van lijst af wegens ' die komt niet meer '? vind ik ook beetje vreemd, tis toch een busbeeb (geweest) trouwens, waanzin, 14 meisjes en 2 onderweg en maar 6 jongens tot nu toe!!
En zo zier je maar weer dat letters op een scherm anders over kunnen komen. Ik meende in jouw woorden een soort van aanval te lezen, dat je, als je het niet een handje wil helpen (MMM), dat je wens dan minder was. En door de reactie van Zuurtje dacht ik dat ze zich aangevallen voelde... Uit de latere posts blijkt van niet, dus ik had het mis. Maar goed, in mijn licht van de zaak, waren mijn woorden goed bedoeld en dat begrepen jullie volgens mij wel. All's well that ends well!
ik stelde niet dat een wens minder was, ik vroeg of een wens minder was goedbedoeld tuurlijk snappen we dat. we zijn allemaal goedbedoelende schatjes! so, en nu dom voetbal en de rest (mijn rest, niet jullie rest!) zakt er maar in! *pakt GROTE BEES erbij op schoot en zegt: 2-2, slogisch*
wat fijn om een bericht van je te lezen Miranke. mar wat snel ook.. zorg wel goed voor jezelf. niet te hard van stapel lopen hé!!!! liefs Pixie