En de Augustusbus rijdt verder deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smallville, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    pix *knuf* voor lichaam

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Miranke en Mirankeman: gefeliciteerd met de geboorte van Sanne! Jeetje zeg, ik dacht al, dat kan toch nog helemaal niet? En tis waar: weer een prematuurtje... Maar wat een sterke meid zeg, al zo goed drinken, poepen en plassen en geen beademing! Heeft ze van d'r moeder, die is ook sterk, zo te zien.

Knuff en veel kracht toegewenst voor de komende tijd!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Kling: daarom gaat het ook zo vaak mis in fora: je denkt wel eens iets anders te lezen. Maar tis goed gekomen, dus goed dat we het hebben aangestipt!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @klingmam en K-boek: welkom thuis en de haard in met dat ding! Fijn hoor meid, dat je mama weer thuis hebt!
    @Pix: knuff
    @Small: werkknuff
    @Niels: geen-kokhals-met-stukjes-hoera!
    @Nikita: tsja meis, je mag nu wel stoppen hoor. You made your point: je kunt ook een kreng zijn...
    @Female: het lijtk echt op de sprong van rond (oorspronkelijk) 13/14 maanden... Vandaar dat ik het zo herken... Knuff!
    @Zuurtje: mooie taart! Waar kan ik aanschuiven!
    @Female: ook nog knuff voor herkenning Miranke-situatie!
    @Nai: 1 juli! Da's snel!
    @Rem: rustig aan meis! Knuff voor jou!

@rest: ook welgemeende knuff

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Babs: gefeliciteerd! 1 jaar alweer!
    Finn: jij ook ventje! Op naar een tweede jaar met meer voorspoed. Je bent een topper!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, wilde nog zeggen:

@Milk: ik ben ook geen Angelsoundmens hoor. Maar ja, ik had Klazien, dus had hem ook niet echt nodig...;) Maar ben veel te bang dat ik thuis op de bank ineens niets meer hoor en dan in totale paniek schiet. Als ik bij VK even niets hoorde, zei zij gewoon dat kindje lastig lag. En dan kreeg ik een echo...:D

Ieder op haar manier! Hoop wel dat je hartje horen mag! En anders echo krijgt! Heeft VK eigen echo-ding? Klazien wel namelijk.

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Survivor: mooie echo zeg en fijn dat je hartje mocht horen!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @me: lekker monologen zo!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Spring effe op de fiets voor boodschapjes. Tis stil boven. Tot over 20 minuutjes!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Alles binnen en nog steeds aan het monologen hier...????

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb trouwens een nieuwe tankini voor mij (nee, met after-zwanger-buikje zie je mij niet meer in bikini, heb zelfs een corrigerend badpakexemplaar, maar wel hip strapless, met hip printje), een oranje romper en oranje Holland-shirt voor kids gescoord.

Klaar voor WK én vakantie nu. Had namelijk al mooie zwembroek voor Siem, kei-shattig tankini'tje voor Fengkietje (Siemiaans) en zomergarderobe voor mama en kids is al compleet. Grote man is nog helemaal 2009, maar daar bemoei ik me nooit mee. Hij maakte er van de week zelf al opmerking over, dus binnenkort zullen we wel weer naar Düsseldorf gaan. Nooit vervelend... hihi!

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oké, zet je schrap.....

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Pfrrrrrrrt!

We hebben afgetrapt!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat gaat er gebeuren?

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Best komisch, zo'n monoloog, maar ga mijn tijd toch maar anders besteden....

Tot later weer!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Da's ook wat, wordt mijn monoloog op het laatst toch doorbroken, haha!

'het' is begonnen Kling....

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Joepie, hartje GEHOORD!!!!! en echo over ietsjes minder dan twee weken, ben zo blij!!!!!

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    o so juud! ;)

@milk: whoohoo! goeso van hartje, en goeso van snelecho!

:)

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wauw Milk! Fijn zeg! En ook al snel zien nu? Jippie! Ik meeblij! Is ook nieuw woord Kling, hoop dat we in 2010 nog vaak kunnen meeblijen met busbeebs!

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ja, was echt leuk gesprek, ben blij dat ik de overstap heb gemaakt!
    Discussie combi-test gevoerd: ga hem niet doen. Wel nog even kortsluiten met milkman, maar van hem hoefde het toch al niet (houden het toch). Toen ik zag dat ze 'echo GB' opschreef, dacht ik al dat ik even moest wijzen op hematoom. Dus toen ik dat zei, hoefde ik niet eens te vragen om echo, werd me zelfs aangeboden! Heerlijk dit. En ter afsluiting wilde ze wel proberen hartje te luisteren, maar dat ik niet moest opkijken als het niet lukte. Maar dat wist ik al, dus durfde het wel aan. en ja hoor, na even zoeken was ie daar! Betekent ook meteen nog maar 1% kans op mk ofzo, altijd weer fijn om die kansen te zien afnemen! (al zeggen die kansen eigenlijk niets).
    Aanstaande maandag dus maar de hele wereld inlichten, denk ik ;)

Sorry voor vele gejubel, ben happy ;)

Deel Deze Pagina