Vero: Ik heb geen behoefte om te lezen hoe je alles voor jezelf goedgepraat hebt, hoewel dat ongetwijfeld heel erg veel moeite zal hebben gekost. Ik weet niet hoe de overige busmeiden hier over denken, maar ik zou het erg op prijs stellen als je hier niet meer zou willen schrijven. Ik kan het je niet verbieden, alleen maar vragen dus doe ermee wat je wilt.
@gabbel: Knuf op de K*T-prikken (hoe is het met de blauwe plekken?) Hoe is het met schoonmama? Of ging het verhaal daar over?
handschoenen uiteindelijk bij de hema gevonden. drogisterijen hadden ze niet en action was uit de buurt. 1,25 voor een doos van 10.
@gabbel: zat net te denken aan die spuiten die je moet zetten. Is het een idee (denk even met je mee voor zover ik dat kan in die situatie), om na het spuiten een beetje arnica van vsm te smeren? Zorgt er ieder geval voor dat je niet zo'n rotgevoel krijgt en dat er blauwe plekken komen! @milla: dikke knuf, heb volledig respect voor jouw keuze!
................................................................................... sorry meer krijg ik er voor het ogenblik niet uit behalve tranen
Miranke: je borstvoeding past zich aan aan de prematuriteit van je kindje Mooi hé! Ik vond dat waanzinnig. Het fulltime kolven is wel heel erg demanding, maar je moet maar zo denken: letterlijk iedere druppel (laat dat bijna 2 mm zijn ) telt! Milla; hele dikke knuf. Ik vind het echt heel erg klote dat door nieuws van 'buitenaf' sommige busmeiden weg zullen (willen) blijven. Maar ik snap het wel. We zijn er altijd meis...altijd. Cin: ik ben het met je eens. Op een openbaar forum valt weinig te verbieden, maar het zegt meer dan genoeg dat wij niet willen dat ze nog in de bus komt. Zuurtje, ook voor jou een dikke knuffel!
aldus. @miranke: wat klink je GOED! en wat een prachtkindje is SANNE. ik heb er wel even om moeten janken, maar toch ook vooral vanuit bewondering en verbijstering, hoe zon klein perfect meisje het zo goed doet, en er zo mooilief uit ziet! ik hoop ook dat jullie het, samen, goed kunnen managen allemaal. het is jullie zo overvallen, de vroege komst van liefsanne! maar er straalt enkel liefde, kracht, optimisme, trots en meer van dat soort dingen van jullie uit dus ik ben echt happy ondanks de schrik. pas je wel goed op jezelf? niet te hard weer gaan meehobbelen he, ookal viel de keizersnee je mee! @cin: ben blij dat jij hebt besloten niet weg te blijven lieverd. moet niet gekker worden, dat echte busbabes die nog op een kindje wachten zich laten ' wegjagen ' door dit shocking nieuws. wij houden allemaal, misschien wel meer dan ever, jou en jullie en elkaars handjes vast tot we compleet zijn OK? niet bang zijn (lekker makkelijk, maar luister maar naar tante klingel) dat hele ' feest ' niet doorgaat. gaat zeker wel door! alleen- misschien met minder folli's dan gehoopt. wat ik al zei, tis altijd even zoeken met de stimulatie, en ik denk toch dat ze nu een goede lijn (voor nu) te pakken hebben. sigtig an ook he met eierdoosje! maandag spannend! zou je trouwens, indien je dat wilt, kunnen bellen in t weekend dat je nog een FM wilt? om te kijken hoe/wat? @allemaal: dikke SMAK! hier minder nieuws weer, mama ziekenhuis weer, bloed in urine.. nu onderzoeken. papa trekt de zorg vrij slecht, omdat hij het niet in zijn natuur heeft zitten. daarom zo gestresst, waarvan akte eergisteren. heb uren met zus aan lijn gezeten, die uren met papa heeft gesproken. hij heeft veel spijt van uitval en zou vanavond bellen. ik wil hoe dan ook dat mama niets van dit gedonder merkt dus ik zal ' over mijn eigen schaduw heenspringen ' en in elk geval niet tegen werken aan weer vrede. eerst maar eens zien wat er nu met dat bloed is. ik ' hoop ' dat het komt doordat ze die urineleider hebben omgelegd? het was wel rood, dus geen oud, bloed. gatverdamme! maar ik geloof wel dat t reg komt en dat dit er ook maar weer bij hoort... dan nog het veroverhaal... ook ik heb er onwijs veel over nagedacht.. er is hierover zowel voor- als achter de schermen vergaderd, ik heb ook nog met vero gePBt om haar wellicht te snappen en ik heb besproken met verschillende mensen die ik in staat acht, mij te relativeren. om te toetsen of ik nu weer ' zwanger ' reageer of weet ik wat. dat blijkt niet zo te zijn, er valt niets te relativeren, voor zover mijn hart en hoofd dat al niet duidelijk genoeg zelf zeggen. ik kan er steeds minder bij, en dan vooral de combi zwangerworden/toch maar abortus en dan vlak daarna toch maar weer zwangermogen!worden/even vertellen in bus. dat vind ik echt niet te vatten. als zij het wel vat dan is dat goed, het is tenslotte haar baby(s)! dus tjah, wat moeten we er verder van en mee. vero heeft duidelijk niet beseft dat het hier zo vertellen dat er een ' happy end ' is voor haar zoveel shock teweeg zou brengen. nu zal ze t wel beseffen. misschien brengt het haar nog wat. ik weet nie? ik kan er nog 327204723047230497230497 dingen over zeggen (JOH echt waar?? ) maar ik hou eens even verassend genoeg mijn snater. het enige waar mijn hart naar uit gaat is dat wiegje. *waarschuwing, sentimentstukje* weten jullie nog dat ik vorig jaar voor elke busbeeb een wiegje in een lange rij had klaargezet? sommigen waren al gevuld, anderen besproken, anderen (waaronder de mijne toen) nog leeg. die van vero was besproken, maar toen was de optie eraf geknikkerd. 'wat moet je met een leeg wiegje', vroeg ik mij toen af. 'zet je een leeg wiegje op de buslijst?' ik heb toen het wiegje bij charlottes* wiegje neergezet tussen de blauwe druifjes. we dachten toen dat dat wiegje altijd leeg zou zijn, en misschien was het daarom (voor mij althans) te accepteren: het was de juiste keuze, echt waar, het kon niet anders, het zou niet anders hebben gekund. en zo zou het blijven. maar nu is het wiegje weer besproken! en alles ziet ernaar uit, dat het dit keer ook echt een bewoner krijgt. elk nieuw leven is een wonder, en verdient als zodanig te worden behandeld. dat is dan ook wat ik hoop dat gebeurt. en ik denk dat dat ook zal gebeuren. want vero is nu wel echt blij. dus, ik hoop (en dat heb ik ook zo gezegd tegen vero) dat ''beeb 2 in het wiegje van beeb 1'' veel liefde en zekerheid in t leven zal ontvangen van 2 blije stabiele ouders. tjongejonge, wat een klingel-epos weer he. de manier om mijn hart op te ruimen. en dan nu snel door naar: de TUIN want hoewel ik geen blauwe druifjes heb staan, heb ik wel een hysterische hortensia die moet worden bijgevoederd. HZORGVD! en vanaf nu glitter ik mijn glitters weer op de posimooie dingen des levens. *schenkt champagne in voor de hele bus (ook voor eigenwijze ouwe taart LIM met weer een meisje in buik ) en klapt er zelf ook een achterover*
nb. het zal voor vero toen ook moeilijk zijn geweest. daar kunnen we alleen maar naar gissen. dat wil ik ook niet uitwissen ofzo. maar in tegenstelling van wat anderen aan moeilijkheden overkomt had zij dit, samen met veroman, in de hand kunnen hebben/houden en is dus niet zij het slachtoffer, vind ik. wie het wel is laat zich makkelijk raden. zo en nu de tuin in.
@mil: ik snap dat je geen zin meer hebt om ook maar iets met het ' Z ' word erin tegen te komen, zolang je het zelf nog steeds niet bent toch hoop ik dat je niet vergeet dat jij hier altijd je hart mag luchten, en als je begint met IVF misschien wel weer steun nodig hebt en zal krijgen van ons. wat betreft het IVFcircus mag je me sowieso altijd aan mn jurkje trekken, ook per meel, als je wat te vragen, schelden, mokken of blijen hebt. OK?
Na gister na het shocking nieuws een migraine aanval gehad te hebben, nu weer beetje boven water. @ Vero, alles is gezegd. Ik sluit me bij de andere meiden aan en wil er verder niks meer over kwijt. @ klingel, oei toch weer schrikken van je mama! Ik hoop ook dat het door omleggen van urineleider is. Knuff voor jou, ook voor het niet willen laten merken aan mama van alles zorgen met papa. Hele dikke brok in mijn keel van jouw wieguitleg, ben er extra stil van. @Cin, ik ben zo onwijs blij dat je toch in de bus blijft! Ik kan en wil je echt niet missen. Hmmm dus toch minder follikels dan dat we zouden willen, ik hoop dat er volgende keer wel meer zijn. Of dat alle eitjes die ze door de punctie eruit halen goed bevrucht worden door zaadjes van cinman. Dan zijn we nog heel tevreden, toch? En dan nog een hele goede innesteling en we zijn door het dolle heen! @Gab, wat een klotespuiten toch he! Je weet dat het voor een goed doel is maar waarom moeten ze dan toch zo gemeen zijn??? Ik vind je een kanjer! @Lief Milla, ik word verdrietig van je bericht maar snap het wel. Ik hoop dat je ons niet loslaat want ik wil je niet kwijt! Ik blijf onwijs voor je duimen dan je snel kunt laten weten dat er een beeb in je buik groeit. Je bent in mijn gedachten, dikke kus! @ Rem, au, au en nog eens au met al je aften!Echt rot! @ ik weet het niet meer! Tot later! Maar eerst een hele dikke grouphug, wij grijpen en houden elkaar vast lieve meiden, steunen elkaar door dik en dun!
*inbraak* lieve busmeiden, pak elkaar even stevig vast en denk aan alles wat jullie al samen hebben mee gemaakt. hoe heftig het ook was altijd hebben jullie elkaar er doorheen gesleept. en dat gaat ook nu weer gebeuren. geef het een plekje, hoe moeilijk dat ook is. maar denk vooral aan Nikita, Nadine en nu Sanne. denk aan de gekke zwangerschap van Klingel, de iui poging van Milk . denk aan alle leuke meetings, woordgrapjes en jullie band met elkaar. dat is wat jullie uniek maakt en wat niet zomaar weg is. blijf vooral de nnz-ers steunen. meiden ook in jullie wiegje komt een kleintje te liggen. megapletknuff voor jullie *uitbraak*
Klingel, wat een schrik van/voor je mama weer! Is er al meer nieuws?? Remmie...zovéél aften?! Jeeetje! Misschien moet je in zo'n heftig geval wel even langs de HA ofzo...denk ik.
Miranke, wat een eer dat we nu al lieve kleine Sanne mogen zien! Wat een prachtig meisje! Fijn dat het zo goed gaat met jullie!
Sjeetjemina zeg.... Ik wachtte het goede moment af om weer in te stappen maaarruh sja... Het is fijn om te lezen wanneer het allemaal goed gaat en dan wil je niet met je sores instappen. Gaat het beter en wil je weer meedoen dan zulk nieuws Vero het was geen goede zet. *zucht* Lieve Miranke ik ben superrrrblij dat je kleine engel het zo goed maakt. Wat een zegen! Doe alsjeblieft rustig aan ok. @Cin: retespannend! Ik hoop heeeeel erg met je mee dat het een goede oogst wordt! @kling: is klingmama weer in zh? Nee heh Wat erg... Ik hoop echt dat ze de oorzaak snel vinden zeg. Weet je meer details? Jeetje het lijkt wel op het geval van mijn zus. Hoeveel pech kan een mens verdragen zeg. Kleine Jayde roept dus ik moet nu weer even weg. Hele dikke knuffel van mij meiden!
Tisch, heerlijk om weer van je te horen! Ik mis je lieverd! En jij kunt en mag altijd instappen, niet een speciaal moment afwachten, De busdeuren staan voor jou altijd open! (wel met een klein hekje ervoor zodat er niet een busbeeb uitgeslingerd wordt in de bochten )